iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door arankamiroucha Sterker nog, de voorraad ligt gewoon bij de douane. Een vriend van mijn vader werkt daar en hij zegt dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Uiteraard, snap ik.
Vooral omdat er geen bewijs is. Ik geloof mijn vader uiteraard wel, ik denk ik deel het alleen met jullie. Je mag zelf weten wat je wel en niet wil geloven natuurlijk. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2012 om 10:21 ---------- Citaat:
Naast de Bullshit voorraad. Alsof ik hier een beetje ga lopen liegen. Ik vertel alleen wat ik gehoord heb, net zoals alle andere mensen doen die Apple gebeld hebben. Alleen omdat dit niet van een officiële medewerker komt is het meteen gelul? Alsof zij zo betrouwbaar bezig zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit verhaal is alleen maar geloofwaardig als "het vrije verkeer van goederen" tussen Ierland en Holland is opgeheven.
De "Grote Magazijnen" van Apple Inc. bevinden in Ierland (Cork) en vanuit Ierland wordt elk EU-land bevoorraadt. Maar misschien is Holland ondertussen wel uit de EU uitgetreden en liggen de Apple producten nu ergens bij de Hollandse Douane te wachten op een seintje van Apple Operations Europe in Ierland om de dingen te "importeren". |
|
|||
|
|||
Weetje, nevermind.
Ik zeg alleen wat ik gehoord heb. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat maken jullie je eigen toch druk om een gsm van 700 euro!
Je moet gewoon geduld hebben, heb je dat niet koop je toch lekker een S3 . Daarbij geloof ik Arankamiroucha wel aangezien apple heel sterk is in zulke dingen . Lees het boek maar eens van meneer jobs en denk dan nog maar eens na over de opslag bij de duane!
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarom vind ik het een beetje jammer dat iemand gelijk helemaal af word gezeken omdat hij bepaalde info vanbinnen vader heeft. Als je nou mensen van het forum wegwis hebben zeg het dungeon tegen ze. Ik ben in ieder geval wel blij om dit te horen en als het dan niet waar zou zijn wat maakt het uit want uiteindelijk willen we allemaal gewoon die mooie iPhone 5. |
|
|||
|
|||
Zo lang Apple aan een goed tempo kan beginnen leveren 3-4 weken voor Kerstmis, denk ik dat ze bijna geen enkele verkoop gaan missen. Ze weten dat ze het kúnnen, dat ze een marktpositie en reputatie hebben waarin ze de hype kunnen rekken, en waarin ze bewust een enorm grote vraag kunnen creëeren.
Om eerlijk te zijn, uit hun, en marketinggewijs, oogpunt zou het enorm dom zijn om alles meteen uit te leveren. Nu kunnen ze de hype rond de nieuwe iPhone spreiden over ettelijke weken, waar die bij een grote bevoorrading al op enkele dagen voorbij zou zijn. Mij zou het zeker niet verbazen als alle iPhone voor de eerstkomende paasmaandag al lang in de BeNeLux waren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
De enigen die nu van de schaarste profiteren zijn de "opkopers" en " handelaren" die de iPhone 5 aan woekerprijzen verkopen. |
|
|||
|
|||
Sorry hoor mensen, maar dit gaat toch nergens over. Apple gaat zeker bewust 10 miljoen Iphones ergens in een warehouse opslaan wat hen handen vol geld kost, terwijl ze ze vandaag nog allemaal kunnen verkopen. Een vrij logische en goeie strategie inderdaad!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik maak me eerder zorgen dat ze de productie niet meer helemaal onder controle hebben en dat het geen geplande schaarste is, maar dat ze de productie gewoon niet hoog genoeg krijgen. Jonas |
|
||||
|
||||
ik geloof best dat er bij een expediteur een voorraad ligt..
vroegah ... was het zo dat een bedrijf eerst bij een expediteur voorraad liet binnen komen om dan in 1 keer aangifte te doen met een grote partij scheelt weer kosten en je krijgt minder administratie rompslomp... |
|
||||
|
||||
op de wijze woorden van Chonazz word er gezegd:
Citaat:
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 09-10-12 om 13:05. Reden: xtra info |
|
||||
|
||||
Pffff wat een gezemel zeg
Waar zijn die Mods die het zo heerlijk vinden om posts te wissen onder het mom van opschonen??? |
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week een S3 beetgepakt om te kijken of ik het beter zou vinden dan Apple. Ik heb het ding na 5 seconden losgelaten en moest mijn buik vasthouden van het lachen. Als ik met een tablet wil lopen pak ik mijn iPad3 wel. Belachelijk groot en plastic, brrr. Geef mij maar kwaliteit!
|
|
|||
|
|||
Huh what, ik heb net kunnen reserveren.... Ik dacht hoe dit %*} kan dat dus heb gelijk een 64gb zwart gereserveerd. Vertelde het minuut later aan een vriend met de vraag of hij ook wilde en nog geen 4 minuten nadat ik had gereserveerd was de pagina alweer offline... Ik heb iniedergeval er nu eentje gereserveerd dus hoop dat ik mailtje ontvang vanavond.
Tijd van reserveren was overigens 14:17 |
|
||||
|
||||
Citaat:
je hebt niets gereserveerd... je cache was namelijk niet vernieuwd.. je hebt in feite wel alles ingevuld en opgestuurd. maar niets is doorgekomen bij apple.. hun server neemt niets aan qua reservering... moment dat je pagina vernieuwt of cache leeg maakt dan zie je wat in feite echt is.... |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|