iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft excuses, sorry kerel have fun met je iphone ! Geeft niks, kan gebeuren Hopen dat ik iets te horen krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mocht het niet doorgaan wil hou ik me ook aanbevolen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Volgens mij staat er in die email dat je je moet legitimeren bij afhalen?
Ik wil niemand teleurstellen hoor! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb voor t eerst gereserveerd, als ik door kom kan ik hem dan de hele dag ophalen? Ik moet namelijk werken en wil hem dan in de avond halen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Via een link in de mail kun je dit wijzigen, maar ik weet niet hoeveel vrijheid je daarin hebt. ("hearsay"; ik wacht nog op zo'n mail)
|
|||
|
|||
Heb de mijne vandaag op kunnen halen, was de gelukkige met een mail, hoefde niet eens een id te laten zien, super goed geholpen ,zeer behulpzaam personeel. Wat een geweldig toestel. Mensen gewoon volhouden, hij is t echt waard
|
|
|||
|
|||
Heb nog steeds niks gehoord van Luidje.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Aparte grap dan als het waar is...
Vreemde actie is het wel om niks meer te laten weten. |
|
||||
|
||||
Vandaag me iPhone 5 Wit 32 GB opgehaald. Hij zei in het algemeen over hun voorraad dat ze redelijk wat binnen hadden gekregen en dat hij de hele dag nog mensen verwacht die hun iPhones op zouden halen. Specifieke modellen wilde hij niet zeggen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Alle lijnen zijn weer open, en de notaris staat achter de coulisse klaar!
Vanavond doe ik mee met 5 loten De spanning stijgt weer. Wie zijn morgen de gelukkige die minimaal 670€ mogen uitgeven en in maximaal 15 minuten weer buiten staan? |
|
|||
|
|||
haha ik doe mee met 8 loten vanavond! ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Ik reserveer nu al drie weken. Ik hoop echt dat ik vanavond echt een e-mail mag ontvangen. Ik was al eerder in de Apple Store geweest omdat ik er vlakbij woon. Ik vroeg hoe het nu zat maar je moet elke dag blijven reserveren. Het is een soort van loting. Kwestie van geluk hebben volgens de mensen uit de Apple Store.
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin wordt gek van mij ip5. kom op Apple.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 20:02 ---------- en iemand al een mail? hier nog niet. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hier ook nog niks
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 15 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 15 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|