iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Tip, centralpoint.nl heeft de 32 gb wit en 64 gb wit op voorraad direct leverbaar!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tip, centralpoint.nl heeft de 32 gb wit en 64 gb wit op voorraad direct leverbaar!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik snap niet dat de volgers van dit forum niet zoals de meesten hier zowel online bestellen als reserveringen maken. Ik hoop mijne inmiddels maandag te mogen ontvangen en heb ook dagelijks ingeschreven voor de loting.
Mocht het zo zijn dat je uiteinlijke ingeloot word, dan annuleer je de bestelling en wordt er ook geen geld van je creditcard afgeschreven. Bestellen en annuleren kost je dus niets. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Statusoverzicht naar verzonden
IPhone ligt in het autootje van TNT, zojuist het vrachtbriefnummer gekregen.
Besteldatum/tijd: 28-09-2012 04:11 Bestelnummer: W245277416 Waar besteld: Apple Store NL Kleur: Zwart Opslagcapaciteit: 32GB Status: Verzonden Leverdatum: 26 oktober Betaling: Creditcard |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt dat duurt wel een aantal dagen. Maar ik heb vandaag toch de knoop maar doorgehak en hem besteld, dan weet ik iig zeker dat ik hem dit jaar nog krijg
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als ze de zwarte hadden had ik hem meteen besteld. En inderdaad centralpoint is erg goed ik heb bij hun mijn ipad 3 gekocht.
|
|
|||
|
|||
heb altijd een zwarte iphone gehad, maar nu de witte omdat ik het blauwe achtige van de zwarte niet mooi vindt. de witte is echt een plaatje bij de 5, al eens de 2 kleuren in het echt gezien?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ontopic: Ik heb nu al een dag mijn status staan op ''wachten op betaling'' terwijl ik al betaald heb. Met zulke bedragen begin ik me toch snel zorgen te maken of moet ik gewoon Apple vertrouwen en afwachten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je bent niet de enige die wacht, iedereen wacht.
Aanstaande dinsdag ben ik in Amsterdam, eens even langs de store om te kijken of ze een 5 voor me hebben, gaat icm abonnement. Heb er eerlijk gezegd niet veel hoop voor dat ze er zullen hebben maar je kunt altijd proberen. Helaas is er wereldwijd een tekort aan iphone 5's op het moment en zal hij vrijwel nergens op korte termijn te krijgen zijn. Helaas is dus het enige wat wij allemaal kunnen doen is wachten, hoe sneller je dit accepteert hoe minder irritaties je zult hebben |
|
|||
|
|||
Dat zijn betaling in de wacht staat heeft niks te maken met het tekort aan iPhones.
Mijn eerste iPhone 5 stond ook een dag in de wacht. Ook de tweede die ik gister heb besteld heeft de status ''wachten op betaling''. Als na drie dagen je bestelling nog steeds deze status heeft dan kan je je zorgen gaan maken en even contact op nemen met Apple. PS: Zoals jittiejit zegt; heb je wel je referentienummer vermeld bij de betaling? Zo niet, kan het zijn dat de status van je bestelling pas na een week wordt veranderd. |
|
||||
|
||||
zijn dit niet meer posts voor het "iPhone 5: Online Besteld" topic?
|
|
|||
|
|||
Wat is het stil. Niemand gebeld en gehoord dat ze niet weten wanneer er voorraad komt, dat iedereen een ander verhaal vertelt en dat het toch echt een fantastisch systeem is...?
|
|
|||
|
|||
Heb net gewoon weer gereserveerd. Bel ook wat lokale telefoonzaken op maar dat heeft ook geen nut..
|
|
|||
|
|||
Ben ook al erg moe van het reserveren. vandaag bij een Apple online besteld.
niet te geloven dat een groot bedrijf als Apple kan niet een telefoon leveren na een maand dat ze hebben hem gelanceerd. (reserveren, geen voorraad in de winkels en bestelen via online dat duurt 4 weken, vind een beetje belachelijk.) |
|
|||
|
|||
Ik lees net wat goed nieuws krijg een mailtje binnen van een online webshop waarin staat dat zij een verzendbevestiging van apple hebben ontvangen en dat ze verwachten dat de voorraad levering begin volgende week binnenkomt, wat dus ook zal betekenen dat andere winkels ook leveringen binnen zouden moeten krijgen begin volgende week?
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|