//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden eens geïnformeerd om m'n abonnement bij Vodafone te verlengen via Phoneshop en dat was toen nog niet mogelijk (te vroeg) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #941  
Oud 30-11-10, 13:08
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Ik heb een tijdje geleden eens geïnformeerd om m'n abonnement bij Vodafone te verlengen via Phoneshop en dat was toen nog niet mogelijk (te vroeg)
Inmiddels is het wel mogelijk en nu blijkt dat mijn abonnement reeds verlengt is.
Vodafone gaf aan dat het via phoneshop gebeurd is maar ik heb verder nergens toestemming voor gegeven of iets aangevraagd verder.
Inmiddels een mailtje gestuurd met de vraag om opheldering hierover dus ik wacht even af waar ze mee komen als antwoord.
Vreemde gang van zaken..
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #942  
Oud 08-12-10, 20:31
Stadionhopper Stadionhopper is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard 2Call

Vandaag telefoontje gehad van 2Call dat zij door hebben gekregen van T-Mobile dat de levering in 2010 niet zal plaatsvinden van de Iphone 4. Wanneer in 2011 konden ze niet zeggen
Echt belachelijk meer dan 10 weken wachten op een telefoon!! Eind oktober besteld.
Iemand dezelfde ervaring?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:34.