iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT - tweede actie discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl Ik heb het formulier weer even beschikbaar gemaakt. Ik stuur je wel een pm of het doorgaat of niet Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als het door gaat bestel ik hem voor 6 uur hoop dat ik er eentje mag kopen van me ouders ik woon in boven in limburg in het plaats Nieuw-Bergen Laatst gewijzigd door Gerwin; 07-11-07 om 14:41. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Je moet me maar ff mailen. MIsschien kunnen we dan wat regelen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
-edit Ik kan jou geen e-mail sturen daarom heb nu een privebericht gestuurt Laatst gewijzigd door Gerwin; 07-11-07 om 14:57. |
|
||||
|
||||
psp klant, je mag alleen nog bestellen als je de voorwaarde nog even leest!
goed zonder dollen, we zijn niet op zaterdag geopend en hebben ook geen koopavond. Afhalen kan vanaf nu tot en met dinsdag as 17uur. Mark van de Griendt |
|
|||
|
|||
Ja het mag van mijn ouders, Ik heb meteen eentje besteld!
Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Beste Mark,
Ik heb zojuist 5 iPhones besteld! Bedankt voor alle moeite! Ik heb gelezen dat je niet open bent in het weekend en dat ik mijn iPhone kan komen halen tot aanstaande dinsdag: -Stuur jij mij nog een bericht, of bel jij me nog? -Kan ik ze woensdag komen halen, of toch niet in het weekend want ik woon in België (Antwerpen) en ik heb school tot 16.00 uur. Alvast bedankt, pspklant Ps. de prijs van 475 is toch gehaald nu er vijftig zijn verkocht hé? |
|
||||
|
||||
psp, ik heb verder geen gegevens van je, stuur deze even naar ons
De 50 zijn ruimschoots gehaald Laatst gewijzigd door iCulture; 07-11-07 om 18:30. Reden: E-mailadres verwijderd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone is binnen en unlocked!
Iedereen van Evolutioniy en iPhoneclub bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
iPhone unlocked!!!
iPhoneclub en Evolutionit bedankt. ik draag jullie op voor de "actie van het jaar award" |
|
|||
|
|||
ik heb me Iphone ook daar ff 475 betaalt en gekeeken als ie goed was en toen naar huis en opladen en hacken en het is gelukt kan bellen maar nu nog de Nederlands Taal ( ik Raad de unlocked zonder pc aan die was echt makelijk )
|
|||
|
|||
@jermain,
ik heb de iPhone ook bij EvolutionIT vandaan, super afgehandeld. Het unlocken etc is inmiddels gelukt (o.a. via hacktheiphone.com). bedankt voor deze actie !! Laatst gewijzigd door J-G; 08-11-07 om 00:36. |
|
|||
|
|||
Hij is unlockt en nu naar bed.
|
|
|||
|
|||
Zijn er nog iPhones te koop? Of wanneer is de volgende actie??
Edit: las net dat actie succesvol is geslaagd, dan wacht ik rustig af op de volgende actie! Laatst gewijzigd door the-edge; 08-11-07 om 13:02. |
|
|||
|
|||
Is het mogelijk om de Iphone door iemand anders te laten ophalen?
Een vriend van mij is morgen in Utrecht en ik zelf kom uit Maastricht. Dus dat zou wel handig zijn. Grt, Ivo Bovens |
|
|||
|
|||
@ Ivo
ik denk niet dat dat een probleem zal zijn. Als je hem je mailtje meegeeft, en natuurlijk cashgeld, zal hij hem best meekrijgen. Maar hoop voor jou dat jij hem dan ook krijgt, want hij is mooi....... |
|
||||
|
||||
Elselientje, volgens mij ga jij bij de volgende inkoopactie er eentje voor jezelf ophalen of niet?
|
|
|||
|
|||
Zou zomaar kunnen...... Vindt het wel gezellig hoor, ff op en neer naar Utrecht. Is voor mij best een leuk uitje.
|
|
|||
|
|||
Hier een berichtje van af mijn nieuwe iphone.
-1 woord voor: wat vet!!!!! unlocken ging super makkelijk! mark en iponeclub onwijs bedankt,ben als een kind zo blij |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Inkoopactie] Ultimate Buds UB5 actie geopend | LuBJe | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-08-08 19:38 |
Kopen via iPhoneclub en EvolutionIT | Johan | Archief | 4 | 31-07-08 14:32 |
Iphone van evolutionIT.nl | Harm | Koopinformatie Nederland | 14 | 20-01-08 11:49 |
Status iPhone inkoopactie iPhoneclub.nl en EvolutionIT | iCulture | Archief | 374 | 04-11-07 17:44 |
iPhone inkoopactie van iPhoneclub en EvolutionIT | iCulture | Archief | 312 | 02-10-07 06:26 |
|
|