iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) mooi, nadat ik gister voor het eerst lekker heb uitgeslapen op zondag, toch maar bij wakker worden een reservering geplaatst, en warempel....mail gekregen gisteravond kijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mooi, nadat ik gister voor het eerst lekker heb uitgeslapen op zondag, toch maar bij wakker worden een reservering geplaatst, en warempel....mail gekregen gisteravond kijk ik vandaag op mn apple-store app, staat daar ook netjes mn reservering in vermeld, geinig. ik dus net naar Amsterdam gecrost ,kom binnen meteen netjes te woord gestaan en binnen 5 minuten had ik mn witte 32 gig.medewerker pakt zn pin pad al en zegt dat wordt dus ...euro waarop ik nog vroeg van heb je een30 pins adapter erbij, nee zegt ie, ik zeg heb je dan misschien wel een nano sim erbij (los toestel) waarop hij ook nee antwoord.......ok.......dus ik stond met 7 min weer buiten. Nou meen ik dus in dit topic gelezen te hebben van mensen die een nano sim meekregen bij een los toestel??? en waarom geen 30 pin adapter in een apple store ,raaaaaaaaar
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
niemand nog mail??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt. Ik kreeg een nano sim erbij voor niks. Storedude opperde het zelf. En die 30 pins naar lightning hebben ze nog niet liggen. Ik vroeg er ook naar |
|
|||
|
|||
ik word hier zo langzamer hand echt SCHIJT EN SCHIJT ZIEK VAN!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
9 o'clock has passed! Maar nog geen witte rook op alle fora?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nou, dat bedoel ik dus, tegen mij zegt ie doodleuk dat die alleen voor abonnementen zijn, had ook geen zin om te zeggen' maar op het internet wordt gezegd....' dus ben maar weggegaan. nu heb ik dus eindelijk mn telefoon en heb ik dr nog geen poepstok aan
|
|
|||
|
|||
haha, niemand heeft gewoon mail gehad. wat een lachertje!!
|
|
|||
|
|||
Raar hoor, je kan volgens mij altijd een SIM-kaart krijgen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ik snap er niets van, ik heb maar 59 mailtjes gekregen en had er toch echt 60 verzonden?? iemand die hier ook ervaring mee heeft???
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik begin er steeds meer over na te denken om een samsung te halen. na 3 weken een blackberry kan ik dat ding wel tegen de muur kapot gooien! GOD MAN SCHIET OP MET DIE *** IPHONE
|
|
|||
|
|||
@bobinbottle , je had toch ook gewoon langs je provider kunnen gaan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|