iStore reservering actie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik reserveer dagelijks 2 x 32gb zwart. Hoef geen winst te maken. Doe graag mee. Belangrijk is dat ik een eigen bon krijg, ivm declaratie. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vind jij dat we de ´extra´ iPhone moeten verdelen? |
|||
Rangorde van deelnemers (zie lijst in starterspost). | 18 | 39,13% | |
Via het ´First come,First serve´ principe nadat iemand heeft aangegeven een iPhone over te hebben. | 16 | 34,78% | |
Via een loting onder de deelnemers. | 12 | 26,09% | |
anders, namelijk .... | 0 | 0% | |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Ik reserveer dagelijks 2 x 32gb zwart. Hoef geen winst te maken. Doe graag mee. Belangrijk is dat ik een eigen bon krijg, ivm declaratie. Omg Utrecht.
Laatst gewijzigd door Cosworth; 07-10-12 om 00:28. Reden: . |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Super plan! Ik reserveer elke dag 2x16GB zwart.
|
|
||||
|
||||
Ik reserveer ook 2x 16GB zwart
|
|
|||
|
|||
Ik doe ook graag mee! Bestel 2 x 16GB zwart. Woon zelf omgeving Den Haag, maar kan makkelijk verplaatsen (lease-auto)
|
|
|||
|
|||
Ook ik zou graag meedoen! Elke dag 2x 16gb zwart. Woon in provincie gelderland, 100km van amsterdam af moest toch al vervoer regelen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
I'm in...2x 32GB zwart...
Omgeving niet relevant, ik kom wel naar de store! |
|
|||
|
|||
Ik reserveer er elke dag twee, de 32gb zwart.
Ik kom uit de regio Rotterdam en kan ze inprincipe zelf ophalen, hopelijk lukt het mij en anders iemand anders uit deze regio om er 1 mee te nemen |
|
||||
|
||||
hier regio Amsterdam, ben er bijna elke dag in de buurt, zal voortaan 2x 16gb reserveren
hoef er ook geen winst op |
|
||||
|
||||
Ik vind het een sympathieke actie, maar ik denk dat jullie toch aan de eigenaren van iPhoneclub toestemming moeten vragen om de naam iCulture hierbij te gebruiken.
Kan de initiator een PM naar gebruiker iCulture sturen om dit af te stemmen?
|
|||
|
|||
Verander de titelblad dan maar mod (kan ik zelf helaas niet doen). Het is een klein ideetje wat hier op het forum is ontstaan voor de bezoekers van dit forum. Ik heb geen zin in gedoe en/of vragen of ik misschien wel de naam van het forum in de topictitel mag zetten.
Vanaf nu is het dus gewoon een reserveringsactie. Ps. Zal de lijst met deelnemende leden vandaag updaten. |
|
||||
|
||||
2x zwart 16GB gereserveerd en 2x wit 16GB gereserveerd op mijn vrouw haar email adres!
1 zwarte of witte voor mij zelf de andere voor iemand hier! |
|
|||
|
|||
Hier iemand een mail gehad toevallig?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goed nieuws en slecht nieuws jongens. Goede nieuws is dat ik in ieder geval een Iphone 5 kan halen morgen (16 Gb Wit).
Het slechte nieuws is dat ik er slechts eentje toegewezen heb gekregen. Geen idee hoe het kan. Ik weet redelijk zeker dat ik toch echt voor de optie "2 stuks" heb gekozen. Maar goed, 9 uur op zondagochtend is wel erg vroeg Ik ga me best doen om er twee te bemachtigen! 16 Gb Wit schijnt niet het populairste model te zijn dus dat bied hoop... EDIT: Gereserveerd om 09:01. Mail ontvangen: 19:46 |
|
|||
|
|||
Niemand van de actie een zwarte 16g?
Wel apart om te lezen dat er wel mensen een mail hebben om een zwarte af te halen, zouden ze de aanvragen met 2 pas later selecteren? |
|
|||
|
|||
Hello,
Ik doe mee. Bestel 2keer 32gb, |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
istore melding postcode verkeerd | devercamme | iPhone algemeen | 7 | 31-10-11 11:38 |
ThePhoneHouse - Reservering | kidk | Koopinformatie Nederland | 53 | 25-09-10 09:12 |
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer | T-800 | Archief | 2 | 18-09-09 12:56 |
Gedownload in istore wat nu? | Jasper Veltman | Archief | 1 | 02-09-09 17:35 |
problemen met inloggen op Istore | Fopperr | iPhone Apps | 0 | 19-01-09 22:44 |
|
|