//

iPhone X bestellen

iPhone X bestellen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu een nieuwe status gekregen: 'Actie vereist: In afwachting van betaling'. Ik heb betaald via iDeal, waarbij het geld gelijk van mijn rekening is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 27-10-17, 12:44
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Heb nu een nieuwe status gekregen: 'Actie vereist: In afwachting van betaling'. Ik heb betaald via iDeal, waarbij het geld gelijk van mijn rekening is afgegaan. Ik snap het niet meer.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 27-10-17, 13:06
AppleFreaks AppleFreaks is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jerno Bekijk bericht
Vanmorgen ook met 2 computers ingelogd gezeten.
Om 9.06 voor het eerst kunnen bestellen.
levertijd was direct 2-3 weken.
Heb met Apple gebeld na een uur in de wacht iemand aan de telefoon gehad.
Deze persoon vertelde mij dat er verschillende mensen al eerder konden pr-ordenen, en de beschikbare toestellen al hadden gereserveerd.

ik hoorde net ook een raar verhaal van een apple medewerker die zei dat men gisteren avond vanaf 8 uur al kon pre orderen en vandaag de gewone aankoop kon doen
  #63  
Oud 27-10-17, 13:13
Chesus007 Chesus007 is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 26
Standaard

Ik vind het ook allemaal raar hoor. Zoals velen stond ik ook op tijd met alles klaar. Om 09:01 uur nog altijd geen beweging. Wat later eindelijk op de app en op de site geraakt en al levertijden van 2-3 weken en blijkbaar kon ik toen al niet meer de Spacegrijs van 256 GB nemen. Maarja blij voor diegenen waarbij het wel gelukt is. Ik ga mijn geluk dan eens testen op 03 november zelf in de Apple Store in Brussel. Denken jullie dat je daar nog kans zou maken? Iemand toevallig al meer gehoord over de voorraad bij Coolblue?

Greetz
  #64  
Oud 27-10-17, 13:22
Guest-20230221190139
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Mijn bestelling is nu volledig uit mijn account verdwenen.....
  #65  
Oud 27-10-17, 13:25
AppleFreaks AppleFreaks is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 31
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimybroere Bekijk bericht
Mijn bestelling is nu volledig uit mijn account verdwenen.....
hoorde net bij apple dat dit bij meer mensen gebeurd was die via ideal betaald hebben iemand had levering op 6 november maar kreeg geen mail. nadat hij gebeld had met apple bleek er iets niet te zijn gegaan met zijn order, telefonisch nieuwe order geplaatst en nu pas in December geleverd bij deze persoon, hoe zuur is dat dan
  #66  
Oud 27-10-17, 13:27
Guest-20230221190139
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleFreaks Bekijk bericht
hoorde net bij apple dat dit bij meer mensen gebeurd was die via ideal betaald hebben iemand had levering op 6 november maar kreeg geen mail. nadat hij gebeld had met apple bleek er iets niet te zijn gegaan met zijn order, telefonisch nieuwe order geplaatst en nu pas in December geleverd bij deze persoon, hoe zuur is dat dan
Dat is extreem zuur. Lijkt veel mis te zijn gegaan vanochtend. Het vreemd is dat ik wel een mail heb gekregen waarin staat dat mijn bestelling wordt verwerkt....
  #67  
Oud 27-10-17, 13:29
Maccerend Maccerend is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: Middelharnis
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleFreaks Bekijk bericht
ik hoorde net ook een raar verhaal van een apple medewerker die zei dat men gisteren avond vanaf 8 uur al kon pre orderen en vandaag de gewone aankoop kon doen
Lijkt me meer broodje aap.. Wel kon je gisterenavond via GoLemon pre-ordenen, Of via Amac al iets eerder, echter zij zullen pas kunnen uitleveren als ze daadwerkelijk van Apple haar voorraad krijgen, idem geldt voor Coolbleu. Zij verwachten tussen 30 okt en 3 nov wellicht iets meer duidelijkheid te kunnen geven over eventuele voorraad... Maar het allemaal zeer beperkt.. was ook bekend...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 October 2017 om 13:31 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimybroere Bekijk bericht
Dat is extreem zuur. Lijkt veel mis te zijn gegaan vanochtend. Het vreemd is dat ik wel een mail heb gekregen waarin staat dat mijn bestelling wordt verwerkt....
Als miljoenen gaan pre ordenen, dan gaan er zaken mis... Vooral met Ideal, dat is nu eenmaal een systeem wat soms niet fatsoenlijk doorloopt. Bijenkorf, Coolblue hebben e rook vaak last van met drukkere dagen. Daarom betaal ik altijd online met mijn Mastercard van BUNQ Bank...
  #68  
Oud 27-10-17, 13:33
Guest-20230221190139
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maccerend Bekijk bericht
Lijkt me meer broodje aap.. Wel kon je gisterenavond via GoLemon pre-ordenen, Of via Amac al iets eerder, echter zij zullen pas kunnen uitleveren als ze daadwerkelijk van Apple haar voorraad krijgen, idem geldt voor Coolbleu. Zij verwachten tussen 30 okt en 3 nov wellicht iets meer duidelijkheid te kunnen geven over eventuele voorraad... Maar het allemaal zeer beperkt.. was ook bekend...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 October 2017 om 13:31 ----------



Als miljoenen gaan pre ordenen, dan gaan er zaken mis... Vooral met Ideal, dat is nu eenmaal een systeem wat soms niet fatsoenlijk doorloopt. Bijenkorf, Coolblue hebben e rook vaak last van met drukkere dagen. Daarom betaal ik altijd online met mijn Mastercard van BUNQ Bank...
Ik heb zelf inderdaad ook met creditcard betaald, voor de zekerheid. Maar ook daar lijkt het dus niet helemaal goed gegaan te zijn. Maar even contact opnemen met Apple, dan waarschijnlijk wat meer duidelijkheid.
  #69  
Oud 27-10-17, 13:33
ronnietjuh ronnietjuh is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 53
Standaard

Hier nog steeds dezelfde melding als vanmorgen

Verzendklaar: De datums worden bevestigd zodra je betaling is ontvangen.

