Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) ze bellen voor een afspraak je kunt ook gewoon op je werk laten bezorgen dus geen stress mien jonguh...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ze bellen voor een afspraak
je kunt ook gewoon op je werk laten bezorgen dus geen stress mien jonguh |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Haha.... heb echt zo'n zin om dat ding in me hand te hebben!!! Ik zou het toch wel snel moeten krijgen nu... hoop dat ze vandaag nog het 1 en ander uit gaan leveren!
|
|
|||
|
|||
hahahah nou ik heb precies hetzelfde hoor
ik kon hem vandaag al geleverd krijgen maar ik ben het hele weekend weg en pas maandagavond weer terug.. dus kan hem pas dinsdag laten leveren weet je hoe k u t dat is! wetende dat ik hem vandaag had kunnen hebben hahaha nou ja nog heel eventjes wachten.. zit al te kijken welke vette games ik erop ga pleuren' die graphics zijn zo dope [FONT=Arial]http://games.fok.nl/nieuws/403120/1/1/100/unreal-engine-voor-iphone-en-ipad.html [/FONT] |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb Phoneshop nog een berichtje gestuurd op de site met de vraag of ze nog iphones gaan leveren vandaag maar het lijkt erop dat phoneshop de berichtjes van vrijdag niet meer beantwoord.... helaas zal wel volgende week worden voordat ik hem krijg....
|
|
||||
|
||||
Nou dat is hem dus vandaag weer niet geworden. Terwijl ze toch hadden gezegt dat ze vandaag wel bij 30 juni zouden komen met de 32gb's
Wordt er helemaal gek van. |
|
|||
|
|||
ja heerlijk, ik wacht ook nog steeds. Bestellingen van Juni uitleveren is Phoneshop dus ook al niet gelukt. Treurige zooi. Laatste bestelling ever bij deze toko.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn 16 GB is vanochtend verzonden besteldatum 3 augustus! Dat zal wel na het weekend worden of kan die vandaag ook komen?!?!?!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
1 dag en een maand wachten ja! wel goed lezen he haha.. Er staat dat de chauffeur onderweg is, en dan moet ik zo ook nog werken:'(.. maarja er zit in ieder geval schot in de zaak!
|
|
|||
|
|||
Mark Bakkervrijdag 03 september 2010
Beste phoneshop, kunnen jullie me vertellen wanneer order nummer: ***** verstuurd gaat worden? Phoneshop antwoord @Mark Bakker Beste Mark, Afgelopen vrijdag is aan het eind van de dag een zending 32gb's binnen gekomen. Jouw order zal maandag worden verstuurd. Yesssss |
|
||||
|
||||
Kijk dat is een heel erg mooi bericht Dan moet die van mij daar ook bij zitten (25 juni vodafone). Anders weet ik het ook niet meer.
Maar dat verklaard dus dat ze vrijdag niet verzonden zijn, ze kwamen aan het eind van de dag pas binnen. Laatst gewijzigd door Mandarijntje; 05-09-10 om 03:11. |
|
|||
|
|||
Sorry je heb gelijk mijn fout maar mijn ogen zitten haast dicht van het wachten
|
|
|||
|
|||
Reactie op mijn vraag bij phoneshop!!!!
Beste Cornelis, Jouw order is de eerstvolgende op de stapel. Maandag zal jouw order verzonden worden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
16GB simlockvrij met vodafone. Besteld op 3 augustus. Volgens mij gaat die van jou er ook snel aankomen dan!
|
|
|||
|
|||
Van sommige lees ik dat je gebeld wordt door de koerier om een afspraak te maken om te bezorgen en sommige gaan met de post. Maar als hij met de post komt dan kan je toch geen afspraak maken??
Want ik ben de hele week overdag niet thuis dus dan moet ik 2 afleverpogingen afwachten en dan zelf gaan ophalen.... Of kan je ook regelen dat zehet op het werk komen brengen?? |
|
|||
|
|||
Hij wordt met TNT verzonden als je vooruit hebt betaald, wil je betalen bij aflevering en/of je contract tekenen bij aflevering, dankomt ie per koerier....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|