GSM.nl unlocked? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ja die 2 dagjes maken dan ook niet echt uit!! Uhm de mijne die komt hopelijk volgende week, heb ze gister gebeld en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou ja die 2 dagjes maken dan ook niet echt uit!! Uhm de mijne die komt hopelijk volgende week, heb ze gister gebeld en de krijgen deze week weer nieuwe iphones dus laten we het hopen!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb een vraagje he:" Aangezien ik mijn dingen allemaal al via de mail heb opgestuurd naar GSM.nl, word de levering via TPG post geleverd. Maar nou vroeg ik me af wat ik dan bij mij moet hebben, bv geld, ligitimatie!! Heeft iemand dus ervaring met het leveren van de iPhone via TPG post???? Reageer alsjeblieft even wat precies de handelingen waren..
|
|
||||
|
||||
Ik ben uberhaupt wel beniewd waarom jij 'm geleverd krijgt met TNT Post en niet zoals bij mij met per koerier....
|
|
||||
|
||||
Daar ben ik al wel achter gekomen!! Ik heb mijn contract etc al opgestuurd via de mail naar gsm.nl en dan krijg je hem via TPG post geleverd!!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag me iphone binnen gehad
super Alleen zit ik nu met 2 abbonnementen want ik kan al bellen met die vodafone abbo terwijl ik nog een ander abbo heb bij kpn zou dat niet pas ingaan als die van KPN was beeindigd na 2 jarig contract? |
|
||||
|
||||
Dude, ik heb alles ook via de mail opgestuurd? Blijft allemaal wat vaag bij dat GSM.nl, maarrr morgen bellen ze me (hoop ik! grrr)
|
|
||||
|
||||
@ vreemd joh,het staat zo in de overeenkomst die je opgestuurd hebt gekregen :S MAaj het zal wel...
@ Luciano als je nummerbehoud hebt gedaan dan kan je geen 2 aboonementen hebben, heb je geen nummerbehoud gedaan dan kan het wel dan heb je nu dus dubbele kosten!! |
|
|||
|
|||
Hmmm das ***.
heb idd geen nummer behoud gedaan. :@ |
|
||||
|
||||
wanneer loopt je oude af?! als daar geen hoge kosten aan zijn verbonden dan ishet denk ik geen probleem...
|
|
||||
|
||||
@ Sharky ben je al gebelt?!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ze krijgen deze week weer nieuwe iPhones, alsin: het is dan ook weer mogelijk om te bestellen? Of is dat enkel om nog aan de reeds geplaatste bestellingen te kunnen voldoen? Weet je dat toevallig?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij ben je in de war met GSMtrack.nl, zij zouden binnenkort wel nieuwe iPhone's krijgen. Voor zover ik weet heeft GSM.nl pas iPhone's besteld nadat je 'm besteld hebt en hebben ze dus precies evenveel iPhone's als bestellingen. Vandaar de 3 weken levertijd, omdat ze nog uit amerika moesten komen.
|
|
|||
|
|||
gsm.nl vertelde mij dat ze pas over 3 weken weer iphones krijgen en dan pas weer kunnen aanbieden.
|
|
||||
|
||||
Oh nou dat betekent dan dat je vanaf dan weer kunt bestellen
Ik heb net zelf maar die koerier opgebeld en ik stond op de lijst nog te bellen. Ze leveren hem (na enig aandringen) 's ochtends voor 13.00 Maar dammn wat duren 3 weken wachten lang zeg... |
|
|||
|
|||
Wachten duurt altijd lang Twijfelen ook haha
Alvast veel plezier! |
|
||||
|
||||
Thanks
Bij GSMtrack heb je hem igg binnen 8 dagen in huis. Bij GSM.nl zijn ze iets duurder geworden, E179,- Via het TKA forum koop je misschien nog sneller, voor als je je besluit straks genomen hebt |
|
|||
|
|||
Misschien ga ik erg offtopic maar had GSMtrack er geen telfort bij? Ik wil nml per se Vodafone per 3 april.
|
|
||||
|
||||
Een collega van me heeft hem bij GSMtrack vandaan en die heeft er Vodafone bij.
|
|
||||
|
||||
@depl0y, hoe is het afgelopen met je simslot? Ben je inmiddels teruggebeld? Moet je alsnog bijbetalen?
@Faithz, je kunt zelf je provider kiezen bij 2call. Zij zijn op dit moment het enige bedrijf in Nederland die een iPhone icm een abbo verkopen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Help: 1.0.2 unlocked > 1.1.3 unlocked - De bomen en het bos | moriz | Archief | 2 | 21-02-08 11:30 |
Restore unlocked 1.1.2 weer naar unlocked 1.1.2? | defisit | Unlock [archief] | 2 | 01-02-08 21:50 |
Korte Versie Unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 (WIN) | Dien | Unlock [archief] | 91 | 04-01-08 14:12 |
unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.2 voor Mac? | berommen | Unlock [archief] | 6 | 28-11-07 02:33 |
MacOSX: Handleiding van unlocked 1.0.2 naar unlocked 1.1.1 | MacFoxx | Unlock [archief] | 30 | 12-11-07 18:56 |
|
|