iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Roue ja jammer genoeg is ver voor me, ik wilde net mailen .. Ok, bij deze dan verwijderd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb zondagavond gelijk al een bestelling geplaatst! Ik kan niet wachten ......Kom op mensen naar de 50 stuks...
|
|
|||
|
|||
50 - 31 = 19 stuks nog hoop zo dat morgen het er 50 zijn want dan kunnen we hem snel ophalen
|
|||
|
|||
Count me in
Ik doe mee!
|
|
|||
|
|||
Schrijf er maar weer 1 af. Net besteld, we komen al dichter bij de 50
Vraag aan EvolutionIT : is het mogelijk om een bon op naam te krijgen.. en wanneer weten we welke firmware er op staat, ik weet het ik mag hier niet vragen, maar wanneer horen we dit dan wel ? |
|
|||
|
|||
alle 50e Iphone zijn firmware 1.1.1 heb er een gesproken van EvolutionIT en als goed heb krijg je een bon op naam + BTW er op
Nog 17 Stuks !! |
|
|||
|
|||
das heel goed om te weten dan kan die gewoon gekraakt worden toch
en die bon op naam is perfect, is me boekhouder ook weer blij lang leve de vroege kerst |
|
|||
|
|||
allen nu nog maar hoppen dat er 50 kopper komen ander moeten we 20 euro meer dokke 495 euro
Die bon is ook hadig als je met de Iphone op Vakantie gaat en je een bon moet Laate zien |
|
|||
|
|||
hahaha ach mezelf kennende ziet hij er niet lang nieuw uit
Het is tenslotte een gebruiksvoorwerp, maar neem ook altijd bonnen mee hoor.. en die 50 moet volgens mij wel lukken.. Ik ga eens opzoek naar de manier om me "ipod" tot een telefoon te maken...zal hier vast ook wel te vinden zijn... |
|
||||
|
||||
KitchenPilot en jermain, zullen we het discussieren over het unlocken elders op het forum doen?
|
|
|||
|
|||
zojuist 1 besteld
hopelijk kunnen we ze deze week nog afhalen |
|
|||
|
|||
Ook 1 besteld, dus de teller loopt op
|
|
||||
|
||||
We zitten inmiddels op 40 stuks!
|
|
||||
|
||||
Iphoneclub aktie
Zoals jullie kunnen zien, we hebben ze inmiddels binnen. Het is allemaal de 1.1.1 versie dus geen angst. Als het gestelde aantal is bereikt zullen we de orders gelijk verwerken en kunnen ze nog dezelfde dag afgehaald worden.
Let wel op, iedereen ontvangt dan los van dit forum een bericht met verdere uitleg over openingstijden, routebeschrijvingen betaling. Mark van de Griendt |
|
||||
|
||||
Zo dat is een aardige toren!
|
|
|||
|
|||
Dat ziet er leuk uit Mark!
Zal graag persoonlijk helpen de stapel af te bouwen |
|
|||
|
|||
Daar staat er een van mij tussen.. Kom maar naar papa.
|
|
||||
|
||||
LOL @ Mark Als je nog eens zo'n toren gaat bouwen, doe het hier bij ons een keertje
|
|
|||
|
|||
woohooee, can't wait!
|
|
|||
|
|||
oops ... heb er 4 besteld !
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Inkoopactie] Ultimate Buds UB5 actie geopend | LuBJe | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-08-08 19:38 |
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT | Johan | Archief | 4 | 31-07-08 14:32 |
Iphone van evolutionIT.nl | Harm | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-01-08 11:49 |
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT | iCulture | Archief | 374 | 04-11-07 17:44 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT | iCulture | Archief | 312 | 02-10-07 06:26 |
|
|