iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) klinkt zo suf, doek een keer mee.. 2 x 16gb zwart..... nu nog een gaatje zien te vinden......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
klinkt zo suf, doek een keer mee.. 2 x 16gb zwart..... nu nog een gaatje zien te vinden...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hier ook niks. niet mijn dag dus. ha ha.
Ja ja Apple hebben ze zeker mijn wens gehord |
|
|||
|
|||
Volgens mij waren het er vandaag heel weinig, wat ik baseer op posts. Alleen 64/32 GB
|
|
|||
|
|||
het zijn er niet veel vandaag wie hier vandaag geluk hebben!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ken 6 mensen die afgelopen 3 dagen hebben gereserveerd. Elke keer niets...
|
|
|||
|
|||
Met wat geluk heb ik m over twee weken, maar eerder zou veel leuker zijn. Ga naar Londen toe, dus heb ik hem daar ook gereserveerd, ben benieuwd, want daar is het nog geen 9 uur geweest.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Poor you, dan wacht je toch rustig af en bestel je hem online
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Positieve is wel dat ik net heel toevallig een Vodafone friends en family code in mijn spam filter vindt!!
Als die 5 er is dan kunnen we tenminste naar 14.4mbits en 10gig voor weinagh |
|
|||
|
|||
Simlockvrij, standaard, ook als je met abonnement koopt. Hoe kom je er nou weer bij dat hij gesimlocked zou zijn?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Helaas, 4 emailadressen heeft z'n vruchten niet afgeworpen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb na 7 dagen proberen met 1 mailtje per keer eindelijk geluk. Heb ze vandaag opgehaald en daar werd mij verteld dat ze er 100 hadden binnen gekregen. En dat ik elke keer voor niks mijn wekker heb gezet omdat het via loting gaat, misschien nuttige informatie voor mensen hier
|
||||
|
||||
Volgens mij stond dat op de site bij het reserveren?
Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|