iPhone X bestellen discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sont Lijkt me wel logisch. Zijn 2 verschillende bestellingen. Annuleren zal geen probleem zijn in de winkel. Ja dat is dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zag dat ze bij een aantal mensen al aan het voorbereiden zijn!
|
|
|||
|
|||
Hier helaas nog steeds dezelfde melding 😢
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het ook nog niet veranderd nog stééds 20-27 november
|
|
|||
|
|||
Hier idem. Weinig verandering. Het wordt dus nog gewoon 2,5 week wachten
|
|
|||
|
|||
Iphone X levering eindelijk bevestigd!!
20-27 Nov nu veranderd naar 22 Nov!
|
|
|||
|
|||
Hier nog steeds geen verandering 😢
|
|
|||
|
|||
Verzendbevestiging gekregen van Apple. Daarin staat de 22e.
Via de tracker van UPS zie ik dat hun verwachting 15 november is. Momenteel is het pakket nog in China. |
|
||||
|
||||
Ook bij mij staat er nu “Verzending wordt voorbereid”
|
|
|||
|
|||
Hoe laat hebben jullie besteld?
bij mij werd het die vrijdagmorgen om 9.13 bevestigd.........staat nog steeds op 20-27 november. 256Gb |
|
||||
|
||||
Bij mij staat er nu ook "Verzending wordt voorbereid" ipv iets als "wordt verwerkt".
@Turambar: Hoe kun je die UPS check doen? Heb je al een tracking code?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij nog steeds (bestelling in behandeling) levering tussen 20 en 27 nov.
Ik hoop dat de status hier ook komende dagen gaat veranderen naar (verzending wordt voorbereid) |
|
|||
|
|||
Verzonden, Levering 15 november 2017
Krijg net een email :
Verzonden: Wordt op 23/11/2017 geleverd via Standaardlevering En het rare is dat er op de apple bestel pagina staat: Aangemeld bij UPS(verder nog geen info) Verzonden, Levering 15 november 2017 btw, gisterenavond (23:06) was de iphone x op de apple site beschikbaar voor ophalen in Amsterdam |
|
||||
|
||||
Net leveringsinformatie ontvangen, ik krijg het de 23ste van november... via DHL
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En op weg erheen krijg ik mail van Apple dat mijn pre-order ook is verzonden... Vanuit Eindhoven/Waalwijk? En toch leverdatum 23/11? |
|
|||
|
|||
Same here. Levering op 23.11. Dat duurt lang voor een levering....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 November 2017 om 14:16 ---------- Net een update: de X wordt op 15.11 geleverd. |
|
|||
|
|||
Hier staat ie al sinds gisteren op levering 22-11, status is verzonden.
|
|
|||
|
|||
Lijkt erop dat de beschikbaarheden toch beter meevallen dan verwacht, niet. Enkele weken geleden schreef men nog dat er voor nieuwjaar geen toestellen beschikbaar zouden zijn indien je er op de lanceringsdag geen te pakken krijgt.
|
Er zijn 5 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 5 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bestellen iphone 5s vs | marcodevries | Koopinformatie USA | 3 | 23-12-13 12:52 |
Iphone 4S bestellen in NL | iTimvd | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 18:33 |
iphone bestellen bij ing | koedijk | Odido (T-Mobile) | 12 | 23-09-09 20:18 |
Iphone bestellen? | stylomusti | Koopinformatie Nederland | 6 | 10-06-08 13:47 |
Iphone bestellen | donut_nl | Koopinformatie Nederland | 4 | 18-03-08 11:37 |
|
|