//

GSM.nl unlocked?

GSM.nl unlocked? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand misschien het telefoonnummer van die koeriersdienst? Alvast bedankt...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 17-01-08, 14:24
Tjedemich Tjedemich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Delft
Berichten: 97
Standaard

Weet iemand misschien het telefoonnummer van die koeriersdienst?

Alvast bedankt
__________________
iPhone: 21-01-2008,
Fw. 3.0 NL
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 17-01-08, 14:27
Ram0ng Ram0ng is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Kampen
Berichten: 27
Standaard

2. De koerier zou vandaag langskomen, maar is nog niet geweest. Wat nu?
Indien u gisteren - een dag voor levering - wel gebeld bent door de koerier, dan moet deze nog langskomen. U kunt contact opnemen met de koeriersdienst zodat u kunt nagaan, waar de koerier zich bevindt. Belt u hiervoor 0900 - 111 444 3.

Indien u alleen door ons gebeld bent en níet door de koeriersdienst, dan raden wij u aan contact met ons op te nemen op het nummer 0900 - 500 3000 (€ 0,30 p/m).


Dan zal dat ook wel het nummer zijn?
__________________
En daar lag hij dan...
  #183  
Oud 17-01-08, 19:16
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

De mijne is eindelijk onderweg (na ruim 3 weken van reparatie).
Het is een vonkelnieuwe en hij moet morgen in mijn handen liggen. Ik kan (weer) niet wachten ;-)
  #184  
Oud 17-01-08, 19:51
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

Eindelijk, ik hoop voor je dat hij er morgen ook echt is!
  #185  
Oud 18-01-08, 16:48
Tjedemich Tjedemich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Delft
Berichten: 97
Standaard

Vandaag zou mijn iPhone geleverd worden. Tussen 1 en 6 want pas na 1 uur zou er iemand thuis zijn. Om kwart over 1 ben ik thuis. Ik luister de voicemail af en hoor dat de koerier heeft gebeld. Hij vraagt of het leveren eerder kan dan 1 uur en ik moet terugbellen als dit niet kan. Met stomme verbazing luister ik de voicemail af. Aan het einde wordt verteld welk nummer ik moet bellen als het niet uitkomt. Met enorme haperingen wordt er een nummer opgenoemd waarvan maar 4 cijfers te horen zijn. Ik kijk nog een keer in de brievenbus en ja hoor.. Daar ligt een briefje waarop staat dat ze om 12.10 uur langs zijn gekomen maar niemand aan hebben getroffen! Enige momenten later bel ik woedend de koeriersdoenst op om ze even de wwarheid te vertellen. Eerder willen komen als er na 1 uur is afgesproken? Ik moet terugbellen terwijl ze weten dat er niemand is? Toch gewoon komen als ze nog van niemand hebben gehoord dat het kan? Aanbellen en dan heel bijdehand een briefje in de bus doen als er niemand open doet? De telefoniste doet alle problemen makkelijk van de hand alsof er niets aan de hand is. Als ik vraag of het later op de dag geleverd kan worden is ook dat antwoord negatief. Ik opper nog met de reden dat er bij een bepaald punt altijd een heen -en terugweg is, maar ook dat ik voor de vrouw bij de telefoon niet genoeg. De koerier zou het veel te druk hebben om langs te kunnen komen.. Er wordt met zeer veel tegenzin van mijn kant een afspraak gemaakt bij het werk voor aanstaande maandag. Nog een laatste keer laat ik mijn onbegrip merken en dan wordt mij nog een zeer prettige dag gewenst...........
  #186  
Oud 18-01-08, 17:52
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Thumbs down

