iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sjaakafhaak kreeg vanmorgen geen reserveringspagina meer.. Doet het nog gewoon hoor....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
FYI:
Heb vandaag met Apple Store Ams gebeld, ze hadden niets op voorraad (zelf niet icm abonnementen vertelde hij). Hij kon niets zeggen over leveringen, hij adviseerde om gewoon via de website te blijven reserveren... ...same shit, different smell. |
|
|||
|
|||
Hoeveel heef de iPhone dan gekost inc verzendkosten?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor degenen die het nog niet weten, de online NL store begint nu ook flink te verzenden. Mijn status is inmiddels veranderd, hij komt er dus aan .
Ik heb ook nog gereserveerd vandaag, dus mocht ik na 3/4 weken proberen toevallig vandaag wel aan de beurt zijn zal ik hem doorsturen naar 1 van jullie die nog niet is voorzien! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ander topic please.
|
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist ook maar besloten een bestelling te plaatsen. Gisteren was ik nog in de Apple Store in Keulen. Daar vertelde de medewerker dat er maximaal 4... 5 per dag werden uitgeleverd via een reservering ("ohne Vertrag"). De medewerker gaf aan dat ik met bestellen het toestel wel bijna zeker eerder in huis zou hebben...
Maar goed, voor de sport, ahum, toch ook maar weer eens reservering geplaatst in Amsterdam, Oberhausen en Köln. Je weet maar nooit. Alhoewel ik zelf ook sterk de indruk krijg dat men overal reserveringen alleen maar met contract uitlevert. (Een kennis kreeg in Liverpool en Manchester al hetzelfde te horen...) |
|
|||
|
|||
Ik weet niet wat ik moet doen. Als ik hem bestel dan moet ik 4 weken wachten en volgens mij is de kans groter dat er binnen 4 weken een reservering vrij komt.
|
|
|||
|
|||
Alex, heb je een Creditcard? Dan zou ik hem sowieso bestellen met een creditcard, dan wordt het bedrag pas in rekening gebracht zodra hij verzonden wordt. Met andere woorden, je kan dan gewoon blijven reserveren bij de Apple Store in Amsterdam, als je hem dan eerder hebt dan je online bestelling, kan je heel makkelijk je reservering annuleren bij de Online Store.
Dit was mijn strategie, maar ik heb hem vanaf het begin al in order staan in de Online Store, en de mijne wordt morgen of vrijdag geleverd! En als je hem via bankoverschrijving bestelt, dan kan je gewoon je geld terug vragen als je hem al eerder kan krijgen bij de Store in Amsterdam. Maar dan heb je wel tijdelijk "dubbel" betaalt, aangezien die terug storting wel eventjes duurt. |
|
|||
|
|||
Je kan gewoon doen wat de meesten hier hebben gedaan. Bestelling plaatsen en alsnog blijven reserveren. Wanneer je geluk heb en een reservering kan ophalen gewoon je online bestelling annuleren.
|
|
|||
|
|||
Ik moet alleen nog betalen. Apple store wil dat ik de referentie nummer opgeef bij het overboeken van het geld omdat het ander vertraging kan opleveren. Alleen bij internetbankieren van de rabobank kan dit niet. Weet iemand of het kwaad kan als ik dit niet opgeef?
|
|
|||
|
|||
Kan wel maar heet anders!
Anders ff google? En anders gaat er idd langer overheen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f41/kopen-v...esteld-66.html ohhh je wilt met rabobank betalen... wat je het beste kunt doen is gewoon de betaling verrichten en daarna een screenshot of kopie betaalbewijs mailen naar Apple.. Geef je ff in de mail aan dat je geen ref. nummer kon melden.. Dan komt het goed... Gekte....
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 24-10-12 om 19:38. Reden: info |
|
|||
|
|||
Weer geen mail.
|
|
|||
|
|||
hier ook niet
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb de knoop doorgehakt en 1 gekocht op marktplaats (32gb zwart) met bon en garantie gecontroleerd bij apple! super blij mee wat een top apparaat!!
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 7 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 7 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|