Iemand de 6s al voor 2 okt bij t-mobile gereserveerd? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik was een van de lucky people die een 6s mocht reserveren voor 2 Oktober. Nu ben ik benieuwd wat de status van de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand de 6s al voor 2 okt bij t-mobile gereserveerd?
Hoi,
Ik was een van de lucky people die een 6s mocht reserveren voor 2 Oktober. Nu ben ik benieuwd wat de status van de gene zijn die dit ook hebben gedaan. De mijne staat nu op: Wachten op voorraad Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail en sms een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte. Dit is het enige wat ik voor nu weet. Ook nog geen info bij t-mobile wanneer ze willen gaan leveren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yes, 6s 128gb (zakelijk).
|
|
||||
|
||||
ff of topic:
waar kan ik er twee sim-vrij zakelijk pre-orderen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoeveel geheugen gereserveerd voor IOS? | nico_van_wijk | iPhone algemeen | 1 | 25-09-15 17:08 |
iPhone 6 gereserveerd bij Apple, hoe nu verder? | Dane | iPhone algemeen | 3 | 24-09-14 22:59 |
EyeTV Mobile voor ipad 2, heeft iemand die al? | zaxxon | iPad algemeen | 4 | 17-06-12 13:46 |
iPhone 4s gereserveerd bij The Phone House | Versplinterd | Koopinformatie Nederland | 167 | 16-01-12 18:38 |
storing 1 okt? | wverveer | Odido (T-Mobile) | 17 | 07-10-10 00:51 |
|
|