iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Na week reserveren eindelijk prijs morgenavond afhalen ;-)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Na week reserveren eindelijk prijs morgenavond afhalen ;-)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Pffffff positief blijven Dees! Jehhh ik mag morgen WEER reserveren
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mensen ik heb een vraagje!
Ik kan morgen mijn iphone niet ophalen.. MAARRR mijn nicht studeert en woont in Amsterdam en die kan hem wel voor me halen. is dat mogelijk? en hoe? |
|
|||
|
|||
Thenk joe
|
|
||||
|
||||
met (een kopie)jou legitimatie kan dat zeker ja.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die zijn Snelle Boys.. Vragen niet te veel.. Alleen de Naam, vinden ze jou naam in reservering, halen de iPhone en rekenen af. Geen PoesPas... (Medewerkers in Zwarte Trui zijn de medewerkers die Business klanten helpen) Succes (geef voor alle zekerheid wel een Kleuren Kopie ID mee)
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 29-10-12 om 23:29. Reden: info |
|
|||
|
|||
Zijn ze op voorraad me Abbo? In Amsterdam.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook prijs, na de 2e keer reserveren meteen raak, en toevallig ga ik morgen ook nog een dagje Amsterdam in.
Komt super uit dus xD, alsof ze het wisten. |
|
|||
|
|||
Dat is idd beter dan 4 weken lang elke dag reserveren en helemaal niets ontvangen. Ongelofelijk!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
niemand gereserveerd vandaag
rustig hierzo vandaag |
|
|||
|
|||
Vanmiddag wordt die van mij gehaald, dankzij jann91! Jann91 is mijn held vanaf heden
|
|
|||
|
|||
Tegenwoordig reserveer ik niet meer stipt om 9:00..
|
|
|||
|
|||
Iemand interresse in een 16 gb witte of zwarte iPhone 5 voor de originele prijs bij gsmpunt.nl? Heb hem onder rembours besteld, en kreeg bericht dat die binnen is. Ik weet hoe vervelend het is om maar te blijven wachten op dat ding, dus zeg het maar jongens!!!
Ik ben namelijk al voorzien, stuur me privebericht 710 euro kost die bij gsmpunt, dus dat moet je aan postbode betalen! Krijg je hem ook binnen opgestuurd op jouw adres, aangezien ik adres van de levering zo kan aanpassen. |
|
|||
|
|||
hier wel gereserveerd. maar ja na meer dan 3 weken begin ik echt te twijfelen om een s3 te kopen. ik vind het een beetje te veel. de ip5 is al meer dan een mand uit en nog steeds niet te verkrijgen. kom op Apple over een 10 maanden komen jullie met weer een nieuwe ip. vind een beetje jammer.
Jullie mening graag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2012 om 10:27 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey Alwaysleft,
Op hun website staat zwarte 16 gb niet voorradig?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://www.dropbox.com/s/ue173kqhghb...2009.57.37.png Maar weet niet meer welke het is, de witte of zwarte. Moet ik nog antwoord op krijgen Had beide kleuren onder rembours besteld, daarom |
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|