iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje Zo, net terug uit Amsterdam! ze hebben er nog genoeg! dus gewoon blijven reserveren! Werkelijk? Ook simlock-vrij? Ik woon praktisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkelijk? Ook simlock-vrij? Ik woon praktisch om de hoek, maar reserveer nu al 2 weken lang elke dag (minus een paar dagen toen ik dacht: ze bekijken het maar!) vanuit huis, zonder resultaat. Elke dag staat er overigens een bordje bij de ingang waarop staat dat de iPhone niet verkrijgbaar is. Wat is het nu?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb net gebeld, alles was op behalve de 32GB zwart, deze wordt niet los verkocht, maar alleen met abo...
|
|
|||
|
|||
Net de i5 die ik wilde hebben.. dat stoort me wel mateloos. Ik heb een SIM-only abo en geen enkele behoefte om nu een nieuw abo te kiezen. Alleen daarom is er geen i5 beschikbaar voor mij? Tsja..
|
|
||||
|
||||
Ik heb precies hetzelfde, ook een SIM-only en hoef geen nieuw abo. Kleur en GB maakt me alleen niet zo veel uit, bestel al 2 weken elke dag andere, maar nog steeds niks.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heren, zojuist weer met één van de managers gesproken. Elke dag wat voorraad maar niet veel.
Ik had hem de vraag voorgelegd hoe het zat dat als je belde voor een specifiek los model en ze hadden hem dat je em kon ophalen. Dit is pure onzin. Ze mogen absoluut niet op deze manier werken vertelde ze me aan de lijn. Reserveren is de dus de enige mogelijkheid. Loten wordt gedaan vanaf een x aantal reserveringen, hoeveel niet bekend. Reserveren om 9;00 wordt dus nog altijd aangeraden... Volgende week worden weer grotere voorraden verwacht
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarnaast zijn ze morgen ook open, maar het kan natuurlijk zo zijn dat UPS/DHL ook in het weekend dit soort bezorgingen doet. Immers vliegtuigen vliegen, en auto's rijden. Zonde om die beide op zaterdag stil te laten staan, omdat je personeel iets duurder is. We gaan steeds meer richting een 24 uurs economie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Ik word echt zo ziek van al die verschillende berichten. |
|
|||
|
|||
Dus het heeft geen zin om langs te gaan vandaag voor een 64gb iphone 5 zwart?
Ik wordt er echt gek van ik reserveer nu al zo vaak.... |
|
|||
|
|||
Duimen draaien voor jullie...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb gebeld rond 11 uur, of ze nog binnen kregen wilden ze niet zeggen.
|
|
|||
|
|||
Ik was vandaag van plan om een andere tijdelijke telefoon te kopen omdat het wachten tot ik met het reservatie systeem een lucky shot zou blijven. Mijn vorige iphone was gejat en ik was daardoor al een tijd onbereikbaar. Net daarvoor bedacht ik van ik ga toch maar even met de apple store bellen.
Aan een uiterst vriendelijke dame mijn verhaal gedaan, en ondanks dat ze eigenlijk geen toestellen hadden voor de vrije verkoop heeft ze mij toch een aanbod voor een willekeurige iPhone 5 kunnen doen (bij hoge uitzondering) na overleg met haar manager. Bij het afhalen vanmiddag heb ik ook netjes getoond dat mijn oude iPhone gestolen was zodat ze wisten dat het niet zomaar een *** praatje was om de wachtrij te passeren. Ik heb nu een perfecte zwarte iPhone 5 16gb ! Uiterst tevreden en respect dat Apple toch ondanks de grote vraag naar de iPhone toch een erg klantgericht bedrijf toont te zijn ! Het gaat ze niet enkel om mooie producten maken maar de gehele ervaring. Daar kunnen veel concurrenten nog heel veel van leren. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een toestel zonder abonnement!
|
|
|||
|
|||
joh stijntje ik ook sinds 22 september
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat vandaag een grote voorraad voor de 16gb zwart. Ben al moe van elke dag reserveren.
Zou erg mooi zijn om morgen naar ams te gaan. nu nog even afwachten. Ik wens iedereen die vandaag hebben gereserveerd geluk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik zal het ook eens proberen mocht ik er 1 hebben dan mag ji hem wel |
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|