iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door atonba Zo net mijn iPhone opgehaald. Nog steeds belachelijk druk daar. Je moet echt zoeken naar een blauwhemd om geholpen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hij had gereseveerd volgens mij. en hee atonba makker. heb jij tijd gewijzigt?
|
|
|||
|
|||
Dat denk ik dus ook. Zie bijvoorbeeld hier:
Apple combats scalpers with new lottery system for iPhone reservations in Hong Kong | 9to5Mac Misschien heb je een iets hogere kans als je vroeg reserveert. En ik heb geruchten gelezen dat je meer kans hebt als je reserveert met een email adres dat gekoppeld is aan een apple id. Of dat waar is weet ik niet, maar als je bedenkt dat het loterij systeem er is om opkopers te ontmoedigen dan kan ik me voorstellen dat een bij apple geregistreerd adres een voordeel is. Nogmaals: allemaal geruchten en mijn eigen interpretatie ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 oktober 2012 om 20:01 ---------- Ik heb er 1 gereserveerd, simlockvrij. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik reserveer elke dag met hetzelfde e-mailadres als die van mijn Apple ID.
|
|
|||
|
|||
balen hier ook geen mail hehe.
|
|
|||
|
|||
Gaat het toch uitkomen wat de apple medewerker aan me zei vanmorgen in de Apple Store, nog 2 maanden wachten en dan is de voorraad pas op peil. Argh
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yesss ik heb een mail!! Morgen 16 gb zwart ophalen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor zekerheid bestel ik met Apple ID, morgen weer een kans
|
|
|||
|
|||
19.41 mail ontvangen en gereserveerd om 09.00
|
|
|||
|
|||
zo te zien wordt het niks vandaag. Morgen weer proberen.
voor degene die wel hebben ontvangen, gefeliciteerd |
|
|||
|
|||
Geen mail, reserveer elke dag met m'n apple id. Zou het ook te maken hebben omdat ik al een bestelling heb lopen in de online Apple store?
|
|
|||
|
|||
vanaf morgen geen iPhone 5 meer te reserveren, iedergeval niet morgen:
Vanwege de beperkte beschikbaarheid is het op dit moment helaas niet mogelijk om een iPhone te reserveren. Probeer het later opnieuw. |
|
||||
|
||||
Heb 't net ook al op Tweakers gepost, maar zal 't ook nog ff hier doen: als ik met Safari naar de NL reserveringspagina ga staat er dat reservering niet mogelijk is vanwege beperkte beschikbaarheid. Als ik met Chrome naar dezelfde pagina ga, staat er dat reserveren alleen tussen 9:00 en 17:00 uur mogelijk is.
Laatst gewijzigd door alvani; 08-10-12 om 21:23. Reden: Tiepvaudje :) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
bij mij ook op beide webbrowsers
Chrome: IE:
|
|||
|
|||
Dit ga je toch niet menen he... :/
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|