//

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline

iPhonehelpdesk.nl onder vuur, website offline discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een van de weinige die de iPhone heeft opgehaald. Ik ben daar geweest hij was best aardig, maar wilde heel snel weer weg. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 05-08-08, 13:20
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik ben een van de weinige die de iPhone heeft opgehaald. Ik ben daar geweest hij was best aardig, maar wilde heel snel weer weg. Waardoor ik niet de tijd had de iPhone te checken. Hij zei dat ik er alles mee kon behalve bellen, omdat de simlock erop zit. Nou ik kan hem niet eens aan zetten, want hij vraagt insert SIM. Ik zou hem komen omruilen, maar stond voor een dichte deur gister.
Ik denk dat we woensdag als ultimatum moeten stellen en dan met zijn alle tegelijk aangifte doen, naar kassa, opgelicht, radar noem maar op.
Ik doe mee! Ookal heb ik wel de iPhone ontvangen, ik ben getuige van jullie en die van mij kan (nog) niks terwijl dit wel beloofd is op de website.
Daarnaast ben ik voorgelogen, ik zou overal een x-sim kunnen halen om te bellen en dit blijkt helemaal niet goed te werken en stond ik voor een dichte deur.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 05-08-08, 13:22
mulle1978 mulle1978 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik zou nu wel eens willen weten om hoeveel mensen het gaat. Mischien kunnen we wel een site in de lucht gooien waar mensen zich kunnen aanmelden die nog geen iphone hebben gehad en wel hebben betaald. Idee???
  #503  
Oud 05-08-08, 13:23
iamgiegel iamgiegel is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 10
Standaard

Heb net contact gehad met visa om het feit dan ik vermoed dat ik word opgelicht.
Maar de mevrouw aan de telefoon vertelde mij dat ik mijn geld kon storneren en ik alle email verkeer een aankoop bon moest opsturen. en dan gaan visa uitzoeken dat dit terecht is (voor hun zekerheid)
dus ik wacht nog 2 dagen en dan ga ik dit toch in werking zetten, en ga naar de politie voor aangifte.

Heb alles hier bij de hand ook de uittreksel van KVK verschillende tel nummers.
dus .. ik hoop dat ie nog komt de pakketpost is nog niet geweest
  #504  
Oud 05-08-08, 13:29
danv25 danv25 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

ze hebben wel geluk dat deze forum er is anders had ik niet zolang gewacht.
ik bedoel als je iets besteld bij een bedrijf en ze nemen al een tijdje de telefoon niet op en zijn niet aanwezig op het adres. Gelijk naar de politie.
  #505  
Oud 05-08-08, 13:30
huuuub huuuub is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard iphonehelpdesk

Idd we zijn allemaal opgelicht, ik heb bevestiging dat mijn 508 euro werd teruggestort, maar sindsdien nog geen reactie.
Een beetje creditcard heeft een aankoopverzekering en zal diegene het geld terug ontvangen.
Overigens zijn er verschillende banken die een justitieel onderzoek zij gestart....
Veel plezier verder IHD.nl
  #506  
Oud 05-08-08, 13:37
eazy4me eazy4me is offline
 
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

En er moet idd een website de lucht in waar iedereen die woensdag nog geen iphone heeft gekregen zijn emailadres kan achterlaten om massaal deze meneer van Zanten aan te pakken..
  #507  
Oud 05-08-08, 13:42
huuuub huuuub is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 6
Standaard

hij zit allang op iphone eiland met een paar ton euro, slimme gast wel ^^^^
  #508  
Oud 05-08-08, 13:42
Helmert Helmert is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Heb ook een iPhone (8GB) en een dock met bluetooth-headset besteld (14-07-08) bij iPHD. Diverse keren telefonisch contact gehad, en alle beloften zijn nog in mist opgegaan.

Eerst dacht ik dat deze jongens hoopten op een snelle unlock, en zo een slaatje uit deze hype wilden slaan. Maar mijn onderbuik zegt dat ik naar mijn euries kan fluiten, krijg geen contact meer, en alle beloften en toezeggingen ten spijt, we gaan geen unlocked iPhone via iPHD krijgen....
  #509  
Oud 05-08-08, 13:50
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Voor de mensen die opgelicht zijn:

internetoplichting - Forumindex
TROS Opgelicht?!: Home
  #510  
Oud 05-08-08, 14:32
captain captain is offline
• iOS 1.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eazy4me Bekijk bericht
En er moet idd een website de lucht in waar iedereen die woensdag nog geen iphone heeft gekregen zijn emailadres kan achterlaten om massaal deze meneer van Zanten aan te pakken..
Ga maar mee van ellend. Ziet er somber uit
  #511  
Oud 05-08-08, 14:34
Ethan Ethan is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 4
Standaard

Ik wacht vandaag en morgen nog even af, als ik dan nog geen track&trace nummer heb ontvangen zal ik verdere stappen ondernemen.
Op 11-07-08 een iphone wit 16gb besteld met CC, deze zou rond 4-5 augustus worden verzonden naar mij.
  #512  
Oud 05-08-08, 17:23
Applebite Applebite is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb 'm 2 weken geleden nog gesproken en hij verzekerde mij dat ik de telefoon voor 1 augustus (zwart op wit) in huis zou hebben!
Telefonisch is hij niet meer bereikbaar!
Dit ruikt vies!

