iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bertpo Ik kom er niet door bij de Apple store Wil weten of ik voor een zwarte 64 gb met VF ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Provider moet eerst akkoord zijn en je nummer vrijgeven dit kan snel gaan maar ook langer duren! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hmm thnx voor de tip! Dat is wel ff balen... Weet je ook of je dit kan versnellen door bijvoorbeeld mijn huidige provider (hi) te bellen?
|
|
|||
|
|||
Geen idee ik had mazzel dat ik smorgens bij de Vodafone winkel was en dat t einde van de dag rond was en dus t toestel kon ophalen!
|
|
|||
|
|||
Hmm oke, heb bij de webcare van Hi even dezelfde vraag neergelegd. Laat het antwoord hier wel weten
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 oktober 2012 om 16:01 ---------- Via hi nog geen antwoord maar de VF webcare weet mij te vertellen dat ik bij nummerbehoud sowieso niet terecht kan in de Apple store, klopt dit? En dat je bij een overstap naar VF met nummerbehoud een iphone (mits op voorraad) wel kan meenemen bij een VF winkel. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iemand al mail gehad vandaag?...... ik wel over een nieuwe ipod ;(
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand al een mailtje van Apple ontvangen? Hier nog niets.
|
|
||||
|
||||
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
JAAAAAAAAAA!!! JAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH JAAAAAAAAAAAA ....... lekker weekend jullie schrokken he? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
kleine jan ook een goed weekend, maar jij hebt de iPhone 5 al.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niemand nog steeds geen mail dus. Dus nog even duimen met z'n allen. Zit nu met een #%*+# galaxy ace (tijdelijk geruild met m'n hubbie, omdat ik dacha dat ik "snel" m'n IPhone 5 zou hebben)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
haha ja mooi ***** is dat!! ik loop ook al 3 weken met een blackberry. dan kom je er pas achter wat voor kwaliteit een iphone heeft!! |
|
||||
|
||||
Yesssssssssssssss morgen 1 iPhone ophalen
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd ! Hier weer niet, hoe laat had je gereserveerd en hoe laat mailtje?
|
|
||||
|
||||
om 09.15 ongeveer en om 20.50 t mailtje!
|
|
|||
|
|||
Hoelaat heb jij mail gehad?
|
|
|||
|
|||
gefeliciteerd!! hier ook weer niks!! al een paar weken met 5 email adressen aan het reserveren!
|
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met de loting uitslag ;-)
Na 2 weken met 5 verschillende email adressen gereserveerd te hebben elke dag kap ik er mee. |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|