iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik nog niet zoals je merkt Wat is ie mooi he?! Hij is echt zo mooi blijf er naar kijken. Die van mij is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik nog niet zoals je merkt
Wat is ie mooi he?! Hij is echt zo mooi blijf er naar kijken. Die van mij is een witte geworden. Het geluid is ook geweldig. Ik ben allerlei muziek aan het installeren voor mijn reis. Morgen navigatie maar eens testen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik een zwarte 32gb het geluid is echt super, kwam ik net ook achter!!
|
|
|||
|
|||
Goede tip guys!! Geluid is idd super!!!
Edit: jojost1..ho, wacht even, meneer prominente...heb je wel gehoord hoor vanochtend in mijn auto op weg naar Amsterdam..
|
|||
|
|||
Ja dat heb ik gemist, nog ergens na te luisteren en te zien?
En voor nu weltrusten, ik ben ingestort |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Verschil uit de speaker was me nog niet opgevallen |
|
||||
|
||||
Weet iemand of ze vandaag nog iphone 5 16GB zullen verkopen bij de apple store in adam?
|
|||
|
|||
Ze verkopen alleen nog maar met abonnement (gistermiddag gebeld). Als je het zeker wil weten kun je ze natuurlijk ook gewoon even bellen...
|
|
|||
|
|||
Net gebeld, alleen maar met.
Maar ik ga voor de zekerheid straks ff aan de deur zeuren, wie weet hebben ze nog een releasje. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2012 om 10:43 ---------- Nope ook in de store waar ik net naar buiten loop alleen met abbo. |
|
|||
|
|||
net terug van oberhausen. jammer hebben ze geen iphones 5. Wel een stuk of 10 om te proberen.
Ik vind het niks dat je alleen met abo kan krijgen. iig niet naar oberhausen rijden want ze hebben niks en natuurlijk zegen ze ook niks wanneer ze weer krijgen |
|
|||
|
|||
Straks komt er voor de volgende voorraad weer een rij... denk dat ik er dan wel in sta :')
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als er bekend is wanneer er een volgende lading iphones komt bij de apple store
|
|
|||
|
|||
Zojuist contact gehad met de Apple Store, ze zijn er helemaal doorheen.
Mederwerker vertelde mij dat ze over 2 weken een nieuwe voorraad verwachten. Laatst gewijzigd door Mixpower; 29-09-12 om 15:00. |
|
|||
|
|||
Kan ik ergens zien welke abonnementen ze aanbieden in de Apple Store? Als ik nl. naar de site van T-Mobile oid ga heb ik bijv. 6 maanden korting op iSmart, maar krijg ik dat in de store ook?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan ook een Abonnement van €40 per maand nemen 24mnd lang en eenmalig €399 |
|
|||
|
|||
Net terug uit Amsterdam
Ik was om 9 uur vanochtend bij de Apple store. Gelukkig, in tegenstelling tot gisteren, stonden er nu meer bewakers dan klanten voor de deur te wachten.
Nog even wat verwarring omdat Apple initieel zei dat je alleen nog een iphone kon krijgen met een nieuw abonnement maar gelukkig na 3 personen verder kon ik ook mijn huidige contract een jaar verlengen (naar iSmart75) en liep ik 5 kwartier (!) later met een nieuwe iPhone 5 naar buiten. En ik kreeg overigens ook 2 maanden (1 jaar contract) 50% TMobile korting in de store. Ze nemen de kortingen gewoon over. |
|
|||
|
|||
Cool. En nog genoeg toestellen icm abo?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|