//

komt er een prijsverlaging iPhone 5?

komt er een prijsverlaging iPhone 5? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al iets bekend of er een prijsverlaging komt van de iphone 5? vorig jaar ging halverwege augustus ook de iPhone 4s in de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-07-13, 21:59
whazzzup whazzzup is offline
• iOS 6.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 15
Standaard komt er een prijsverlaging iPhone 5?

Is er al iets bekend of er een prijsverlaging komt van de iphone 5?

vorig jaar ging halverwege augustus ook de iPhone 4s in de uitverkoop, maar zal dat dit jaar ook gebeuren met de iPhone 5?

Met de mogelijk (plastic) iPhone Lite, die er aan komt in september als budget model zitten een hoop mensen niet op te wachten, maar de iPhone 5s zal wel weer extreem duur zijn.

Dus zou zo maar kunnen dat de prijzen omhoog gaan wanneer de iPhone 5 voorraden omlaag gaan en de iPhone 5 schaars wordt.

Dus wat zou wijs zijn, nu je abbo verlengen en nog een leuke korting krijgen, of afwachten om te kijken wat de prijzen komende weken gaan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-08-13, 22:25
jberends84 jberends84 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 11
Standaard

Ik zit enorm te twijfelen of ik ga verlengen met een iPhone 5 of dat ik wacht op de nieuwe iPhone.

Nu kwam ik net via Smartphone kopen? Smartphoneshop.nl een mooie aanbieding tegen. Verlengen bij Vodafone, een red abonnement voor 54€ p maand, eerste 6 maand 27€ p maand. Voor de iphone €59 bijbetalen en geen verzendkosten.

Zijn er nog nadelen om via deze site te bestellen? Veel goedkoper gaat het voorlopig denk ik iig niet worden..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Prijsverlaging iPhone 4? Mick34 Chat en geruchten 54 10-03-11 14:14
Komt er een iPhone SIM-only abonnement? BartVB Odido (T-Mobile) 4 17-07-10 15:42
Stel: Er komt weer een nieuwe iPhone... Robkro Chat en geruchten 20 21-12-08 19:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:25.