//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Tip, centralpoint.nl heeft de 32 gb wit en 64 gb wit op voorraad direct leverbaar!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2581  
Oud 25-10-12, 19:39
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Tip, centralpoint.nl heeft de 32 gb wit en 64 gb wit op voorraad direct leverbaar!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2582  
Oud 25-10-12, 19:45
desteef desteef is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 108
Standaard

Ik snap niet dat de volgers van dit forum niet zoals de meesten hier zowel online bestellen als reserveringen maken. Ik hoop mijne inmiddels maandag te mogen ontvangen en heb ook dagelijks ingeschreven voor de loting.

Mocht het zo zijn dat je uiteinlijke ingeloot word, dan annuleer je de bestelling en wordt er ook geen geld van je creditcard afgeschreven. Bestellen en annuleren kost je dus niets.
  #2583  
Oud 25-10-12, 20:15
arankamiroucha arankamiroucha is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 45
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft Bekijk bericht
Tip, centralpoint.nl heeft de 32 gb wit en 64 gb wit op voorraad direct leverbaar!
Wel 100 euro duurder!
  #2584  
Oud 25-10-12, 20:18
Apennootje Apennootje is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 6
Smile Statusoverzicht naar verzonden

IPhone ligt in het autootje van TNT, zojuist het vrachtbriefnummer gekregen.

Besteldatum/tijd: 28-09-2012 04:11
Bestelnummer: W245277416
Waar besteld: Apple Store NL
Kleur: Zwart
Opslagcapaciteit: 32GB
Status: Verzonden
Leverdatum: 26 oktober
Betaling: Creditcard
  #2585  
Oud 25-10-12, 20:51
jittiejit jittiejit is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 6
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door desteef Bekijk bericht
Ik snap niet dat de volgers van dit forum niet zoals de meesten hier zowel online bestellen als reserveringen maken. Ik hoop mijne inmiddels maandag te mogen ontvangen en heb ook dagelijks ingeschreven voor de loting.

Mocht het zo zijn dat je uiteinlijke ingeloot word, dan annuleer je de bestelling en wordt er ook geen geld van je creditcard afgeschreven. Bestellen en annuleren kost je dus niets.
Dan moet je wel een creditcard hebben
  #2586  
Oud 25-10-12, 20:59
Alexdesouza10 Alexdesouza10 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jittiejit Bekijk bericht
Dan moet je wel een creditcard hebben
Je kan toch ook gewoon annuleren als je betaald hebt met een bankoverschrijving? Duurt alleen wel lang voordat je je geld terug heb geloof ik.
  #2587  
Oud 25-10-12, 21:01
jittiejit jittiejit is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexdesouza10 Bekijk bericht
Je kan toch ook gewoon annuleren als je betaald hebt met een bankoverschrijving? Duurt alleen wel lang voordat je je geld terug heb geloof ik.
Klopt dat duurt wel een aantal dagen. Maar ik heb vandaag toch de knoop maar doorgehak en hem besteld, dan weet ik iig zeker dat ik hem dit jaar nog krijg
  #2588  
Oud 25-10-12, 21:27
Alexdesouza10 Alexdesouza10 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jittiejit Bekijk bericht
Klopt dat duurt wel een aantal dagen. Maar ik heb vandaag toch de knoop maar doorgehak en hem besteld, dan weet ik iig zeker dat ik hem dit jaar nog krijg
Dat hoop je

Nee gekheid ik hem hem ook pas gister besteld.
  #2589  
Oud 25-10-12, 22:09
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arankamiroucha Bekijk bericht
Wel 100 euro duurder!
bij centralpoint.nl is die 75 euro duurder, niet 100 euro. Iedergeval de 32 gb wit

Heb je hem wel zaterdag of maandag in huis En de shopreviews van centralpoint.nl zijn best goed
  #2590  
Oud 25-10-12, 22:53
Alexdesouza10 Alexdesouza10 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 39
Standaard

