GSM.nl unlocked? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb 23 dec 07 een iphone bij gsm.nl besteld en ik werd de volgende dag gebeld en hebben we de afspraak gemaakt dat deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik heb 23 dec 07 een iphone bij gsm.nl besteld en ik werd de volgende dag gebeld en hebben we de afspraak gemaakt dat deze op 11 jan zou worden geleverd, ik ben de 10e gebeld door de bezorger voor een afspraak op de 11e en toen had ik heb ik heb helemaal geen problemen met gsm.nl ze reageerde snel op mijn emails en ze beandwoorde mijn vragen netjes en mijn iphone is werkend en volgens afspraak geleverd, alles werkte behalfe youtube maar na het installeren van een youtube fix werkte die ook en ik heb er nederlandse taal op geinstalleerd en dat werkt ook dus ik ben erg tevreden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
En is dat inclusief een stealth sim?
Tuurlijk zullen er iPhones zijn die het gewoon doen. Maar ik begreep ook dat er iPhones na een langere tijd terug zijn gekomen. Niet te vroeg juichen dus alhoewel ik voor jou hoop dat dit niet gebeurd natuurlijk. Ben wel weer jaloers dat jij wel een goed werkende iPhone hebt gekregen ;-) |
|
|||
|
|||
dat is inclusief een stealth sim alleen ik durf de simkaart er niet uit te halen na de dingen die ik hier allemaal lees
|
|
|||
|
|||
iphone
Nou hij hoort vandaag te komen tussen 8 en 13:00. De koerier heeft mij vrijdag gebeld, we hebben tussen deze tijd afgesproken, alleen toen die het nummer doorgaf van hun telefoon, hing ik perongeluk op en werd ik niet meer terug gebeld (het nummer was prive). ben benieuwd of alles goed gaat. hij zei wel. je kan smorgens dit nummer bellen om te vragen of de bezorging doorgaat, wat ik een beetje raar vind. zou toch gewoon door moeten gaan. nja zit in spanning te w88 hiero
|
|
||||
|
||||
ik heb het ook gedaan en het is idd een beetje spannend maar totaal niet moeilijk of gevaarlijk bij mij is het al 10x gelukt ofzo
|
|
|||
|
|||
Net Gsm.nl/Bestelmaar gebeld, in tegenstelling tot anderen ben ik snel geholpen. Volgens de medewerker worden iphones besteld obv de aanvragen. Dit duurt normaliter drie weken van aankoop uit amerika tot de unlock en bezorging, er is echter een vertraging in de unlock en kan dus daarom wat langer duren. Nu maar hopen dat hij deze week geleverd wordt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Lijkt me sterk aangezien gsm.nl nu zoveel problemen heeft met iPhones. Ik hoor morgenochtend meer (als het goed is) Ik weet dat alles iig geregeld gaat worden dmv omruil of reparatie.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zucht, het GSM.nl verhaal gaat nog even door... Ik zou vrijdag een tracking nummer van ze krijgen.. natuurlijk niets gehoord.
Vandaag rond een uur of 3 maar een keer gebeld, of ze al een tracking nummer voor me hebben. Nou die gasten kijken in het systeem, maar dat konden ze niet vinden. Ze zouden met 20 minuten later terugbellen..... na 2.5 uur zelf nog maar eens gebeld. Na een tijdje hadden ze ineens wel een tracking nummer. Heel raar. Maar ja, het tracking nummer werkt (nog) niet op de track en trace site van TNT. Ook vreemd. Ik zal het trackingnummer vanavond of morgen vroeg nog wel een keer proberen, ik gok dat het dan beter gaat .... Mag ik een harde ZUCHT?!? |
|
|||
|
|||
Grappige bij mij was dat ze in het systeem keken en zeiden dat de stealth sim uit de iPhone gehaald zou worden. Maar ik heb 2 weken geleden al een mail ontvangen dat die er al uit was gehaald :S.
