Fake of niet? Advies nodig ! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nja, dit zegt hij: Citaat: Dat weet ik niet, want de doos is nog verzegeld. Maar je kan hem wel unlocken hoor!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nja, dit zegt hij:
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
jah je kan alles unlocken het enige is of je met die ambetante kaartjes wil werken of yellowsn0w, nuja het kan nooit kwaad eens iets te proberen dus als je het geld ervoor over hebt koop je ze gewoon.
|
|
||||
|
||||
hmm..
Ben nu even met Helmond in onderhandeling. Ok, ik betaal wel 125€ meer maar ik ben zeker dat ie werkt dan. Grt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je betaald 125 euro meer voor wat dan in godsnaam? Dat unlocken en jailbreaken kan iedereen gratis doen voorzover ik weet. Of heb je het over wat anders. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
220 euro voor een 3g 16gb?? |
|
||||
|
||||
Ga er nou maar van uit dat dit niet te vertrouwen is als ze bv al 25 HTC Touch Pro 2's of de Nokia N97 (die nog uit moeten komen) op voorraad hebben
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Op sommige vlakken heb je wel duidelijk verschillen die kloppen zoals bv lege dvd schijfkes;in belgie persen ze je als een citroen uit en moet je ong 1 euro voor 1leeg dvd schijfke betalen terwijl in nederland via sites je 20 cent ofzo betaald voor 1 dvd schijfke.Groot verschil dus. |
|
|||
|
|||
@ apotheosis: dat ligt aan de wetgeving en het heffen van taxen en auteursrechten dus dat heeft op de iphone geen invloed. 220 is in ieder geval fake, zo een mooi product krijg je niet voor die prijs.
|
|
|||
|
|||
Als je jezelf er die vraag bij moet stellen, is het waarschijnlijk een slecht idee (tenzij je geld te veel hebt... in welk geval ik je mijn bankrekening nummer ook wel wil bezorgen...)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS Kapot. Advies nodig. | Harm133 | iPhone algemeen | 1 | 28-10-10 16:49 |
Advies Nodig! | Derwinnn | Koopinformatie Nederland | 3 | 30-09-09 16:48 |
Advies nodig! | Future | Koopinformatie Nederland | 18 | 26-11-08 00:13 |
Diverse vragen en advies nodig | Tuttel | Archief | 1 | 06-11-08 16:37 |
Niet echt een probleem, gewoon wat advies nodig | Sick Mic | Archief | 0 | 26-12-07 16:30 |
|
|