iPhone 3G in webwinkel Intertoys te vinden discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft al iemand antwoord gehad? Ik niet in elk geval......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heeft al iemand antwoord gehad? Ik niet in elk geval...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Nope! Ik ook nog niet. Als ik vandaag geen antwoord krijg, dan laat ik de bestelling staan. In de mail van Intertoys stond namelijk ook dat de iPhone ook binnen 14 dagen weer geretourneerd kon worden.
|
|
|||
|
|||
De laatste communicatie van Intertoys:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd wanneer de postbode aanbelt.
|
|
|||
|
|||
Gisteren nog geen postbode bij mij. Hopelijk komt ie vandaag.
|
|
|||
|
|||
Als het goed is vandaag of morgen. Dus nog even afwachten maar.
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen! En hij werkt.
Misschien is ie door Intertoys in Engeland gekocht, maar de korte handleiding en de garantiebeschrijvingen zijn in het Pools, dus... De firmware versie is overigens niet 2.1 maar 2.0.2 ik heb nog niet het lef gehad om hem te updaten naar 2.1. |
|
|||
|
|||
De Iphone's die Intertoys heeft geleverd zijn van Tsjechische komaf en standaard simlockvrij aan Vodafone geleverd. De mijne bevat gewoon firmware 2.1 volgens de toestelinfo. Updaten zou technisch gezien geen probleem moeten zijn.
Laatst gewijzigd door revoka; 25-10-08 om 15:30. |
|
|||
|
|||
Mijne is ook een Tsjech, maar met firmware 2.0.2....
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar diegene die durft te updaten om te kijken of hij simlock vrij blijft.
|
|||
|
|||
Paralleldiscussie hier: iPhones van Intertoys niet simlockvrij? > Nieuws > iPhoneclub.nl
Inmiddels twee mensen die zonder problemen hebben geupdate. Ik ga het zoo ook maar doen... |
|
||||
|
||||
Ondertussen kan ik de iPhone niet meer terug vinden op d site van Intertoys
|
|
|||
|
|||
Update naar 2.1 gelukt!
|
|
|||
|
|||
Bij mij is de update ook gelukt.
|
|
|||
|
|||
Ook ik heb hem binnen, en ook de update gedaan, nix aan de hand werkt super!
Hebben wij toch maar een (echte) simlock vrije Iphone voor niet al te duur ;-)) |
|
||||
|
||||
Kan wel kloppen dat de Intertoys iphones uit Tsjechië afkomstig zijn, daar raken ze de telefoons aan de straatstenen niet kwijt. Ik denk dat Vodafone Tsjechie allang blij was dat ze wat van die dingen kwijt konden raken...
|
|
|||
|
|||
Garantie Intertoys
Bijna een jaar geleden de Intertoys-iPhone gekocht. Draait nu prima onder 3.1.
Alleen is vandaag het mute-knopje afgebroken. Heeft iemand al gebruik gemaakt van de garantie bij Intertoys. Verliep dat soepel? |
|
|||
|
|||
ik heb er ook een gekocht voor als nog geen problemen maar als je knopje is afgebroken zou ik toch maar even met intertoys bellen kijken of zij garantie geven dat je hem dan zelf moet laten repareren en dat zij het dan vergoeden ofzow....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
intertoys bied Iphone aan alleen via internet | misskuss | Koopinformatie Nederland | 2 | 30-01-10 01:13 |
|
|