GSM.nl unlocked? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Halleluiah. 7 januari is de dag, dat ik mijn iphone, dat ik mijn iphone, 7 januari is de dag, dat ik mijn iphone ontvahangen mag.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Halleluiah.
7 januari is de dag, dat ik mijn iphone, dat ik mijn iphone, 7 januari is de dag, dat ik mijn iphone ontvahangen mag.. Dankjewel Depl0y!
|
|
|
||||
|
||||
Te gek! Gefeliciteerd!!
PS: Werkt Youtube? Is het menu Nederlands? Werkt T9 in het Nederlands? |
|
||||
|
||||
Youtube werkt, ik heb de nederlandse addon geinstalleerd (dus de menu's zijn in het nederlands), maar nog niet de T9 voor NL.
Youtube werkt alleen nog maar via Wi-Fi, omdat ik dus nog geen SIM in mijn iPhone heb. |
|
||||
|
||||
De posts van Nico in dit topic en Henk in dit topic veronderstellen dat GSM.nl van plan was te leveren mét NL.
Hebben ze blijkbaar vanaf gezien |
|
||||
|
||||
gefeli dat je hem hebt en gelefi met je broer!!
Het klinkt allemaal goed! Jammer dat de nederlandse shit er niet standaard op staat maja dat is een fluitje van een cent! Google maps?! Werkt dit? |
|
||||
|
||||
Van harte met je iphone. Dan zal 7 jan. ook mijn iphone komen. Morgen zal de koerier wel bellen. heb je de sim wel al gekregen? of werk deze nog niet?
|
|
||||
|
||||
Hij heeft een verlenging aangevraagd dus zijn vodafone sim gaat later pas in!! En aangezien onze simkaarten anders zijn dan die in de Iphone gaan moet je een stukje uit eigen sim knippen!! Geen idee of hij dat gedaan heeft....
|
|
|||
|
|||
Ik Mijn Iphone Binnen Vetttttt Je Hoeft Er Niks Aan Tedoen Er Zit Allle Apps Erop Echt Cooollll
|
|
||||
|
||||
beter feli goos!! veel plezier ermee..
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
kan er bijna niet meer op wachten. van harte nobody79
|
|
|||
|
|||
Tnnnxxx Alle Aps Zit Er Al Op Je Hoeft Niks Tedoen Allen Het Is Engels Taal
|
|
||||
|
||||
Hey, post eens een reply vanaf je iPhone oke?
|
|
|||
|
|||
Sharky232 Wat Bedoel Je Van Reply
|
|
||||
|
||||
Takke, mijn iPhone is ondertussen al weer onderweg. Had ik zo netjes eerst contact gezocht met GSM.nl voordat ik de SIM kaart er uit ging rukken om mijn oude abo er nog even in te zetten, blijft die StealthSim er in zitten... vast in het SIM slot.
Oftewel, hij moet terug en hopelijk duurt het allemaal niet te lang. |
|
||||
|
||||
drinken jullie tegenwoordig al breezers bij je ontbijt ofzo?
|
|
|||
|
|||
Bij ging het goed met de StealthSim heb mijn t-mobile abo erin gedaan
|
|
||||
|
||||
De StealthSim kwam er ook echt toen je de SIM kaart er uit haalde? Ik las op internet dat het wel vaker voor kwam dat die chips er klem in kwam te zitten. Shitzooi is het wel, vind het een lekker apparaat om mee te klooien namelijk.
Ik heb op mijn media server thuis Orb (Orb) geinstalleerd en kon zelfs XviD streamen naar mijn iPhone over het internet. Leuk |
|
|||
|
|||
Staat eindelijk na 3 gecancelde afspraken de koerier voor de deur en wat denk je...
Heeft hij wel de goede Iphone bij zich maar met een vodafone kontrakt van iemand anders. Dus dat wordt voor de vierde keer een nieuwe afspraak. Volgens mij is het een administratieve bende bij gsm.nl. |
|
||||
|
||||
Ik heb een welkomsmail van Vodafone gekregen, jullie ook?
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos | moriz | Archief | 2 | 21-02-08 11:30 |
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? | defisit | Unlock [archief] | 2 | 01-02-08 21:50 |
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) | Dien | Unlock [archief] | 91 | 04-01-08 14:12 |
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? | berommen | Unlock [archief] | 6 | 28-11-07 02:33 |
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 | MacFoxx | Unlock [archief] | 30 | 12-11-07 18:56 |
|
|