iPhone X bestellen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ronnietjuh Hier nog steeds de melding zending word voorbereid Hier is de melding nu verandert naar verzonden. levering nog steeds 20-27 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier de melding bestelling onderweg naar klant, laatste update 11 nov.
|
|
|||
|
|||
Nu nieuwe melding verzonden.
Hij ligt al in Eindhoven maar levering de 24ste? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg ook net de mail dat de iPhone is verzonden. Wordt 24 november bezorgd door DHL.
|
|
|||
|
|||
Nja verzonden betekend nog niet dat ie er is, die heb ik donderdag al gehad. Het duurt dan nog 1-1,5 week tot die bij DHL in Eindhoven is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij is nog niets veranderd. Zal wel de 24e of misschien zelfs de 27e worden. Ach, niet het einde van de wereld hè. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook mail gekregen met trackingnummer van dhl.
Ook hier levering pas de 24ste november vanuit Eindhoven. Dan veronderstel ik dat hij nu eerst vanuit china naar eindhoven moet komen en dan pas door dhl vanuit eindhoven naar de bestemmeling wordt gebracht? Want mijn status staat ook op,verzonden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het valt me op dat mensen die hem via ups krijgen, hem veel sneller gaan hebben.
Want lees juist iemand die zijn status vandaag op verzonden is gegaan en levering al op 16 nov is. Mijn status ging vandaag ook op verzonden en levering pas op 24 nov via dhl |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook net een mailtje dat hij verzonden wordt en waarschijnlijk afgeleverd op 16 november door ups.
Ik had hem staan op 20-27 november en betaald met cc |
|
|||
|
|||
Ik vind het toch vreemd dat de levering via UPS meer dan een week sneller is dan levering via DHL
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan klopt mijn logica niet Hahahaha 🙈
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn levertijd was inderdaad 20-27 november en ik heb betaald met CC (vorige week afgeschreven). |
|
|||
|
|||
Ook net een mailtje en sms dat hij verzonden wordt en uiterlijk afgeleverd word op 16 november door ups.
Ik had hem staan op 20-27 november en betaald met Visa cc Bedrag is nog niet afgeschreven, wel gereserveerd. bestelling om 9.13 uur geplaatst op de openingsdag. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestellen iphone 5s vs | marcodevries | Koopinformatie USA | 3 | 23-12-13 12:52 |
Iphone 4S bestellen in NL | iTimvd | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 18:33 |
iphone bestellen bij ing | koedijk | Odido (T-Mobile) | 12 | 23-09-09 20:18 |
Iphone bestellen? | stylomusti | Koopinformatie Nederland | 6 | 10-06-08 13:47 |
Iphone bestellen | donut_nl | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-03-08 11:37 |
|
|