iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee hier ook nog niets. Maar het is nog vroeg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee hier ook nog niets. Maar het is nog vroeg
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nope hier ook nog niks
|
|
|||
|
|||
Afgelopen week mail gekregen dat ik hem op kon halen. Geprobeerd te reserveren om 1657, dus er wordt toch echt geloot, want zal vast niet de eerste geweest zijn die dag ;-)
Kon via de mail mijn afhaaltijd veranderen. Ik kwam daar in de shop aan en zocht een balie (was daar nog nooit geweest). Gelukkig kwam ik een medewerker tegen die me vertelde dat er geen balie's zijn en dat ze me kon helpen. Ze vroeg mijn reserveringsbewijs en ik moest me ook legitimeren. De iphone 5 werd gehaald en ik kon hem nadat ik betaald had direct checken op scuff. Indien er beschadigingen waren aan het toestel dan kreeg ik direct een nieuwe. Ik had een zwarte 16 gb besteld en deze was gelukkig geheel onbeschadigd. Ik had nog geen nano simkaart en kon deze daar (afhankelijk van provider) direct meekrijgen (zit zelf bij Vodafone). Mijn oude werd gedeactiveerd en ik stond nog geen eens buiten en mijn nano simkaart was al geactiveerd. Dit was geheel kosteloos gedaan. Echt een prima telefoon met een hele goede accuduur. Bij normaal gebruik doe je er wel 1,5 tot 2 dagen mee. Gemiddeld 30 whatsapp berichten per dag. Een stuk of tien foto's en een half uur apps geinstalleerd. Navgatie werkt trouwens ook prima. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb van Luitje niks mogen vernemen, dit vind ik ronduit jammer! |
|
|||
|
|||
Bijna 20:41, we zullen zien of ze überhaupt een voorraad hebben. Heb ook een aantal als "vast(abbo)" gereserveerd.
|
|
|||
|
|||
Nog niks. Rond 13:00 voor t eerst gereserveerd voor 32gb zwart met abo, een keer gedaan
|
|
|||
|
|||
Als aanvulling op mijn eerdere verhaal. Ik vroeg aan de medewerker van de store die mij hielp hoeveel telefoons ze nu per dag binnen kregen. Ze kon me daar niets over vertellen, omdat dat per dag wisselde. Ze kon echter wel vertellen dat er geen nieuwe toestellen beschikbaar kwamen voor mensen die reserveerden zonder abonnement. Of dit klopt is uiteraard nog maar de vraag.
|
|
|||
|
|||
Toch nog redelijk wat personen die hem reserveren met een abonnement!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja en toch snap ik dat niet. Een mevrouw van apple zei tegen mij dat je hem dan zo op kan halen in amsterdam. Ook ben ik langs de mediamarkt geweest en die vertelden mij ook dat ik dan gelijk 1 mee zou krijgen.
|
|
|||
|
|||
mmm, weer geen mail vanavond. iemand al mail?
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen mail, is wel laat vandaag.
|
|
|||
|
|||
komt niks meer vanavond denk ik
|
|
|||
|
|||
ja voor 9 uur moeten ze ze toch echt versturen hoor
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 20:48 ---------- denk het ook helaas, weer niet. jeetje |
|
|||
|
|||
hier ook niks. ik denk dat het vandaag niet wordt.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 20:51 ---------- morgen weer natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Ik krijg net een mailtje dat ik er weer 2 mag ophalen 16gb
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb net bericht en kan morgen een iPhone 5 16 GB ophalen. Yesssssssss.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weer 2... Ik nog niet eens 1
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 13 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 13 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|