iStore reservering actie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) hier ook niks. morgen weer 2x 16 gb zwart...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vind jij dat we de ´extra´ iPhone moeten verdelen? |
|||
Rangorde van deelnemers (zie lijst in starterspost). | 18 | 39,13% | |
Via het ´First come,First serve´ principe nadat iemand heeft aangegeven een iPhone over te hebben. | 16 | 34,78% | |
Via een loting onder de deelnemers. | 12 | 26,09% | |
anders, namelijk .... | 0 | 0% | |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
hier ook niks. morgen weer 2x 16 gb zwart
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook niets.. Morgen weer een dag
|
|
||||
|
||||
Niks helaas
|
|
|||
|
|||
Ik zou mij ook graag willen aanmelden.
WoesteWillem Amersfoort 2x 16gb zwart Ik reserveer al elke dag precies om 9uur ochtends 2x een zwarte i5 16gb. Hoop dat het morgen weer mogelijk is om ze te reserveren! Wil wel even kwijt dat ik dit echt een waardeloos systeem vind van Apple! waarom krijg je niet eens een mailtje dat je het niet geworden bent! En is er iemand die wel een mailtje heeft gehad
|
|||
|
|||
Ik heb je toegevoegd.
Hopelijk vergroot dit onze kansen weer een beetje |
|
||||
|
||||
4x Zwart 16GB today
|
|
|||
|
|||
Deze actie werkt ook voor geen meter
|
|
|||
|
|||
Helaas zitten we inderdaad nog zonder resultaat. Maar ook al kunnen we zo maar 1 persoon aan een iphone helpen, dan noem ik het al een klein succesje
|
|
|||
|
|||
Ik wil mij weer afmelden ben voorzien succes
|
|
|||
|
|||
@Woestewillem
Volgens je post in een ander gedeelte van het forum geef je aan dat je ingeloot bent om de iphones op te halen bij de apple store. Waarom zien we hier dan geen melding dat het is gelukt en word de 2e iphone aangeboden aan 1 van de deelnemers hier? Komt nu een beetje vreemd over maar wellicht een legitieme reden die nu niet bekend is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zal wel zoals vele de hoge waarde die je kunt vragen interessant vinden. En zo gierig zijn om hem voor een hoge prijs te verkopen, in plaats van iemand die in deze actie mee doet blij te maken... Als er een andere reden is dan hoor ik het graag van Woestewillem.
|
|
|||
|
|||
Iphone 5
Ik doe elke dag 2x 32 GB Zwart
|
|
||||
|
||||
Kijk maar uit voor WoesteWillem! Ikke ikke en de rest kan .......
|
|
|||
|
|||
Bah!
Nu gaat het me nog geeneens om die telefoon, maar gewoon het feit dat jij wel de mogelijke vruchten van onze actie wilt plukken, maar dan zelf niet de gentleman bent om jou geluk met een medelid te delen.. Erg jammer hoor... |
|
|||
|
|||
En ondertussen houdt WoesteWillem zich maar gedeisd... 😏
|
|
||||
|
||||
wat een ploert zeg die Willem
die zit nu zeker op zijn geld en met zijn Iphone te spelen |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Elke dag 2x64gb reserveren en tot op heden nog niks!!!!!!!!!!!!!!
|
|
||||
|
||||
ik ben voorzien ik wil van de lijst!
echt een prachtig toestel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
istore melding postcode verkeerd | devercamme | iPhone algemeen | 7 | 31-10-11 11:38 |
ThePhoneHouse - Reservering | kidk | Koopinformatie Nederland | 53 | 25-09-10 09:12 |
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer | T-800 | Archief | 2 | 18-09-09 12:56 |
Gedownload in istore wat nu? | Jasper Veltman | Archief | 1 | 02-09-09 17:35 |
problemen met inloggen op Istore | Fopperr | iPhone Apps | 0 | 19-01-09 22:44 |
|
|