iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Carel1 Ik heb net bericht en kan morgen een iPhone 5 16 GB ophalen. Yesssssssss. witte? of zwarte?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zo het heeft bijna 2 weken reserveren gekost maar eindelijk mag ik er ook eentje ophalen!! 16 gb zwart here I come!
|
|
|||
|
|||
nou schiet mij maar lek 2 weken lang met 8 email adressen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is ook wel eens na 9en verstuurd
Om 2120 ofzo dacht ik me te herinneren |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook nog steeds niks. Snap er niks meer van :')
|
|
|||
|
|||
Alle mailadressen en spamfilters weer naar boven gehaald, maar er zit helemaal niets in het net :-(
|
|
|||
|
|||
16 gb wit is dus gewoon niet te doen blijkbaar...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niks mang :-(
|
|
|||
|
|||
32 gb zwart met abo niks binnen gehad ... heb wel een bestelling lopen bij Vodafone maar die annuleer ik zodra er een bij de Apple store voor mij ligt
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas weer geen i5 32gb zwart lockvrij..😔 maar morgen weer een dag. De gelukkigen alvast heel veel plezier!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier ook mail. Elke dag 2 iphones gereserveerd op 2 mailadressen. Vanmiddag 1 x geprobeerd op mijn gmail account (geen apple id) 1x32g wit en ja, raak!
Helaas dus geen bevestiging van 2 dus geen exemplaar voor de reserveringsactie. |
|
|||
|
|||
weer niets nog 1 week wachten tot er ook beweging komt in de online bestellingen. misschien dat ik nog eens ga reserveren, maar vanaf nu echt zonder verwachting en hoop.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|