//

iPhone telefonisch besteld

iPhone telefonisch besteld discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Even ter referentie: Ik heb mijn iPhone (32 gb, zwart) besteld op maandag 29 juni, en toen ik vandaag AMP belde kon ik een afspraak ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 17-07-09, 10:18
redfuse redfuse is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Even ter referentie:
Ik heb mijn iPhone (32 gb, zwart) besteld op maandag 29 juni, en toen ik vandaag AMP belde kon ik een afspraak maken voor maandag. Helaas ben ik er dan niet, dus het wordt dinsdag, maar al met al heeft het dus drie weken geduurd van bestellen tot levering...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 17-07-09, 11:09
erwinh erwinh is offline
• iOS 9.0.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door redfuse Bekijk bericht
Even ter referentie:
Ik heb mijn iPhone (32 gb, zwart) besteld op maandag 29 juni, en toen ik vandaag AMP belde kon ik een afspraak maken voor maandag. Helaas ben ik er dan niet, dus het wordt dinsdag, maar al met al heeft het dus drie weken geduurd van bestellen tot levering...
Was jouw status dan al "wordt gebeld"? Mijn 32GB. zwart is ook de 29e besteld als verlenging.
ondertussen weer een rij voorraad controle erbij:

2009-07-16 12:37 VVAA Vooraangemeld
2009-07-16 15:56 VAA Voorraad controle / Vooraangemeld
2009-07-16 17:24 VAA Voorraad controle / Vooraangemeld
2009-07-17 09:48 VAA Voorraad controle / Vooraangemeld
  #143  
Oud 17-07-09, 11:13
redfuse redfuse is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik had precies hetzelfde, je moet ze gewoon even bellen, dan kan je waarschijnlijk voor maandag een afspraak maken...
030-2416601
  #144  
Oud 17-07-09, 15:04
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Cool, bedankt voor de info iedereen.
Even wachten is uiteraard het slimste maar zoals iedereen weet is een iPhone bestellen net als sinterklaas of je verjaardag als je 4 bent Je kunt niet wachten totdat je de buit binnen hebt.
__________________
"The large print giveth and the small print taketh away." - Tom Waits
  #145  
Oud 17-07-09, 15:17
erwinh erwinh is offline
• iOS 9.0.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 41
Standaard

Gebeld: "Hmmm, ik zie dat uw telefoonnummer verkeerd staat. Afspraak kan voor maandag.
Doe maar dinsdag.
Prima is gebeurt."
Bij nader inzien twijfels en teruggebeld:
"Bezorgen jullie ook op zaterdag?
Ja hoor.
Doe dan maar.
Bij deze gebeurt..."
  #146  
Oud 17-07-09, 15:26
Ed7 Ed7 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 11
Standaard

Klinkt als goede service
  #147  
Oud 17-07-09, 16:28
Geminis Geminis is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 9
Standaard

Uw afleverafspraak is verwerkt.
Wij wensen u veel plezier met uw bestelling!

Wat een thriller is het, als je alle topics op alle forums doorleest...

T-mobile, je zal er maar de telefoon moeten aannemen.
En AMP; hoe het ook kan!

02-07: telefonisch besteld (contractverlening)
10-07: brief (geen ordernummer)
14-07: bellen naar t-mobile (ordernummer heeft u niet meneer)
15-07: 'plotseling' in het systeem van AMP
16-07: bellen naar AMP (nog heel even wachten meneer)
17-07: smsje van AMP om afspraak te maken

20-07: levering (denk ik)

Op zich is het nog sneller gegaan dan ik gehoopt had. Maar toch heb ik uiteindelijk helaas weinig positiefs over TM te zeggen. Het is mij echt een raadsel waarom je daar keer op keer domweg onvolledige of zelfs de verkeerde informatie krijgt. Dat is jammer.

Alle wachtenden nog succes, ze zijn nog steeds onderweg!
  #148  
Oud 18-07-09, 10:02
iJan iJan is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 5
Standaard

Wat een catastrofe.

Nu heb ik gisteren mn iPhone gekregen, maar ik moet hem nog tot 3 augustus in de doos laten zitten.

Ze kunnen de datum NIET vervroegen. (Uiteraard was mij eerder beloofd dat dat wel kon)

En ze raden me ten zeerste af om m'n Orange sim erin te steken, want dan zou ik rekening moeten houden met een enorme naheffing in MB's. (De twee Orange World abonnementen zijn allebei beperkt)

Laatst gewijzigd door iJan; 18-07-09 om 11:01.
  #149  
Oud 18-07-09, 11:42
ARNII ARNII is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vorige week online een iPhone 3GS 16 GB Zwart besteld. De levertijd is nu 2 tot 6 weken. Bij de lokale T-mobile winkel is deze gewoon op voorraad maar hier kan ik hem niet aanschaffen aangezien ik online al een bestelling gedaan heb.

Deze bestelling is niet te annuleren. Dit kan alleen wanneer er een afspraak gemaakt wordt voor de levering.

Echt geweldige service van T-mobile! Ik moet nu dus 2 tot 6 weken wachten voordat ik mijn toestel ontvang.
  #150  
Oud 18-07-09, 18:54
BeZaX BeZaX is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Geduld is een schone zaak. Het komt vanzelf wel.
  #151  
Oud 19-07-09, 12:47
redfuse redfuse is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iJan Bekijk bericht
Wat een catastrofe.

Nu heb ik gisteren mn iPhone gekregen, maar ik moet hem nog tot 3 augustus in de doos laten zitten.

