iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door chonazz Dat heeft volgens mij meer met het cache geheugen te maken dan met Apple die z'n eigen browser niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat moet ik morgen gaan doen de hele dag nu reserveren niet mogelijk is? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat was het dan, helaas, nog drie weken ik bestelling wachten
|
|
|||
|
|||
Die pagina heeft er vanmiddag ook even op gestaan, heb ik gezien. Misschien dat ze morgen geen voorraad krijgen en dat nu al weten?
|
|
|||
|
|||
Toch allemaal koffiedik kijken, we zien het morgenochtend 9.00 wel.. En anders toch wachten tot 23 oktober +
|
|
|||
|
|||
Hier geeft de website gewoon aan dat je tussen 09:00uur en 17:00uur kan reserveren.
Waarom zouden ze dat weg halen niemand weet of en hoeveel mails ze per dag sturen dus als ze een paar dagen niks sturen weet niemand dat. |
|
||||
|
||||
verwijder je cachegegevens ff en dan opnieuw proberen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik moet goed lezen idd....
De site ziet er hetzelfde uit maar geen tijd aanduiding meer Lekker dan pffff |
|
|||
|
|||
Gereserveerd, een week lang bezig, gister dus die mail, vandaag opgehaald. Het was er zo druk dat die dude daar niet eens ID vroeg, ik liet alleen mijn mailtje zien (printje) en mocht afrekenen. Hij liet het toestel door een ander jochie brengen. Allemaal via zijn iPod geloof ik. Ik heb geen tijd gewijzigd bij reserveren, zou niet eens weten hoe dat moet. Ik heb wel met mijn Apple id mailadres gereserveerd. Had notabene pas op zondag 9;36 gereserveerd. Weet het nog exact omdat ik wilde uitslapen, maar toch besloot ff snel de reservering erin te gooien. Mazzeltje dus.
|
|
|||
|
|||
Wat als je nou zo'n mailtje uitprint, beetje photoshopt, en dan "nietsvermoedend" naar de Apple store gaat? "Huh, hoe bedoelt u dat ik niet in het systeem sta?"
Zouden ze er dan eentje van de stapel "alleen met abonnementen" pakken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
je moet in het systeeem staaan met je naaam... ze vertrouwen 10000% in hun systeeem Laatst gewijzigd door scoop1; 08-10-12 om 22:28. Reden: spelling |
|
|||
|
|||
Zo. Net terug uit Amsterdam. Ik kon daar mn gereserveerde iphone 5 wit 16gb ophalen. Nadat een apple medewerkster mij aansprak ging ze achter mijn reservering halen. Ze komt terug met NIKS.... ze hadden per ongeluk de witte iphone 5 aan een andere klant meegegeven icm een abonnement. Mevrouw even uitgelegd dat ik niet voor jan *** naar amsterdam was gekomen vanuit het zonnige zuiden. Gelukkig hadden ze nog zwarte 16gb op voorraad en heb deze meegekregen.
uiteraard heb ik nog wat gevraagd of er aparte voorraden waren en zij bevestigde dat er elke dag voorraad binnenkomt om los verkocht te worden en icm een abonnement. Morgen komt er weer een lading witte iphone 5 binnen. |
|
|||
|
|||
Nu maar hopen dat mijn 16gb wit reservering morgen wel 'ingeloot' word..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vandaag was het uitermate rustig met telefoons bleek toen ik er was. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zwart was er helemaal niet meer voor de losse verkoop en de witte waren allemaal gereserveerd. De medewerkers zelf weten echt ook niet wanneer welke voorraad komt gedurende de dag.
Op een gegeven moment kwam de manager erbij omdat ik een simwissel nodig had terwijl het een zakelijk abbonement was. Hij gaf aan dat ze tussen 6 en 7 te horen krijgen welke voorraad er voor 9 uur de volgende morgen komt. |
|
|||
|
|||
Na alle dagen gereserveerd te hebben, toch maar besloten om een 16gb zwart te kopen in de online applestore. Voor de zekerheid.
Ik blijf gewoon reserveren en als ik mail krijg dat ik hem mag ophalen dan annuleer ik de bestelling. Wil gewoon wat meer zekerheid |
|
||||
|
||||
Citaat:
En dat andere vroeg ik me gewoon af, losstaand van het andere. Staat niet voor niets in 2 alineas. |
|
|||
|
|||
Dit weekend ben mijn iPhone 4 kwijtgeraakt in Amsterdam, en ja findmyiphone werkt zeer zeker maar wat heb je eraan :-(
Geen iPhone meer dus elke dag maar weer reserveren in de hoop dat ik snel weer kan bellen. Echter de tekst op de reserverings pagina lijkt aangepast. Geen reservaties meer ?! Zo reserveer je een iPhone. Vanwege de beperkte beschikbaarheid is het op dit moment helaas niet mogelijk om een iPhone te reserveren. Probeer het later opnieuw. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|