Mijn god, jullie hebben ook ontzettend pech zeg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjedemich Bekijk bericht
(...) Toch gewoon komen als ze nog van niemand hebben gehoord dat het kan? Aanbellen en dan heel bijdehand een briefje in de bus doen als er niemand open doet? (...) De koerier zou het veel te druk hebben om langs te kunnen komen.. Er wordt met zeer veel tegenzin van mijn kant een afspraak gemaakt bij het werk voor aanstaande maandag. (...)
Dat is indd een slechte service zeg! Ik denk dat het niet representatief is want ikzelf heb geen problemen gehad en je kan het GSM.nl ook niet echt kwalijk nemen, maar van een koerrierdienst mag je verwachten dat ze doen waar ze goed in zijn: service en serveren. Waanzin, gewoon je eigen tijden doordrukken zonder bevestiging. Blijkbaar was die koerrier te vroeg, leuk maar niet jouw probleem. Hij moet maar wachten, eerst een ander adresje doen of mazzel hebben dat jij de nieuwe afspraak bevestigt. Die kantoorklerk had moeten snappen dat jouw fout niet was...
  #187  
Oud 18-01-08, 17:56
Tjedemich Tjedemich is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Delft
Berichten: 97
Standaard

Nee het zit inderdaad wel heel erg tegen. Toch gaat het wel vaak goed aan de reacties op het forum te zien. Drie maal is scheepsrechts hè, dus dan zou die maandag toch echt moeten komen. Nu zou je zeggen dat er écht niks meer fout kan gaan! Maar wie weet
  #188  
Oud 18-01-08, 19:00
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Hij is er. Dit is met de iPhone gepost ;-)
  #189  
Oud 19-01-08, 08:40
jotte jotte is offline
• iOS
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 14
Standaard

Iphone is gewoon zeer tof en heel veeeeeel mensen willen er 1. GSM.NL is de enige die in deze getalen kan beantwoorden voor een redelijk bedrag.

Vodafone is misschien wel een tikje hoog abonnement, maar ja als je een iphone hebt wil je toch bellen en internetten dus een abonnement met internet ben je zowiezo al kwijt en daarom is GSM zo populair.

GSM.nl heeft het gewoon super druk en bestellen de GSM's als deze dan binnen komen worden ze ingepland voor levering. Het probleem hierbij is dat het allemaal zo strak wordt gepland dat op het moment er problemen of iets anders op treed ze in problemen komen. Bij Distributie komt dit wel vaker voor en ik ben van mening dat ruim de meerderheid super tevreden is over GSM.nl en achteraf ook wel snappen waarom er vertragingen zijn. De Iphone werkt probleem loos met die simunlock en alles op versie 1.1.2 en zeer stabiel, dat is toch ook wel wat waard.
  #190  
Oud 19-01-08, 16:40
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Het lijkt wel of je er werkt?
Maar ik ben het deels met je eens. Tuurlijk is de vraag groot en hebben ze het retedruk maar mijn probleem ligt hem dan vooral in de communicatie. Ik heb sinds gisteren mijn iPhone terug na 3 weken van reparatie en toen probeerde ze nog om me 99 euro lichter te maken (is niet gelukt) terwijl zij de veroorzakers waren van het probleem. In die 3 weken heb ik niets van gsm.nl vernomen behalve wanneer ik zelf eens contact op nam en dan mocht ik wel heel blij zijn want van de 10x dat ik iets liet horen werd er maar 2x geantwoord. Ik moest afgelopen week behoorlijk mijn best doen om het toestel deze week terug te krijgen (gefixed).
  #191  
Oud 20-01-08, 13:09
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Citaat:
Het lijkt wel of je er werkt?
Maar ik ben het deels met je eens. Tuurlijk is de vraag groot en hebben ze het retedruk maar mijn probleem ligt hem dan vooral in de communicatie.
Helemaal mee eens. Er werken een paar enorme toffe mensen. Echt hulde voor de medewerkers. Ik werk zelf ook in een bedrijf met onderbezetting en dat is geen pretje!!!! Ik doe mn best voor alles en iedereen, maar gaat door de drukte wel eens fout.
Ik vind wel dat je na 1 of 2 fouten die onmiddelijk en goed moet herstellen..risico's zijn daarbij voor de baas, want die moet toch echt uiteindelijk met een oplossing komen!!

De communicatie kan beter, want bij een reparatie zeggen dat het hooguit 3 dagen duurt voordat je evt. een ander of gerepareerd toestel krijgt is gewoon te voorbarig!!

Mijn iphone incl. ultrasim werkt weer als een zonnetje en ik ben er erg blij om, want ben erg verslingerd aan dit apparaat.

