iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door dylankieft Heb mijn voornaam gedaan, maar de achternaam van mijn moeder.... Zou je hem dan op mogen halen? Als je überhaupt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja dat snap ik, maar ik bedoel als ik hem op mag halen
|
|
|||
|
|||
Denk niet dat ze er een groot probleem van maken, anders kan je voor de zekerheid even bellen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Maargoed.. ik heb dus voor mij even uitgerekend wat simonly en een abonnement verschilt en is prijs komt dat nog op geen 100 euro voor mij uit.
Abo Vodafone Altijd = 1231 Sim Only Vodafone Sim Only = 1165 Ik vind het verschil niet zo groot dat ik eventueel toch maar wil overstappen naar Vodafone (vanaf Hi). Want uit jullie voorgaande reacties op de pagina's krijg je dus sneller een iPhone als je bij de Apple Store aangeeft dat je hem icm abonnement wilt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nog 23 min
|
||||
|
||||
Heb inmiddels ook met Apple gebeld daar inderdaad. Alleen omdat ik overstap en nummerbehoud wil hebben krijg ik telefoon pas mee als het is goedgekeurd door Vodafone. En dit duurt 1 tot 5 werkdagen...
Moet ik dus 2x naar Amsterdam. Beetje jammer.. Vanavond dus even kijken of ik mail krijg en anders toch maar zo doen.. |
|
|||
|
|||
Nog kleine 10 minuten! Begint al te kriebelen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beter ga je dus naar een plaatselijke VF-winkel?! Of Belcompany etc. Mits-ie er idd op voorraad is. |
|
||||
|
||||
Hier geen mail helaas morgen maar weer proberen
Zullen ze bijhouden of je al een keer een iphone hebt gehad |
|
|||
|
|||
Hier weer niks....:-(
|
|
|||
|
|||
Ook nog niks.
|
|
|||
|
|||
Dudes, dit hoef je echt niet elke keer te vermelden.
|
|
|||
|
|||
ik heb er 1 maandag mogen ophalen. 32gyg wit
Laatst gewijzigd door XIII; 10-10-12 om 20:51. Reden: Opschonen (verkoop via ander deel forum) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Definitie:
forum Oud Grieks woord voor een publieke plek, waar iedereen met elkaar van gedachten kan wisselen. Dus niet om loze informatie te spuwen welke van de mensen nu weer naast het potje hebben gepiest en langer moeten wachten op hun iPhone. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|