iStore reservering actie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Jammer dat je er maar 1 kreeg. Veel plezier ermee...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Hoe vind jij dat we de ´extra´ iPhone moeten verdelen? |
|||
Rangorde van deelnemers (zie lijst in starterspost). | 18 | 39,13% | |
Via het ´First come,First serve´ principe nadat iemand heeft aangegeven een iPhone over te hebben. | 16 | 34,78% | |
Via een loting onder de deelnemers. | 12 | 26,09% | |
anders, namelijk .... | 0 | 0% | |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Jammer dat je er maar 1 kreeg. Veel plezier ermee
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb er ook maar eentje gekregen (wel in België). Ik blijf wel reserveren.
|
|
||||
|
||||
Ik ga niet meer reserveren.. het is beter dat de mensen die nog niks hebben aan de beurt komen niet dan?
|
|
|||
|
|||
Mijn vriendin wil er graag ook eentje, en de andere blijft, zoals beloofd, voor een iCulture lid.
|
|
|||
|
|||
blijven maar hopen dat een voor mij kunnen regelen.
Als ik een krijg dan wordt het de andere voor een lid |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Raar..ik kan de eerste post niet meer aanpassen.
Dus hier een update van de lijst: Deelnemers:
Laatst gewijzigd door Shockstrut; 14-10-12 om 16:33. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist voor mijn verjaardag een iPhone gekregen. WTF! Happy! Maar ik kan dus van de lijst gehaald worden...succes nog allen!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik wil me hierbij ook nog even netjes in dit topic afmelden. (volgens mij sta ik als alvaro i.p.v. alvani genoemd)
Na ruim 2 weken iedere dag 2 stuks 16GB zwart reserveren in Amsterdam, Oberhausen en Keulen dacht ik gisteren: laat ik "voor de gein" eens 1x 32GB zwart reserveren. 's Avonds om 20:50 uur kreeg ik het "verlossende" mailtje van de Apple Store in Amsterdam dat ik 1x 32GB zwart op mocht halen en dat heb ik vanmiddag gedaan. |
|
|||
|
|||
Ook ik wil me afmelden. Alle dagen 2 gereserveerd maar geen geluk. Vanmiddag naast de reguliere reservering van 2 op 2 adressen op een gmail account een extra 32gb wit gereserveerd en deze wel raak. Helaas geen twee :-(
|
|
||||
|
||||
Wat is er nou afgesproken op volgorde of willekeurig ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 21:22 ---------- Wat is er nou afgesproken op volgorde of willekeurig aan iemand in dit topic? |
|
|||
|
|||
Volgorde en daarna de eerste die zich meld.
Bij deze meld ik me vast indien Kooimens niet reageerd Laat maar weten hoelaat ik morgen in Amsterdam moet zijn |
|
|||
|
|||
Mij komt beter uit willekeurig Sta in de lijst maar niet bovenaan.
|
|
||||
|
||||
Maar die lijst is van mensen die zouden reserveren voor andere toch?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 oktober 2012 om 21:32 ---------- Citaat:
Er wordt dus niet besteld voor andere maar voor elkaar. |
|
|||
|
|||
Kan ik ook op de lijst erbij? ik doe elke dag 2x 16 gb zwart
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
istore melding postcode verkeerd | devercamme | iPhone algemeen | 7 | 31-10-11 11:38 |
ThePhoneHouse - Reservering | kidk | Koopinformatie Nederland | 53 | 25-09-10 09:12 |
Programma's van Istore werken plots allemaal niet meer | T-800 | Archief | 2 | 18-09-09 12:56 |
Gedownload in istore wat nu? | Jasper Veltman | Archief | 1 | 02-09-09 17:35 |
problemen met inloggen op Istore | Fopperr | iPhone Apps | 0 | 19-01-09 22:44 |
|
|