Nog geen extra bevestiging gehad 😢.
  #70  
Oud 27-10-17, 13:34
atonba atonba is offline
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar atonba
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 020 Bekijk bericht
Heb nu een nieuwe status gekregen: 'Actie vereist: In afwachting van betaling'. Ik heb betaald via iDeal, waarbij het geld gelijk van mijn rekening is afgegaan. Ik snap het niet meer.
Hier precies hetzelfde. Toen ik de bestelling deed was levering nog 3/11. Fingers crossed dat t ook zo is.
  #71  
Oud 27-10-17, 13:40
Vox Vox is offline
• iOS 11.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Loenen aan de Vecht
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atonba Bekijk bericht
Hier precies hetzelfde. Toen ik de bestelling deed was levering nog 3/11. Fingers crossed dat t ook zo is.
Bij mij hetzelfde. Hopelijk goedgedaan. Geld is wel afgeschreven. Voortaan dan maar met de creditcard.
  #72  
Oud 27-10-17, 13:40
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Silver 256GB. Via de app besteld (geen idee hoe laat, ik kreeg geen bevestigingsmail, heb daar met Apple over gebeld, en de mail is opnieuw verzonden, maar met een ander tijdstip dus), levering op 3 november. Betaald met creditcard. Het duurde ook behoorlijk lang voordat de bestelling op de site verscheen, in de app stond ie meteen. Geen problemen gehad met de app, waarschijnlijk mijn snelste bestelling ooit van iets geweest hahaha.
  #73  
Oud 27-10-17, 13:57
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Bij mij inmiddels eindelijk duidelijkheid, maar niet echt wat ik hoopte: 20-27 november.. terwijl ik hem om 09:06 bestelde. helaas. (op apple bestellingen website, nog geen mail)
  #74  
Oud 27-10-17, 14:02
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Bij mij inmiddels eindelijk duidelijkheid, maar niet echt wat ik hoopte: 20-27 november.. terwijl ik hem om 09:06 bestelde. helaas. (op apple bestellingen website, nog geen mail)
Dat is echt zonde man! Ben je er zo vroeg bij (met de extra iDeal suspense) en dan nog bijna een maand moeten wachten. Ik heb nog steeds geen status wijziging. Heb je gewoon ingelogd op Apple.com en bij Mijn Bestellingen gekeken?
  #75  
Oud 27-10-17, 14:08
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
Bij mij inmiddels eindelijk duidelijkheid, maar niet echt wat ik hoopte: 20-27 november.. terwijl ik hem om 09:06 bestelde. helaas. (op apple bestellingen website, nog geen mail)
Dit was idd het tijdvak dat ik ook kreeg om 9.10. Met 2-3 weken levertijd komt men uit op 20-27 november.
  #76  
Oud 27-10-17, 14:11
gkho gkho is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AppleFreaks Bekijk bericht
ik hoorde net ook een raar verhaal van een apple medewerker die zei dat men gisteren avond vanaf 8 uur al kon pre orderen en vandaag de gewone aankoop kon doen
Gisteren natuurlijk geprobeerd maar ik kon toen niets preorderen
  #77  
Oud 27-10-17, 14:19
trevisnl trevisnl is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 361
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Dat is echt zonde man! Ben je er zo vroeg bij (met de extra iDeal suspense) en dan nog bijna een maand moeten wachten. Ik heb nog steeds geen status wijziging. Heb je gewoon ingelogd op Apple.com en bij Mijn Bestellingen gekeken?
inderdaad op die locatie! maar dan zal het bij jou vast hetzelfde zijn! hoe laat was jij?
  #78  
Oud 27-10-17, 14:27
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door trevisnl Bekijk bericht
inderdaad op die locatie! maar dan zal het bij jou vast hetzelfde zijn! hoe laat was jij?
9:04 of 9:05. Bevestigingsemail is van 9:06. Ik ben 14 november jarig, dus als hij op die datum komt zou ik nog wel happy met een vertraging kunnen zijn
  #79  
Oud 27-10-17, 14:39
020's schermafbeelding
020 020 is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Almere
Berichten: 264
Standaard

Hier ook tussen 20 en 27 november.. Jammer maar toch blij!
  #80  
Oud 27-10-17, 15:18
MLVC MLVC is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 55
Standaard

Mijn bestelling staat nu in Verzending wordt voorbereid (en zal daar dus wel tot volgende week donderdag blijven staan)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
bestellen iphone 5s vs marcodevries Koopinformatie USA 3 23-12-13 11:52
Iphone 4S bestellen in NL iTimvd iPhone algemeen 4 12-10-11 17:33
iphone bestellen bij ing koedijk Odido (T-Mobile) 12 23-09-09 19:18
Iphone bestellen? stylomusti Koopinformatie Nederland 6 10-06-08 12:47
Iphone bestellen donut_nl Koopinformatie Nederland 4 18-03-08 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.