Dus het systeem loopt lekker up-to-date of ze liegen het hele zooitje bij elkaar. |
|
||||
|
||||
Noem het maar grappig :S. Ik ga er eigenlijk gewoon van uit dat ze zijn vergeten dat ding te postten, dus ik hoop dat ie er morgen is.
Ondertussen lig ik ook nog ziek thuis, dus ik hoop dat ik wat te spelen heb morgen. |
|
|||
|
|||
ik heb geen problemen gehad bij gsm.nl, tegen eind december besteld, ik zou de 13e gebeld worden door de koerier, en de volgende maandag (14e) geleverd krijgen. alles is ook zo gegaan. ik heb met de koerier tussen 08:00 en 13:00 afgesproken, en om 12:00 kreeg ik de iphone binnen. dus geen probs bij gsm.nl voor mij
|
|
||||
|
||||
Nou, ik denk dat ik toch nog maar even telefonisch contact met ze opneem vanochtend, om te kijken wat er nu gaat gebeuren. Het nadeel met deze partij is op dit moment, dat ze zich nog aan weinig afspraken hebben gehouden.
Terugbellen op dezelfde dag? Nope Terugbellen na 20 minuten? Nope iPhone versturen op 24 dec? Nope iPhone versturen afgelopen donderdag? Nope Mij trackingnummer van hierboven sturen? Nope 100 andere terug bel acties? Nope Het wordt ondertussen een best lange lijst en ik heb gewoon geen duidelijkheid. Het lijkt er op dit moment op dat er een iPhone vermist wordt en ik heb niet het gevoel dat er echt aandacht aan wordt gegeven. Het zal vast een prima partij zijn en dat ik net pech heb, maar het schiet niet op zo... |
|
|||
|
|||
Ik heb ook best vertrouwen in GSM.nl, maar de administratie is een enorme chaos. Mij iPhone komt komende vrijdag en donderdag wordt ik gebeld. Echt heel erg hard hopen dat alles goed komt!
Gelukkig hadden ze die iPhone van mij al 2 weken geleden ge-unlocked dus daar zou de vertraging niet moeten liggen..
|
||||
|
||||
Goh... de story continues..
Vandaag nog maar weer even gebeld met GSM.nl. Gisteren was mij verteld dat hij toch echt vorige week verstuurd was en ik kreeg een trackingnummer. Het trackingnummer klopte dus niet op de site met TNT en mijn vermoeden was vanochtend bevestigd. "Euh, ja, de telefoon wordt vandaag verstuurd". Ik heb weer gevraagd om het trackingnummer en dat zouden ze me opnieuw toesturen vandaag. |
|
|||
|
|||
omg jij moet toch de ongelukkigste man op aarde zijn op dit momend depl0y
|
|
||||
|
||||
Me, ongelukkigste man niet echt hoor, maar dit wordt ondertussen behoorlijk vervelend.
|
|
||||
|
||||
Je zult het niet geloven, heb ondertussen een tracking code ontvangen en die werkt!
Zou het dan toch gebeuren.....? |
|
|||
|
|||
Tja bij gsm.nl wordt je geduld pas echt op de proef gesteld.
Mijn bestelling van 22-11-2007 werd op 11-1-2008 eindelijk bezorgd. Maar het is het wachten wel waard geweest; wat een geweldige gsm ! Nu alleen nog een hoesje want dat ding is behoorlijk glad en glijdt gemakkelijk uit je hand. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos | moriz | Archief | 2 | 21-02-08 11:30 |
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? | defisit | Unlock [archief] | 2 | 01-02-08 21:50 |
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) | Dien | Unlock [archief] | 91 | 04-01-08 14:12 |
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? | berommen | Unlock [archief] | 6 | 28-11-07 02:33 |
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 | MacFoxx | Unlock [archief] | 30 | 12-11-07 18:56 |
|
|