Ondanks de lange (en vooral DURE) telefonisch wachttijd, toch hulde aan gsm.nl!!
  #192  
Oud 20-01-08, 13:27
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Iedereen zo hilarisch over gsm.nl, ik lees alleen over problemen en verplichte afname van een abo.
  #193  
Oud 20-01-08, 13:33
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Ik ben vooral blij dat ik mijn telefoon binnen heb. Ik vrees voor de dag dat ie opeens stuk gaat en ik GSM.nl moet bereiken ivm de garantie. Sorry maar voor mij geen hulde voor GSM.nl
  #194  
Oud 20-01-08, 13:50
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sharky232 Bekijk bericht
Ik ben vooral blij dat ik mijn telefoon binnen heb. Ik vrees voor de dag dat ie opeens stuk gaat en ik GSM.nl moet bereiken ivm de garantie. Sorry maar voor mij geen hulde voor GSM.nl
Volgens mij staat het aanbod ook niet meer op hun site, of kijk ik er overheen?
  #195  
Oud 20-01-08, 14:15
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Nee, de advertentie was ooit E139, toen 1 week E179 en inmiddels is hij verwijderd maar opnieuw aangekondigd...
  #196  
Oud 20-01-08, 14:18
Common.Sense's schermafbeelding
Common.Sense Common.Sense is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: de flevopolder
Berichten: 246
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sharky232 Bekijk bericht
Nee, de advertentie was ooit E139, toen 1 week E179 en inmiddels is hij verwijderd maar opnieuw aangekondigd...
En voor de daadwerkelijke kosten moet je nog de abbo erbij rekenen.
  #197  
Oud 20-01-08, 14:24
Sharky232's schermafbeelding
Sharky232 Sharky232 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 175
Standaard

Uiteraard. Ik denk dat de prijsverschillen te maken hebben met de grote vraag en de stealthsim die je erbij krijgt.
  #198  
Oud 20-01-08, 14:28
depl0y's schermafbeelding
depl0y depl0y is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Zwolle
Berichten: 165
Stuur een bericht via MSN naar depl0y
Standaard

De stealthsim lijkt me de reden dat hij toen ineens in prijs steeg.
  #199  
Oud 20-01-08, 20:08
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Ik blijf er bij dat GSM.nl zijn klanten slecht behandeld. We kunnen wel blij zijn dat alles goed wordt opgelost maar dat is niet meer dan normaal. Wat niet normaal is is dat je je klanten zo in het ongewis laat zoals ze, zoals nu blijkt, met veel klanten hebben gedaan. En dan ook nog een fout maken en klanten een oplossing bieden van 99 euri. Ik heb dat niet betaald en toch de iPhone opgestuurd gekregen. En voor wat betreft dat dure 0900 telefoongesprek....dat kan ook goedkoper ;-) Ik heb het lokale nummer en een 06 nummer van één van de medewerkers. Als iemand dit nodig heeft omdat je nog wacht op je iPhone....Laat maar weten.
  #200  
Oud 20-01-08, 20:12
rplfm rplfm is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 16
Standaard

Ik heb trouwens 139,- betaald voor een iPhone met (bruine) stealth sim. Die zwarte stealth sim lijkt nu de oorzaak van alle problemen. En voor de daadwerkelijke kosten moet je niet het volledige abonnement er bij rekenen. Want je krijgt er ook belminuten bij en je maakt gebruik van mobiel internet. Deze aanbieding is absoluut voordeliger dan wanneer de iPhone straks in Nederland wordt geintroduceerd. Dan betaal je 399,00 voor de iPhone en moet je een abo van 50, 60 of 70 euri afnemen met minimaal 100 belminuten, internet en hotspots. Maak daar maar eens een rekensom van.
En de iPhone kopen voor 500 euro is ook een oplossing maar ook daar komen nog belkosten (sim-only) bij. Tel die er dan ook maar bij op en ik denk dat het elkaar niet veel zal ontlopen.

Laatst gewijzigd door rplfm; 20-01-08 om 20:21.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos moriz Archief 2 21-02-08 11:30
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? defisit Unlock [archief] 2 01-02-08 21:50
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) Dien Unlock [archief] 91 04-01-08 14:12
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? berommen Unlock [archief] 6 28-11-07 02:33
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 MacFoxx Unlock [archief] 30 12-11-07 18:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:02.