iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nouuuuuuuu ik vind het stiekem wel gemeen dat er mensen zijn die al 2x mail hebben gehad en sommigen, waaronder ik, 0 keer Maar oke, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nouuuuuuuu ik vind het stiekem wel gemeen dat er mensen zijn die al 2x mail hebben gehad en sommigen, waaronder ik, 0 keer
Maar oke, morgen weer een dag |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens. Wat ik ook schandalig vind is het aanbod van nieuwe iPhone 5's op marktplaats. Deze komen groot en deels van het reserveringssysteem af, en worden hier verkocht met dikke winst! 800 euro voor een 16gb zwart is niks. Erg jammer dat dit gebeurd! Door deze praktijken hebben wij (degene zonder bevestigingsmail van apple) nog geen iPhone. Ik hoop voor deze verkopers dat ze er geen een verkopen voor deze schandalige prijzen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een ding is zeker direct om 09:00uur is niet nodig aangezien er mails naar mensen zijn gegaan die pas om 09:30 of zelfs later hebben gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb afgelopen zaterdag de nieuwe iphone 5 opgehaald in amsterdam. Gelijk daarna zag ik al een soort storing op het scherm toen ik de toetsenbord gebruikte, toen dacht ik o vast een eenmalig foutje. Maar daarna is het nog wel vaker gebeurt. Meestal gebeurt het als ik het toetsenbord gebruik, maar niet altijd. Hebben meer mensen met iphone 5 dit probleem? Zou ik hiervoor garantie kunnen krijgen en dus in amsterdam een nieuwe iphone kunnen krijgen (ik wil namelijk geen refurbished iphone).
|
|
|||
|
|||
Een vriend van mij heeft vandaag rond 11u een zwarte 16gb gereserveerd (met abbo), en kreeg 21.11 een mailtje dat hij hem morgen tussen 16-17u kan ophalen.
Dus om 9.00 reserveren is niet nodig... ik probeer al elke dag netjes om 9u, hij heeft na 2x proberen al geluk gehad |
|
|||
|
|||
abbo
|
|
||||
|
||||
Op 10 okt. 2012, om 21:11 heeft Apple <concierge@insideapple.apple.com> het volgende geschreven:
Beste Kleine Jan, We stellen het zeer op prijs dat je een iPhone hebt gereserveerd om te komen ophalen bij de Apple Store. In de Store kun je gebruikmaken van onze Persoonlijke configuratie. Dit betekent dat we je e-mail en iCloud voor je instellen, je laten zien hoe je nieuwe apps vindt en je tips en trucs geven, zodat je je nieuwe iPhone optimaal kunt gebruiken. Er gelden mogelijk beperkingen. Om je aankoop af te ronden, moet je een geldig legitimatiebewijs met foto overleggen dat overeenkomt met de naam op de bestelling. Als de reservering gekoppeld is aan een ophaaltijd, verzoeken we je om er op dat tijdstip te zijn. Houd rekening met een eventuele wachttijd als het erg druk is. Een overzicht van alles wat je mee moet nemen als je je iPhone komt ophalen. Ophaaldatum donderdag, oktober 11 5:00 PM - 6:00 PM Ophaaltijd wijzigen Ophaaladres Apple Store, Amsterdam Openingstijden en routebeschrijving Gereserveerde artikelen 2 iPhone 5 16 GB Zwart Annuleer reservering Graag tot dan. Apple Store, Amsterdam ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2012 om 23:46 ---------- meer dan dit ken ik er niet van maken, geen idee hoe ik het beter kan kopieren.. |
|
|||
|
|||
Ik ook weer geen mail
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk dus een nieuwe lading 16GB Zwart binnengekomen. Zal dan hierna eindelijk de 16GB Wit komen?
|
|
|||
|
|||
Mensen, ik weet niet hoe Apple mensen uit de reserveringen selecteerd maar dat 9.00 uur gedoe is onzin.
Ik heb namelijk vandaag 4x gereserveerd en vanochtend om 9.00 2x met mn primaire emailadres gereserveerd (abbo en los). Vervolgens heb ik mn geluk getest en met mn secundaire emailadres om iets over 12 gereserveerd (los). En daarna om half 5 nog eens gereserveerd met mn secundaire emailadres (abbo). Bottomline; ik heb een mailtje ontvangen en mag het morgen op komen halen! Het ligt er dus écht aan wat ze binnen hebben gekregen aan voorraad en tja ook een beetje geluk hebben, want ook al reserveer je niet om 9.00 uur; je hebt net zoveel kans |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben volgens mij een van de weinige die het totaal niet erg vindt om nog langer te wachten? Komt vanzelf wel, zie die online bestelling ook nog wel vertraagd worden. |
|
|||
|
|||
Nou, dat weet ik dus niet zeker. Ik weet wel dat het met m'n secundaire emailadres is gereserveerd. Alleen weet ik niet of dat nou los is of met abbo. Maar in ieder geval niet die van 9.00 uur
|
|
|||
|
|||
Maar wil je hem nou los hebben of met abonnement?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|