Als ze de zwarte hadden had ik hem meteen besteld. En inderdaad centralpoint is erg goed ik heb bij hun mijn ipad 3 gekocht.
  #2591  
Oud 25-10-12, 23:13
alwaysleft alwaysleft is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 240
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexdesouza10 Bekijk bericht
Als ze de zwarte hadden had ik hem meteen besteld. En inderdaad centralpoint is erg goed ik heb bij hun mijn ipad 3 gekocht.
heb altijd een zwarte iphone gehad, maar nu de witte omdat ik het blauwe achtige van de zwarte niet mooi vindt. de witte is echt een plaatje bij de 5, al eens de 2 kleuren in het echt gezien?
  #2592  
Oud 25-10-12, 23:31
Alexdesouza10 Alexdesouza10 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alwaysleft Bekijk bericht
heb altijd een zwarte iphone gehad, maar nu de witte omdat ik het blauwe achtige van de zwarte niet mooi vindt. de witte is echt een plaatje bij de 5, al eens de 2 kleuren in het echt gezien?
Jup heb ze onder gekwijld in de winkel. Maar ik vind juist de zwarte mooi vooral dan antraciet. Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik heb dan wel weer een witte iPad

Ontopic: Ik heb nu al een dag mijn status staan op ''wachten op betaling'' terwijl ik al betaald heb. Met zulke bedragen begin ik me toch snel zorgen te maken of moet ik gewoon Apple vertrouwen en afwachten.
  #2593  
Oud 25-10-12, 23:33
jittiejit jittiejit is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alexdesouza10 Bekijk bericht
Jup heb ze onder gekwijld in de winkel. Maar ik vind juist de zwarte mooi vooral dan antraciet. Zo zie je maar dat smaken verschillen. Ik heb dan wel weer een witte iPad

Ontopic: Ik heb nu al een dag mijn status staan op ''wachten op betaling'' terwijl ik al betaald heb. Met zulke bedragen begin ik me toch snel zorgen te maken of moet ik gewoon Apple vertrouwen en afwachten.
Heb je dat referentienummer wel vermeld bij de betaling? Want als he dat niet hebt duurt de verwerking van de betaling langer, staat op de website vermeld..
  #2594  
Oud 25-10-12, 23:40
Rated Rated is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 16
Standaard

Je bent niet de enige die wacht, iedereen wacht.

Aanstaande dinsdag ben ik in Amsterdam, eens even langs de store om te kijken of ze een 5 voor me hebben, gaat icm abonnement.

Heb er eerlijk gezegd niet veel hoop voor dat ze er zullen hebben maar je kunt altijd proberen.
Helaas is er wereldwijd een tekort aan iphone 5's op het moment en zal hij vrijwel nergens op korte termijn te krijgen zijn.

Helaas is dus het enige wat wij allemaal kunnen doen is wachten, hoe sneller je dit accepteert hoe minder irritaties je zult hebben
  #2595  
Oud 26-10-12, 09:47
fabilos fabilos is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Dat zijn betaling in de wacht staat heeft niks te maken met het tekort aan iPhones.
Mijn eerste iPhone 5 stond ook een dag in de wacht. Ook de tweede die ik gister heb besteld heeft de status ''wachten op betaling''. Als na drie dagen je bestelling nog steeds deze status heeft dan kan je je zorgen gaan maken en even contact op nemen met Apple.

PS: Zoals jittiejit zegt; heb je wel je referentienummer vermeld bij de betaling? Zo niet, kan het zijn dat de status van je bestelling pas na een week wordt veranderd.
  #2596  
Oud 26-10-12, 10:27
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

zijn dit niet meer posts voor het "iPhone 5: Online Besteld" topic?
  #2597  
Oud 26-10-12, 11:46
kempovic kempovic is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 35
Standaard

Wat is het stil. Niemand gebeld en gehoord dat ze niet weten wanneer er voorraad komt, dat iedereen een ander verhaal vertelt en dat het toch echt een fantastisch systeem is...?
  #2598  
Oud 26-10-12, 11:57
Florissant Florissant is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 2
Standaard

Heb net gewoon weer gereserveerd. Bel ook wat lokale telefoonzaken op maar dat heeft ook geen nut..
  #2599  
Oud 26-10-12, 12:20
chim chim is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 117
Standaard

Ben ook al erg moe van het reserveren. vandaag bij een Apple online besteld.
niet te geloven dat een groot bedrijf als Apple kan niet een telefoon leveren na een maand dat ze hebben hem gelanceerd. (reserveren, geen voorraad in de winkels en bestelen via online dat duurt 4 weken, vind een beetje belachelijk.)
  #2600  
Oud 26-10-12, 12:21
darkrich darkrich is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Locatie: Amsterdam
Berichten: 74
Standaard

Ik lees net wat goed nieuws krijg een mailtje binnen van een online webshop waarin staat dat zij een verzendbevestiging van apple hebben ontvangen en dat ze verwachten dat de voorraad levering begin volgende week binnenkomt, wat dus ook zal betekenen dat andere winkels ook leveringen binnen zouden moeten krijgen begin volgende week?
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:56.