iPhone X bestellen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees veel UPS leveringen,.... Ben ik de enige die de zending via DHL krijgt aangeboden? Voorspelling van apple is nog steeds 22e DHL site ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik lees veel UPS leveringen,....
Ben ik de enige die de zending via DHL krijgt aangeboden? Voorspelling van apple is nog steeds 22e DHL site geeft volgende aan: Thursday, November 09, 2017 at 13:20 Origin Service Area: EINDHOVEN - WAALWIJK - NETHERLANDS, THE Destination Service Area: AMSTERDAM - Haarlem - NETHERLANDS, THE Thursday, November 09, 2017 Location Time Pieces 1 Shipment information received EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Aha!
Mijn bestelling wordt nu ook klaargemaakt voor verzending. Ik meen dat dat eerst nog niet was. Anyways, ik sta nog steeds op 20-27 nov. Het gaat om de zilveren 256gb. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier de status nu ook vandaag plots verandert naar verzending wordt voorbereid en levering 20 -27 nov.
Zal dus pas na het weekend verzonden worden denk ik. Ik heb een iphone x zilver 64 gb bestelt. |
|
|||
|
|||
Was 20-27 november, vandaag gewijzigd naar 15 november. Ze zijn onderweg.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
In de meeste artikels die ik gelezen heb praten ze over "genoeg voorraad voor de feestdagen".
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn 264 X zwart wordt vanuit China verscheept, rechtstreeks via UPS naar m’n huis. Weet dus niet of dit helemaal klopt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gelezen dat iPhones vanuit Azie, minimaal 3 tot 5 dagen word vastgehouden. Nadat ze door UPS door naar hun bestemming word gevlogen krijg je het heel snel
|
|
||||
|
||||
in België zeggen wij: geduld is een mooie zaak ;-)
|
|||
|
|||
Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw. Hmm... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 November 2017 om 12:15 ---------- Dat krijg ik ook al de hele ochtend. Zouden ze bezig zijn met het aanpassen van de leverdatum. Naar voren aanpassen hoop ik dan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu werkt de status terug op de apple online store site.
Maar hier niets verandert aan mijn status. Waarom duurt het bij de apple online store vaak zo lang tussen “verzending wordt voorbereid” en verzonden? Bij mijn apple watch ging de status op een vrijdag op “verzending wordt voorbereid” en pas de week daarna op donderdag ging de status op verzonden. Het kan toch niet dat ze bijna een week nodig hebben om een bestelling klaar te maken voor verzending. |
|
|||
|
|||
Waarom zouden ze haast hebben, geld is toch al binnen 😢.
|
|
|||
|
|||
Geplande aflevering:
Woensdag, 15/11/2017 , Voor het einde van de dag Laatste locatie: Aangekomen - ZhengZhou, China, Vrijdag, 10/11/2017 Houd me op de hoogte van updates Aflevering wijzigen Hoe laat zal uw pakket bij u thuis worden afgeleverd? Krijg GRATIS een geschatte afleveringsmarge voor de meeste UPS-pakketten. Doorgaan Ik ben al lid van UPS My Choice® Status van de zending VESTIGING DATUM LOKALE TIJD ACTIVITEIT ZhengZhou, China 10/11/2017 23:10 Aankomstscan 10/11/2017 22:46 Vertrekscan 10/11/2017 18:52 Herkomstscan China 10/11/2017 22:53 (ET) Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS |
|
|||
|
|||
Hier nog steeds de melding zending word voorbereid
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestellen iphone 5s vs | marcodevries | Koopinformatie USA | 3 | 23-12-13 12:52 |
Iphone 4S bestellen in NL | iTimvd | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 18:33 |
iphone bestellen bij ing | koedijk | Odido (T-Mobile) | 12 | 23-09-09 20:18 |
Iphone bestellen? | stylomusti | Koopinformatie Nederland | 6 | 10-06-08 13:47 |
Iphone bestellen | donut_nl | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-03-08 11:37 |
|
|