Ze kunnen de datum NIET vervroegen. (Uiteraard was mij eerder beloofd dat dat wel kon)

En ze raden me ten zeerste af om m'n Orange sim erin te steken, want dan zou ik rekening moeten houden met een enorme naheffing in MB's. (De twee Orange World abonnementen zijn allebei beperkt)
Weet je zeker dat je daar niks meer aan kon doen? Bij mij hadden ze ook zoiets gedaan, toen ik mijn contract verlengde zeiden ze dat het iphone-abo direct in zou gaan, maar toen ik een week later op de site keek, stond daar nog mijn oude relax-abo vermeld. Ik krijg dinsdag mijn iphone, dus gelijk even gebeld, en toen zeiden ze dat het iphone abo pas eind september in zou gaan! Maar na enig aandringen veranderen ze het nu maandag.

Als jij bij de aankoop beloofd bent dat het abo op een bepaalde datum in zou gaan, hoort dat bij de verkoopvoorwaarden en moeten ze zich daaraan houden - immers onder andere omstandigheden was jij misschien niet tot koop overgegaan. Dus ik zou het nog eens proberen...
  #152  
Oud 21-07-09, 11:32
refie refie is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard

Zojuist maar weer eens gebeld voor mijn opdrachtbevestiging, die komt er alweer aan deze week. (besteld in de webshop op 26 juni). Natuurlijk komt de bevestiging al weer deze week... Oja... Iphones leveren we de komende drie weken sowieso niet uit???!!
  #153  
Oud 21-07-09, 11:42
BeZaX BeZaX is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Precies 11 dagen geleden een bestelling (inclusief nummerbehoud) geplaatst voor een iPhone 3GS (32GB, zwart) in de online T-mobile shop. Vandaag word hij afgeleverd. Erg netjes qua levertijd.
  #154  
Oud 21-07-09, 12:12
freekb freekb is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Ondanks dat ik mijn iPhone met contract verlenging op 18 (!) juni heb besteld... nog steeds niets! Kennelijk is er van alles fout gegaan met mijn bestelling. Wie weet krijg ik hem midden Augustus?

Erg frustrerend als je dan messages zoals die van BeZaX (veel plezier ermee overigens) leest.

Laatst gewijzigd door freekb; 21-07-09 om 12:16.
  #155  
Oud 21-07-09, 21:44
jaccio jaccio is offline
• iOS 3.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik heb op 11 juli telefonisch een Iphone 3gs 16 GB besteld. Nu zie ik hier boven dat je de orderstatus kan bekijken via de t-mobile site. Ik heb een bevestigingsbrief ontvangen van t-mobile, maar zie nergens een ordernummer.

Kan iemand mij vertellen waar dit ordernummer vermeld staat en hoe dit ordernummer opgebouwd is?

Alvast bedankt!
  #156  
Oud 21-07-09, 23:07
Blaquira's schermafbeelding
Blaquira Blaquira is offline
• iOS 6.1.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 21
Standaard

Een vraag @jaccio...

Hoe lang duurde het eer je de bevestigingsbrief ontving...ik zit nl nog op de mijne te wachten..

Thx alvast!
__________________
I'm lovin' it !!
  #157  
Oud 22-07-09, 10:14
jaccio jaccio is offline
• iOS 3.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 8
Standaard

De bevestiging had ik twee dagen later in huis. Hierin stond vermeld dat de simkaart binnen 10 werkdagen per post wordt verstuurd.

Ook stond hierin vermeld dat AMP contact zal opnemen om een afspraak te maken over de levering.
  #158  
Oud 22-07-09, 10:18
dijkx dijkx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

@jaccio

Als je telefonisch besteld krijg je geen ordernummer.

@blaquira

Niet iedereen krijgt een bevestigingsbrief. ik heb telefonisch besteld en alleen een bevestigingsemail gekregen.

Ik heb 11 juli telefonisch besteld (migratie orange >> tmobile) en verwacht nog lang te mogen wachten. Lees namelijk net dat de vraag naar iphones groter is dan verwacht (goh, verrassing), dat apple de vraag niet aankan (duh nog niets van gemerkt) en door zijn voorraad heen is. Joehoe
  #159  
Oud 22-07-09, 10:26
Edward Sprokholt Edward Sprokholt is offline
• iOS 4.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 45
Standaard

Ik mag volgende week dinsdag verlengen bij T-mobile en heb eens navraag gedaan in 2 T-mobile winkels en bij de 1e kreeg ik bericht: geen voorraad, volgende week komt er niets binnen en daarna mondjes maat.

2e winkel was leuk, die zei morgen komen ze binnen en we kunnen er 1 voor je vast houden, dacht ok, maar bij nader navraag van de medewerker aan zijn baas kwam het bericht dat ze 2 weken lang zijn drooggelegd met de voorraad Iphones, reden onbekend.

Wellicht dat ze nog ergens voorraad hebben maar twijfel was groot bij hun, zal een lastig punt worden om de komende weken aan een Iphone 16 gig te komen denk ik zelf.
  #160  
Oud 22-07-09, 10:30
dijkx dijkx is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

Dat is geen goed nieuws!
Op de tmobile-site staat nu ook dat levertijd van de 3GS ongever ACHT weken bedraagt....
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 besteld in leuven! matthias.flion Orange 77 07-12-10 10:40
Iphone 4g Besteld Silver-Apple iPhone algemeen 12 16-10-10 11:16
Nieuwe Iphone 4 besteld nebilem iPhone algemeen 4 17-06-10 15:35
iphone besteld poncke iPhone algemeen 18 29-09-09 19:03
Iphone besteld,abo? JV99 Odido (T-Mobile) 0 29-06-09 11:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.