//

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam

iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Tom, met of zonder abonnement gekocht?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2461  
Oud 23-10-12, 10:41
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Tom, met of zonder abonnement gekocht?
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2462  
Oud 23-10-12, 10:42
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Tom, met of zonder abonnement gekocht?
En kun je dit bewijzen, ik kan niet geloven dat Apple zo met de klanten om gaat.
  #2463  
Oud 23-10-12, 10:44
TomdeBoer's schermafbeelding
TomdeBoer TomdeBoer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Zonder abbonnemt natuurlijk

En nee, ik ga geen foto plaatsen met mijn iPhone en de krant van vandaag omdat 1 of andere zuurpruim me niet gelooft.
  #2464  
Oud 23-10-12, 10:46
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Bekijk bericht
Zonder abbonnemt natuurlijk

En nee, ik ga geen foto plaatsen met mijn iPhone en de krant van vandaag omdat 1 of andere zuurpruim me niet gelooft.
Gast, ik geloof je wel natuurlijk. Maar ik wil bewijs hebben tegenover Apple zodat ik kan zeggen dat ik bewijs heb. Als ik nu zou bellen krijg je te horen: ''Nee meneer, alle iPhones zijn uitverkocht, en op de fora's kan iedereen neerzetten wat hij wilt''. En dan valt er niks meer te regelen...
  #2465  
Oud 23-10-12, 10:47
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Tom, vergeet niet je profiel aan te passen?

En veel plezier met je iPhone 5!
  #2466  
Oud 23-10-12, 10:48
TomdeBoer's schermafbeelding
TomdeBoer TomdeBoer is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 46
Standaard

Ik zou zeggen pak de trein en stap de winkel binnen
Net zoals ik gedaan heb vanuit de Veluwe!!!!
Lekker veilig achter je pctje en telefoontje.
Brutale mensen hebben de halve wereld zei mijn opa altijd
  #2467  
Oud 23-10-12, 10:51
TheRedsn0w TheRedsn0w is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 Bekijk bericht
Gast, ik geloof je wel natuurlijk. Maar ik wil bewijs hebben tegenover Apple zodat ik kan zeggen dat ik bewijs heb. Als ik nu zou bellen krijg je te horen: ''Nee meneer, alle iPhones zijn uitverkocht, en op de fora's kan iedereen neerzetten wat hij wilt''. En dan valt er niks meer te regelen...
Ik kan dit goed begrijpen, ik had gister zelf ook naar Apple gebeld omdat ik zag dat er pallets waren binnengekomen. Mij werd verteld dat er gisteren en eergisteren niks was binnengekomen. Als ik naar Amsterdam bel wil ik ook kunnen aantonen dat iemand ons niet in de maling neemt. Bewijs A.U.B.
  #2468  
Oud 23-10-12, 10:52
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Bekijk bericht
Ik zou zeggen pak de trein en stap de winkel binnen
Net zoals ik gedaan heb vanuit de Veluwe!!!!
Lekker veilig achter je pctje en telefoontje.
Brutale mensen hebben de halve wereld zei mijn opa altijd
Ik zit gewoon elke dag op school, en een trein ritje van Den Bosch naar Amsterdam kost € 13,80 enkeltje. Als ik dan terug moet keren zonder iPhone....
  #2469  
Oud 23-10-12, 10:54
TheRedsn0w TheRedsn0w is offline
• iOS 4.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Bekijk bericht
Ik zou zeggen pak de trein en stap de winkel binnen
Net zoals ik gedaan heb vanuit de Veluwe!!!!
Lekker veilig achter je pctje en telefoontje.
Brutale mensen hebben de halve wereld zei mijn opa altijd
Brutaal in de zin van? Ik geef hem groot gelijk. Er zijn meer mensen die nepberichten hier op 't forum zetten.
  #2470  
Oud 23-10-12, 10:54
SteGe SteGe is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

En dan zit je nog op school gigap4... Mijn werkgever geeft mij niet "zomaar" even vrij vanwege een iPhone, ook al heb ik genoeg dagen...
  #2471  
Oud 23-10-12, 10:57
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SteGe Bekijk bericht
En dan zit je nog op school gigap4... Mijn werkgever geeft mij niet "zomaar" even vrij vanwege een iPhone, ook al heb ik genoeg dagen...
Je hebt gelijk. Maar van school kan ik ook niet zomaar even 3 uur ertussenuit. Word geregistreerd als je het gebouw verlaat enzo. Leerplicht is streng . Heb er serieus al over nagedacht om ff retourtje te doen, maar het risico van problemen op school, of terugkeren zonder iPhone lijkt me groot.
  #2472  
Oud 23-10-12, 11:05
QoY QoY is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 4
Standaard

je snapt dat dit een broodje aap verhaal is, toch?
Ze hebben geen iPhones en al helemaal niet voor mensen die zomaar binnen lopen zonder reservering.
  #2473  
Oud 23-10-12, 11:09
Willem... Willem... is offline
• iOS 10.0.1
• 10.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomdeBoer Bekijk bericht
Zo dat viel niet mee zeg
Maar gelukt
1 x 16 wit
1 x 32 zwart ( 16's kwamen in de loop van de dag weer maar had geen zin om te wachten)

Begonnen wel dat je moest reserveren maar zei dat dat belachelijk was
Zei dat er vast wel iemand was die gister niet langs is geweest en dat klopte ;-)

