iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weer geen mail, meh. Niemand een 32 zwart over?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weer geen mail, meh. Niemand een 32 zwart over?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook niks, reserving vokr een zw 32gb..
|
|
|||
|
|||
9.07 gereserveerd
20.50 mail Morgen ophalen, 2x zwart 16gb. Dit na zeker 2 weken met 4 email adressen in A'dam, Keulen en Oberhausen (dus 24 stuks per dag gereserveerd) |
|
|||
|
|||
Ik mag uhm morgen eindelijk ophalen!!! Twijfel alleen over t volgende: ik heb vandaag twee x gereserveerd eentje zwart 16gb simlockvrij en een 16gb zwart vast. In de bevestigingsmail staat niet welke van de twee, wat nu? Een probleem?
Alvast bedankt voor de mogelijke antwoorden op mn vraag |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 21:24 ---------- allebei gedaan op 2 dezelfde namen?? ga ik dat ook vaker doen, en hoe snel achter mekaar? Laatst gewijzigd door alwaysleft; 14-10-12 om 22:37. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2 mailadressen, 2 verschillende namen, 2 stuks, elke dag rond 09:01 en rond 12:30. Echter steeds geen succes. Vanmiddag rond 12:50 voor de 1 e keer op mijn Gmail 1 stuks en dit keer wel raak.
|
|
|||
|
|||
Iemand ervaring met het twee x reserveren op een x los en een x abbo, en dat hij of zij een mail kreeg waarin dit niet specifiek werd genoemd?
|
|
||||
|
||||
valt me wel op dat bij die reserverings-actie op het forum een hoop mis gaat wat betreft het aanta bestelde iphones...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Er is mij overigens al een aantal keren verteld (door apple medewerkers) dat reserveren alleen voor losse toestellen is en dat naar abbo's niet eens gekeken wordt. Sommige medewerkers wisten niet eens van het bestaan van de optie los/abbo af. Waarschijnlijk gaat alles dus ook gewoon op 1 hoop en wordt er dan geloot, dat verklaard ook direct waarom je geen mail hebt gehad na reservering met abbo. |
|
|||
|
|||
Ik heb net het goede nieuws ontvangen dat ik morgen mijn Iphone 5 wit 32gb kan ophalen in Amsterdam.
Perfect nieuws natuurlijk behalve het feit dat ik nu op vakantie ben in Turkije en pas de 16de weer terug in NL ben. Weet iemand of ik mijn moeder kan machtigen om m op te halen icm een paspoort kopie van mij? (moeder heeft een andere achternaam vanwege een scheiding). Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Dan maar even langs de media markt rijden morgen na t werk. Maar ik hoor veel verhalen dat nieuwe klanten wel een iphone meekrijgen en verlengers (ik) moeten wachten
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of bedoel je wat anders? Waarom reserveer je dan als je zelf niet kan ophalen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar kan natuurlijk dat ze denken dat ze dat meer kans hebben.. maar kan ook zijn omdat de ander toch opeens voor iemand anders is |
|
|||
|
|||
Waarom reserveer je dan als je zelf niet kan ophalen?[/QUOTE]
Omdat ik elke dag reserveer ondanks dat ik een witte iphone 32gb online heb gekocht op de 28ste in de Apple store en er eigenlijk vanuit ging dat ik een familie lid erop uit kon sturen... Iemand die hier ervaring mee heeft?(het op laten halen door bijv je moeder) |
|
||||
|
||||
Kan gerust.. Ik heb niet eens een ID laten zien.. Ik had de mail uit geprint..
|
|
|||
|
|||
Als ik de berichten lees, kan je inderdaad gewoon je moeder sturen, verwacht niet dat ze dan moeilijk doen. Helemaal niet als je haar een kopie van jouw ID en het mailtje meegeeft, alvast veel plezier met je iPhone!
|
|
|||
|
|||
Bedankt Stijntje en Poert!
Ik bel morgenochtend nog even voor de zekerheid de apple store. Bedankt voor het meedenken! |
|
|||
|
|||
Vandaag ervoor gebeld naar Apple Store omdat T-Mobile een screw up heeft gedaan met abbo verlenging van mijn vrouw die ook vanaf 22 Sept had gereserveerd en nu plots die bestelling niet kunnen vinden in het systeem..
Nu kunnen ze het ook voorlopig niet leveren...arghhh Aangezien haar abbo al een tijd terug is verlopen zou ze als alternatief het zo met een abbo verlenging in de Apple Store kunnen ophalen, maar...... Volgens Apple medewerker is de witte 16GB voorlopig niet te krijgen en hij weet niet te vertellen wanneer wel....dus ook niet met abbo. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dus tijdens bellen, geef geen naam zomaar op... Straks notuleer bij die reservering dat klant niet zelf kan komen... Dan krijg je ma ook nix meee..ll Speel t slim Laat ma die mail printen gewoon binnenlopen.... (Ze moet wel je naam en emailadres ff voor de zekerheid weten, voor t geval ze vragen...) Geeeen enkel probleeem dan...l Laat ons weten of het ma is gelukt
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 15-10-12 om 03:03. Reden: Info xtra |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|