Wel of geen garantie? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou gewoon een mail sturen naar t-mobile of ff naar een t-mobile store gaan en zeggen dat je je bon kwijt ben geraakt. Komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon een mail sturen naar t-mobile of ff naar een t-mobile store gaan en zeggen dat je je bon kwijt ben geraakt. Komt vast vaker voor alleen weet ik niet hoe je moet kunnen bewijzen dat de iPhone daadwerkelijk van jou is. Misschien kan je het aan de verkoper vragen...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als het goed is krijg ik deze week een kopie van zijn contract. Volgens Phone House is dat voldoende voor de garantie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Geen bon geen garantie | jaapieln | Odido (T-Mobile) | 5 | 06-05-10 14:52 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! | tice | Wi-Fi | 0 | 30-06-09 12:11 |
Defecte Iphone, geen garantie!!! ? | Domenique | iPhone algemeen | 7 | 24-06-09 18:28 |
|
|