waar een MacBook Pro kopen? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn stiefdochter wil een MacBook Pro kopen, 15" zonder retina display. Bij een premium reseller in Maastricht, en ook via Apple, krijgt ze 6% studenten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
waar een MacBook Pro kopen?
Mijn stiefdochter wil een MacBook Pro kopen, 15" zonder retina display.
Bij een premium reseller in Maastricht, en ook via Apple, krijgt ze 6% studenten korting maar moet er Applecare bij aanschaffen om aan 3 jaar garantie te komen. Bij Dixons wordt standaard 3 jaar garantie aangeboden, maar die loopt via Dixons natuurlijk. Heeft iemand ervaring hiermee? Wat is het best om te doen, rechstreeks of via reseller bij Apple kopen, of heeft men via Dixons dezelfde service? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als service en competentie belangrijk zijn dan koop die MacBook Pro bij Ivizi. Persoonlijk mijd ik Dixons in Maastricht als de pest ook al geven ze dertig (30) jaar garantie.
Succes gewenst |
|
||||
|
||||
dank je Timosha!
Jij weet waar je over praat, ik ga wel met haar naar Ivizi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Macbook pro of Imac en Ipad kopen? | ironstealer3 | Koopinformatie België | 21 | 03-02-13 13:44 |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
Macbook Pro kopen | JesperD | Koopinformatie Nederland | 2 | 19-06-12 23:25 |
Waarom een ipad ( heb iphone 4 & macbook pro ) | arashrsf | Koopinformatie Nederland | 4 | 28-07-10 18:21 |
En ik bied een macbook pro 15" aan | Destiny | Archief | 5 | 31-01-09 18:47 |
|
|