iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stijntje om 09.15 ongeveer en om 20.50 t mailtje! Had je er 1 gereserveerd of 2 en maar 1 toegewezen gekregen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ach het is dat het een kleine moeite is maar je weet bijna zeker dat het voor niks is. Vanaf 23 oktober komt hij via de post. Scheelt je hoop parkeergeld en/of reiskosten naar de apple store.
Het reserveren zelf lijkt helemaal nergens op te slaan in ieder geval. |
|
|||
|
|||
wel frustrerend dit hoor! elke dag maar weer reserveren en als een idioot naar die e-mail kijken.
|
|
|||
|
|||
Vreemd genoeg heb ik een mailtje ontvangen om 20:49 uur, de 32GB zwarte versie ligt voor mij klaar
|
|
||||
|
||||
Weer geen mail natuurlijk . Geen verrassing dus na 2 weken elke dag proberen. Vraag me toch wel af of ze nog stiekem wat voorraad achter houden voor de mensen die spontaan binnen lopen.
|
|
||||
|
||||
Ook geen reactie op mijn reservering met abo. Dan maar op goed geluk morgen
|
|
|||
|
|||
Toch vind ik het wel apart dat nu maar 1 persoon in deze forum vandaag een mail heeft gehad. Volgens mij niet eerder gebeurd dat het er maar 1 was
|
|
||||
|
||||
Al 2 hoor....
|
|
|||
|
|||
2x raak
|
|
|||
|
|||
Ja zag het net nadat ik het poste
|
|
|||
|
|||
Weet je je moet dit zien als extraatje anders had je via Apple besteld en gewoon moeten wachten of naar de winkel moeten gaan en een ABO afsluiten.
En vooral de mensen die elkaar niet geloven dat er maar eentje zou zijn. Jongens en meisjes doe niet zo jaloers naar elkaar er zijn echt ergere dingen... Carpe Diem! Laatst gewijzigd door Roos79; 12-10-12 om 22:43. |
|
|||
|
|||
Weer niks! Belachelijk trouwens dat zelfs iculture leden hun 2e iPhone 5 voor belachelijke hoge prijzen doorverkopen. Leuke leden hier dan
|
|
|||
|
|||
20.49 nr bevestigingsmail reservering 64 gb white ontvangen (na 9 eerdere pogingen nu om 9.01 hr succesvol)!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hoe zit het eigenlijk als je vast kiest, moet je dan een abo kiezen bij de apple store als je hem mee neemt en dan abo prijzen betalen met toetselkosten of gewoon 670?
|
|
|||
|
|||
Geweldig, morgen ophalen in Londen 16 GB zwart
|
|
|||
|
|||
Weer niets :-( 3 x gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Eerste reserveringspoging direct raak: 09.07 gereserveerd, 20.49 mail... 32gb zwart los toestel, met iTunes mail adres...
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|