Vandaag zou er een flinke hoeveelheid binnen komen

Vriendelijke en deskundige medewerkers trouwens
Kevin heeft mij geholpen

Wat is die mooi he jongens
En wat is die sneeeeeel
Als je twee iPhones hebt dan kan je makkelijk een foto maken van de ander in ieder geval en van beide doosjes. Ik geloof hier -zonder enig bewijs- niets van. Zeker aangezien je pas net in dit topic zit is je betrouwbaarheid nog niet heel groot om het zo maar te zeggen ;-) Bewijs het tegendeel zou ik zeggen...
  #2474  
Oud 23-10-12, 11:16
SteGe SteGe is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 Bekijk bericht
Je hebt gelijk. Maar van school kan ik ook niet zomaar even 3 uur ertussenuit. Word geregistreerd als je het gebouw verlaat enzo. Leerplicht is streng . Heb er serieus al over nagedacht om ff retourtje te doen, maar het risico van problemen op school, of terugkeren zonder iPhone lijkt me groot.
Dat klopt, maar op school heb je doorgaans wel meer flexibiliteit toch?(woon zelf in Arnhem, maar werk in Utrecht, maar werk elke dag van 08:00 tot 17:00 en daarna dus geen tijd meer om naar A'dam te rijden, anders had ik het elke dag geprobeerd om in ieder geval te reserveren...) aangezien scholen meestal wel wat dagen iets vroeger klaar zijn...

Klinkt mij eerlijk gezegd ook als broodje aap, aangezien de online statussen ook niet zijn veranderd bij de mensen in het andere draadje...
  #2475  
Oud 23-10-12, 11:21
FlyingTiger FlyingTiger is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 3
Standaard

Openingstijden: Ma - Wo:09:00 uur - 21:00 uurDo - Za:09:00 uur - 22:00 uurZo:10:30 uur - 19:30 uur

Waarom tijdens schooltijd(en/of werk)??? Kan ook makkelijk s'avonds of in het weekend... Lang genoeg open denk!
  #2476  
Oud 23-10-12, 11:27
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SteGe Bekijk bericht
Dat klopt, maar op school heb je doorgaans wel meer flexibiliteit toch?(woon zelf in Arnhem, maar werk in Utrecht, maar werk elke dag van 08:00 tot 17:00 en daarna dus geen tijd meer om naar A'dam te rijden, anders had ik het elke dag geprobeerd om in ieder geval te reserveren...) aangezien scholen meestal wel wat dagen iets vroeger klaar zijn...

Klinkt mij eerlijk gezegd ook als broodje aap, aangezien de online statussen ook niet zijn veranderd bij de mensen in het andere draadje...
Ik moet elke dag naar school, 8:30 - 15:30. Ben dan pas om 17:00 thuis. Kan dan nog wel naar Amsterdam rijden, maar als er voorraad zou zijn, dan was dat allang op geweest in de loop van de dag. En 100km rijden, zonder dat er zekerheid is dat je een iPhone kunt kopen doe je niet. Trein naar Amsterdam vanuit school (Den Bosch) is 2x € 13,80. Duur ritje, zeker als je geen iPhone krijgt in Amsterdam.
  #2477  
Oud 23-10-12, 11:30
Forzaa Forzaa is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 30
Standaard

Ook maar eens gereserveerd... Ik heb studentenOV dus als ik niks heb ga ik van de week wel ff een dagje school skippen om op de bonnefooi naar Amsterdam te gaan!
  #2478  
Oud 23-10-12, 11:43
gigap4 gigap4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 71
Standaard

Heb net de Applestore nog gebeld. Volgens de medewerker was er geen voorraad, en ook niet bekend wanneer er weer voorraad ging komen. Vertelde over dit forum en het bericht van Tom over zijn 2 iPhones. Ze zij tegen mij dat dit een broodje-aap verhaal was. En dat mensen op fora's kunnen schrijven wat ze willen, logisch!
  #2479  
Oud 23-10-12, 11:48
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 Bekijk bericht
Ik moet elke dag naar school, 8:30 - 15:30. Ben dan pas om 17:00 thuis. Kan dan nog wel naar Amsterdam rijden, maar als er voorraad zou zijn, dan was dat allang op geweest in de loop van de dag. En 100km rijden, zonder dat er zekerheid is dat je een iPhone kunt kopen doe je niet. Trein naar Amsterdam vanuit school (Den Bosch) is 2x € 13,80. Duur ritje, zeker als je geen iPhone krijgt in Amsterdam.
Simpele oplossing.. Dan doe je het niet en dan heb je óók geen iPhone!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2012 om 10:49 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gigap4 Bekijk bericht
Heb net de Applestore nog gebeld. Volgens de medewerker was er geen voorraad, en ook niet bekend wanneer er weer voorraad ging komen. Vertelde over dit forum en het bericht van Tom over zijn 2 iPhones. Ze zij tegen mij dat dit een broodje-aap verhaal was. En dat mensen op fora's kunnen schrijven wat ze willen, logisch!
Heb jij wel echt gebeld?
Of ben je nu stiekem onderweg en probeer je iedereen nu te slim af te zijn door ze zelf op te halen?
  #2480  
Oud 23-10-12, 11:53
Witje Witje is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 9
Standaard

Whaha! Dit forum hangt van wantrouwen aan elkaar.
Reageren

Labels
iphone 5



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 20:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:43.