Nummerbehoud discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben geinteresseerd in het kopen van een iPhone 3G. Op dit moment heb ik tijdelijk een prepaid kaartje van KPN. Zou ik op 11 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummerbehoud
Ik ben geinteresseerd in het kopen van een iPhone 3G. Op dit moment heb ik tijdelijk een prepaid kaartje van KPN. Zou ik op 11 juli de iPhone kunnen kopen bij T-Mobile en meteen mijn huidige nummer overzetten? Of moet ik vantevoren iets regelen om het nummer om te zetten?
Ik ga sowieso morgen even langs de T-Mobile shop maar wellicht hebben jullie alvast wat informatie voor mij. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ga er vanuit dat je je nummer kan behouden.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan hebben we in belgie toch iets dat sneller is. Dus wanneer je hier van prepay naar abbo gaat dan blijft de nummer dus behouden. Ook wanneer je veranderd naar een andere provider. Duurt maar een paar uur.
|
|
|||
|
|||
kan zijn dat dat per provider verschillend is maar ik moest minimaal een week wachten.heb toen ook gezegd doe me maar een nieuw nummer.me foon die ik toen had was zo af dat ik het er geen week meer mee volhield
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone microsim nummerbehoud | Nienkek | Vodafone | 4 | 21-02-11 10:36 |
nummerbehoud leed bij t-mobile | maca | Odido (T-Mobile) | 92 | 22-10-10 16:10 |
Geen Service bij nummerbehoud | Pim_D | Odido (T-Mobile) | 3 | 29-08-10 15:03 |
Nummerbehoud KPN->Vodafone? | Rub3n | Vodafone | 3 | 22-02-10 00:50 |
Contract opzeggen met nummerbehoud | verschel | Odido (T-Mobile) | 1 | 03-02-09 11:39 |
|
|