Hoe bankoverschrijving doen bij Apple Store discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, ik wil dus graag de Origami Workstation en het Apple Bluetooth Keyboard van de Apple Store bestellen. Aangezien ik geen creditcard heb moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe bankoverschrijving doen bij Apple Store
Hallo iedereen, ik wil dus graag de Origami Workstation en het Apple Bluetooth Keyboard van de Apple Store bestellen. Aangezien ik geen creditcard heb moet ik betalen door middel van een bankoverschrijving. Vervolgens krijg ik een mailtje met de gegevens die ik bij mijn bankoverschrijving moet invullen. Er staan de volgende dingen:
- Worldpay referentienummer - Verwerker van betalingen - Naam van begunstigde - Naam bank - Rekeningnummer - IBAN - BIC Nu snap ik wel waar ik sommige moet invullen, maar waar moet ik de IBAN, de BIC en het Worldpay referentienummer invullen? (Ik zit bij de ING) Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
IBAN en BIC - ING - Betalen
Edit: My bad, kan je dat niet gewoon invullen bij de extra regels commentaar? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
IBAN: abcd
BIC: blabla Worldpay: blaat Zoiets? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nou IBAN en BIC heb je niet nodig bij binnenlandse transacties, Apple Nederland is binnenlands.
Heb verder ff gekeken naar wat ze van je willen. Zolang je alles invult wat je in kunt vullen en je WorldPay-ref. nr. bij de beschrijving invult zit je goed Bankoverschrijving - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt voor de moeite! |
|
||||
|
||||
Yep! Je hebt te maken met een Rabo rekening, dus IBAN en BIC komen niet van pas.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zit het met de garantie bij de Apple Store? | Lor93 | iPhone algemeen | 2 | 17-01-13 02:49 |
Hoe laat sta jij voor de Apple store Leidseplein? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 9 | 28-09-12 04:15 |
iPhone verkopen, hoe afmelden bij Apple ID? | Trui | iPhone algemeen | 6 | 06-01-12 12:23 |
|
|