iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Mannen Heb heel de nacht wakker gelegen Zag de hele tijd Kleine Jan's post voor me 60 reserveringen Met deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wauw dit is triest, niet van Kleine Jan, maar van jou DrDecibel. Waar maak je je zo druk om? Hij mag toch gewoon handelen? Waarom heb je überhaupt 12 uur met hem in de auto gezeten?!
|
|
|||
|
|||
Als zijn verhaal waar is is het net zo triest als die ticketbureau's die tickets opkopen en voor het dubbele verkopen of vind je dat ook gewoon
|
|
|||
|
|||
Het is vooral triest dat er mensen zijn die 100 euro of meer extra over hebben voor een telefoon die over 3 weken gewoon leverbaar is. Jee, dat ding is al zo peperduur!
|
|
|||
|
|||
Ik vind dat ook gewoon doodnormaal, gaat om marktwerking met vraag/aanbod. Je bent niet verplicht om het te kopen voor die prijs hoor.
Als de overheid nou onderwijs onbetaalbaar of als primaire goederen nou opeens onbetaalbaar worden, dan is het een ander verhaal. Maar kom op jongens, het gaat om een telefoon, een luxegoed. Die iPhone 4 van jullie houdt het echt nog wel 3 weken vol hoor, en die telefoon is nog steeds dezelfde als die van gisteren. Ik wil ook graag m'n iPhone, maar ik ga niet in de kou voor de deur liggen of iemand z'n huis stalken. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bizar verhaal!!!
Helemaal als het waar is |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hahahahahahhahahahahahaha Jij bent
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb gisteren de zwarte iPhone 5 16 GB opgehaald. De iPhone in de Apple Store laten uitpakken en er was geen krasje op te zien. Heb voor er alle zekerheid wel een hoesje bij gekocht. Niet bij de Apple Store want daar waren niet veel hoesjes en daarom ben ik daarvoor naar iCentre in de Bijenkorf gegaan.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Laten we ontopic blijven jongens! En niet elkaar gaan lopen afkraken. Waar het hier om draait is natuurlijk de grote vraag 'Wanneer komt er nieuwe voorraad binnen?!'. Wie neemt initiatief en belt de applestore?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
nog 8 minuten en de reservering sluit! |
|
|||
|
|||
Nou ik zou blijven doorgaan met reserveren! Ik had het opgegeven maar ik kreeg zondagavond een mailtje dat ik hem maandag kon ophalen. Ik was zelf nog nooit in de applestore in amsterdam geweest maar ze waren super vriendelijk. De medewerker stelde zichzelf voor en heeft me geloof ik wel 10x gefeliciteerd! (best grappig als je iets komt kopen) Daarna gingen we aan een tafeltje zitten en liet hij de iphone voor me ophalen. Als je hem eenmaal in je handen hebt zijn alle frustraties weg! Gewoon blijven doorzetten
|
|
|||
|
|||
De grote vraag is, met of zonder abbo?
Volgens mij wordt je alleen gekozen als je meteen een abbo afsluit. Kan iemand bevestigen dat hij of zij een losse iPhone 5 kon ophalen in de Apple Store A'dam? Ik ben al een week aan het reserveren, maar geen resultaat... Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja er zijn ook vele iphones zonder abo opgehaald. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat is echt ****ed up lang man, haha. Ik 2,5 week inmiddels? Ofja, vanaf het begin in ieder geval. Iedere dag weer. Hiephoi! |
|
|||
|
|||
ik ben ook al heel wat dagen aan het reserveren.
ik wil graag de 16gb white. ben benieuwdd of ik vanavond met een bigsmile op mn gezicht mag gaan slapen.. |
|
|||
|
|||
Ik ben opgehouden met reserveren, ik wacht nog een weekje ( of meer ) en dan wordt die bij me gebracht voor de oude prijs
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|