Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een tijdje geleden eens geïnformeerd om m'n abonnement bij Vodafone te verlengen via Phoneshop en dat was toen nog niet mogelijk (te vroeg) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb een tijdje geleden eens geïnformeerd om m'n abonnement bij Vodafone te verlengen via Phoneshop en dat was toen nog niet mogelijk (te vroeg)
Inmiddels is het wel mogelijk en nu blijkt dat mijn abonnement reeds verlengt is. Vodafone gaf aan dat het via phoneshop gebeurd is maar ik heb verder nergens toestemming voor gegeven of iets aangevraagd verder. Inmiddels een mailtje gestuurd met de vraag om opheldering hierover dus ik wacht even af waar ze mee komen als antwoord. Vreemde gang van zaken.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
2Call
Vandaag telefoontje gehad van 2Call dat zij door hebben gekregen van T-Mobile dat de levering in 2010 niet zal plaatsvinden van de Iphone 4. Wanneer in 2011 konden ze niet zeggen
Echt belachelijk meer dan 10 weken wachten op een telefoon!! Eind oktober besteld. Iemand dezelfde ervaring? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|