iPhone X bestellen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hier om 09:11 besteld, nog steeds geen bestelbevestiging en geen verzendtijd. (De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hier om 09:11 besteld, nog steeds geen bestelbevestiging en geen verzendtijd. (De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Is er iemand die wél een reservering heeft kunnen maken om op te halen in de Apple Store zelf?
Ik zat vanmorgen met meerdere apparaten klaar. Toen ik rond 09:10 kon bestellen leverdatum al opgelopen naar 2-3 weken en kon ik niet in de winkel zelf ophalen. |
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds geen bevestiging van de bestelling. Bestelling op 9:03 gedaan en betaald met MasterCard, onmiddellijk de mail gekregen dat mijn bestelling wordt verwerkt (daarin staat de levering op 3/11), maar sindsdien niets meer. En het is intussen 11:10.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Edit 11:12: nu staat mijn bestelling wel opgenomen onder "Mijn bestellingen" op de website van Apple, als "Bestelling in behandeling". En de levertermijn is nog steeds 3/11
Maar ik heb dus geen bevestiging gekregen van de betaling (via MasterCard). Laatst gewijzigd door belgiumiphone; 27-10-17 om 12:34. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet de iPhone ook zelf kunnen ophalen. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het idee dat dit wat wij willen pas vanaf volgende week vrijdag mogelijk wordt. Maar dan sta je wel achteraan in de rij met ophaaldatums van medio tot eind Januari. |
|
|||
|
|||
Zilveren 64gb besteld via de site van T mobile met verlenging. Bestelling rond om 9.01 ordernummer eindigt op 2236.
|
|
|||
|
|||
9:04 via de app besteld, iPhone X Zilver 256 GB, betaling meteen verwerkt (sms gekregen van MasterCard 30 seconden later).
Nog geen bevestiging email van Apple gehad, maar de bestelling staat gewoon in mijn Apple account met leverdatum 3 november. Laatst gewijzigd door PvS79; 27-10-17 om 12:41. Reden: Toevoeging platform bestelling |
|
|||
|
|||
Mijn status is nu verandert naar 'In afwachting van actie', als ik over de informatie button hover staat er "Je bestelling wordt op dit moment gecontroleerd. We kunnen binnenkort contact met je opnemen als we meer informatie nodig hebben." en erboven staat "Actie vereist: In afwachting van betaling", maar die heb ik al gedaan.
Achja, er is in iedergeval iets verandert op de apple site.. hahaha |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In de app is mijn bestelling verwerkt en staat op levering 3 november... |
|
|||
|
|||
Mijn status blijft staan op "Bestelling geplaatst" en ik heb om 9:15 besteld. Betaald met creditcard maar daar is alleen een reservering van €1 op gedaan. Ik heb nog nooit iets via de Apple Store gekocht dus ik weet niet of dit de normale gang van zaken is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen ook met 2 computers ingelogd gezeten.
Om 9.06 voor het eerst kunnen bestellen. levertijd was direct 2-3 weken. Heb met Apple gebeld na een uur in de wacht iemand aan de telefoon gehad. Deze persoon vertelde mij dat er verschillende mensen al eerder konden pr-ordenen, en de beschikbare toestellen al hadden gereserveerd. |
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestellen iphone 5s vs | marcodevries | Koopinformatie USA | 3 | 23-12-13 12:52 |
Iphone 4S bestellen in NL | iTimvd | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 18:33 |
iphone bestellen bij ing | koedijk | Odido (T-Mobile) | 12 | 23-09-09 20:18 |
Iphone bestellen? | stylomusti | Koopinformatie Nederland | 6 | 10-06-08 13:47 |
Iphone bestellen | donut_nl | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-03-08 11:37 |
|
|