Heb met VISA gesproken en moest alle mails opsturen.
VISA start een onderzoek en stort het geld terug op de rekening.
Er werd mij verteld dat er al verschillende klachten waren binnengekomen.
  #513  
Oud 05-08-08, 17:34
ruijt77 ruijt77 is offline
 
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 1
Standaard Rob van der Zande?

Heet onze vriend van iph niet Rob van der Zande?

Dit berichtje vond ik op internetoplichting.nl

giro 8435279 op naam van R van der Zande te Rotterdam
  #514  
Oud 05-08-08, 18:18
veschuwer veschuwer is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Question Bezoekje!?

Zijn er nou al mensen langs geweest bij onze vrienden?
  #515  
Oud 05-08-08, 19:34
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Nee ik heb hem gezien en hij ziet er niet zo uit als op die foto. Hij heeft een dikke buik, een jaar of 30 en is een echte Amsterdammer, spreekt ook Amsterdams. Dus met een beetje geluk kunnen we hem vinden.

*Applebite, ik heb ook een klacht ingedient bij Visa. Het werd nog niet teruggestort nl, het duurde even maar heb het nu uiteindelijk wel.

Laatst gewijzigd door Ilv; 05-08-08 om 19:44.
  #516  
Oud 05-08-08, 19:46
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Nee, dude heet Robert van Zanten.
  #517  
Oud 05-08-08, 19:49
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Hmm als binnen een paar dagen de centen niet op mn bankrekening staan, heb ik ernstig de behoefte even langs zn huisadres te wandelen met mn hondjes..
  #518  
Oud 05-08-08, 19:55
here2stay here2stay is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 19
Standaard

Overigens ook jammer dat de mensen bij wie Rob langs zou zijn geweest, of die als een blad aan een boom keerden zoals steelx, nooit meer wat laten horen.
  #519  
Oud 05-08-08, 20:00
Ilv Ilv is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 66
Standaard

Ik heb net een bericht geplaatst op het forum waarvoor hierboven een link stond. Misschien kunnen jullie ook wat toevoegen. Dit is het bericht.
Trouwens die Pascal R. is ook opeens weg!!
Naar aanleiding van het iPhone forum, waaronder er vele gedupeerden zijn door de webstie www.iphonehelpdesk.nl. Hier kan men iPhones bestellen, waaronder de nieuwe iPhone 3G. Er werd verteld dat de iPhone 3G voor de officiele leverdata in Nederland geleverd kon worden, dit nog wel een iPhone waar geen simlock zit welke dus door alle providers gebruikt kan worden.
Allereerst kregen alle klanten die betaald hadden een e-mail dat de leverdata vertraagd zou zijn, vanwege het probleem dat de iPhones niet geunlocked konden worden. De keus was aan ons; ons geld terug, of wachten tot 3/4 augustus waarna nieuwe unlockte iPhones zouden binnenkomen uit het buitenland. Enkele hebben wel geld terug gehad, maar enkele personen niet. Uiteindelijk op de datum 3/4 augustus dat het zo ver was, laat het bedrijf helemaal niks meer van zich hoorden. De meeste klanten hebben daarnaast nog helemaal niks ontvangen. Enkelen zijn voor deze periode langsgegaan bij het bedrijf, en hebben een iPhone met lock opgehaald. Waaronder ik. Hier kan uiteindelijk nog niets mee gedaan worden. Er werd ons verteld dat er makkelijk iets te vinden is om het te unlocken, maar dat is er helemaal niet.
Daarnaast zijn er dus ontzettend veel klanten die al betaald hebben, maar dus helemaal niks geleverd krijgen!
Het allerergste is dus, dat het bedrijf nu niet meer te bereiken is. Als er gebeld wordt krijg je een toon waaruit blijkt dat het nummer uitgeschakeld is. E-mailen werkt ook niet meer, de inbox zit vol. Langsgaan bij het bedrijf ook niet, er wordt niet open gedaan en op de deur hangt een briefje dat dit oplichters zijn en dat gedupeerden aangifte moeten doen bij de politie.
Veel mensen zijn aan het lijntje gehouden, en hadden afspraken dat de iPhone gister geleverd zou worden of dat deze konden langskomen. Zo is er iemand vanuit Limburg naar Amsterdam gereden, maar er werd niet opengedaan bij het bedrijf, en het briefje werd aangetroffen.
Ik raad iedereen aan niet bij dit bedrijf te bestellen en aangifte te doen bij de politie! Daarnaast hoop ik dat we samen een oplossing kunnen vinden om het geld terug te krijgen. Het gaat hier om Rob van Z. uit Amsterdam, het bedrijf staat bekend als MR Z BV, ingeschreven bij de KVK.

Laatst gewijzigd door Ilv; 05-08-08 om 20:02.
  #520  
Oud 05-08-08, 20:11
harry123 harry123 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 43
Standaard

Klasse Ilv,

wat is de link?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Offline kopie website op iPad evhelden iPad algemeen 3 03-01-11 21:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:12.