iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Tom, met of zonder abonnement gekocht?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tom, met of zonder abonnement gekocht?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zonder abbonnemt natuurlijk
En nee, ik ga geen foto plaatsen met mijn iPhone en de krant van vandaag omdat 1 of andere zuurpruim me niet gelooft. |
|
|||
|
|||
Gast, ik geloof je wel natuurlijk. Maar ik wil bewijs hebben tegenover Apple zodat ik kan zeggen dat ik bewijs heb. Als ik nu zou bellen krijg je te horen: ''Nee meneer, alle iPhones zijn uitverkocht, en op de fora's kan iedereen neerzetten wat hij wilt''. En dan valt er niks meer te regelen...
|
|
||||
|
||||
Tom, vergeet niet je profiel aan te passen?
En veel plezier met je iPhone 5! |
|
||||
|
||||
Ik zou zeggen pak de trein en stap de winkel binnen
Net zoals ik gedaan heb vanuit de Veluwe!!!! Lekker veilig achter je pctje en telefoontje. Brutale mensen hebben de halve wereld zei mijn opa altijd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik zit gewoon elke dag op school, en een trein ritje van Den Bosch naar Amsterdam kost € 13,80 enkeltje. Als ik dan terug moet keren zonder iPhone....
|
|
|||
|
|||
Brutaal in de zin van? Ik geef hem groot gelijk. Er zijn meer mensen die nepberichten hier op 't forum zetten.
|
|
|||
|
|||
En dan zit je nog op school gigap4... Mijn werkgever geeft mij niet "zomaar" even vrij vanwege een iPhone, ook al heb ik genoeg dagen...
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk. Maar van school kan ik ook niet zomaar even 3 uur ertussenuit. Word geregistreerd als je het gebouw verlaat enzo. Leerplicht is streng . Heb er serieus al over nagedacht om ff retourtje te doen, maar het risico van problemen op school, of terugkeren zonder iPhone lijkt me groot.
|
|
|||
|
|||
je snapt dat dit een broodje aap verhaal is, toch?
Ze hebben geen iPhones en al helemaal niet voor mensen die zomaar binnen lopen zonder reservering. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Klinkt mij eerlijk gezegd ook als broodje aap, aangezien de online statussen ook niet zijn veranderd bij de mensen in het andere draadje... |
|
|||
|
|||
Openingstijden: Ma - Wo:09:00 uur - 21:00 uurDo - Za:09:00 uur - 22:00 uurZo:10:30 uur - 19:30 uur
Waarom tijdens schooltijd(en/of werk)??? Kan ook makkelijk s'avonds of in het weekend... Lang genoeg open denk! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook maar eens gereserveerd... Ik heb studentenOV dus als ik niks heb ga ik van de week wel ff een dagje school skippen om op de bonnefooi naar Amsterdam te gaan!
|
|
|||
|
|||
Heb net de Applestore nog gebeld. Volgens de medewerker was er geen voorraad, en ook niet bekend wanneer er weer voorraad ging komen. Vertelde over dit forum en het bericht van Tom over zijn 2 iPhones. Ze zij tegen mij dat dit een broodje-aap verhaal was. En dat mensen op fora's kunnen schrijven wat ze willen, logisch!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2012 om 10:49 ---------- Citaat:
Of ben je nu stiekem onderweg en probeer je iedereen nu te slim af te zijn door ze zelf op te halen?
|
|||
|
|||
Whaha! Dit forum hangt van wantrouwen aan elkaar.
|
Labels |
iphone 5 |
Er zijn 16 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 16 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! | cinopanacea | Chat en geruchten | 3 | 12-09-13 20:10 |
|
|