iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Geduld is een schone zaak . Ik vertik het om die handelaren meer te betalen zodat ik hem eerder heb. Dat gaat echt nergens over. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geduld is een schone zaak . Ik vertik het om die handelaren meer te betalen zodat ik hem eerder heb. Dat gaat echt nergens over. Die bedragen zijn belachelijk. Dus gewoon elke dag reserveren en hopen dat je eindelijk is een keer een mailtje krijgt . Of dat hij dan toch ineens via de online store binnenkomt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Of dat hij ineens via de Apple Resellers te koop wordt aangeboden.
Ik heb weer gereserveerd met mijn Apple ID. Het Hotmail adres bracht ook geen geluk helaas |
|
|||
|
|||
Net terug uit de Apple Store. Ik kwam er half verregend binnen door dit fijne Nederlandse weer, maargoed. Werd gelijk aangesproken door een medewerker of hij me kon helpen. Ik verteld dat ik een iPhone kwam ophalen. Hij vroeg om het mailtje en mijn ID. Vervolgens alles laten zien en vervolgens naar boven gelopen op de iPhone op te halen en te controleren op krasjes, die er gelukkig niet opzaten. Het was trouwens verbazend rustig in de winkel zelf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat een moedeloos topic dit, iedereen gefrustreerd, nogmaals je moet niets, en is je eigen keuze, marktwerking vraag en aanbod, deal with it. Het komt vanzelf weer goed, ga wat nuttigs met jullie leven doen, en doe iets voor de maatschappij ipv zeuren of een luxe item. Just my 2 cents, sorry |
|
|||
|
|||
vandaag pas om 11:30 gereserveerd. nu weer wachten wie weet.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
daaag haters |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe reserveer je eigenlijk met een Apple ID? Ik kan het nergens terugvinden! Iedere keer moet ik gewoon mijn naam en achternaam invullen, niks geen Apple ID.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een resevering gedaan en wou hem vandaag ophalen maar ik kan niet. Dus als iemand anders kan ophalen, be my guest. Het gaat om een 16gb zwart.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan en wil zeker ben al 2 weken bezig voor een zwarte 16! Stuur de mail maar door |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 17 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 17 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|