Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Nou eindelijk kerel! toch weer een lichtpuntje voor phoneshop maar goed; nu komen ineens de 32 gb's maar ben toch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
wordt zeker op prijs gesteld!
het ging zo voorspoedig de 16 gb... :-( toch denk ik dat we binnen 2 weken moeten hebben max.. maar goed hopen doe ik natuurlijk morgen.. maar dat is denk ik wishfull thinking ;-) |
|
|||
|
|||
@crash 67
firmware was gloof ik 4.0 want toen ik m activeerder zei die meteen update.. maja wow zoals ik dat hier zie hebi k net geluk gehad! had m de 19 juli maarja nu dus blijkt dat er n stop ofzo is ingelast voor de 16 gb rondom de 20 juli hebi k geluk gehad zoude ze niet n beperkt aantal iphones binnen mogen halen!? |
|
|||
|
|||
tja of de 16 gb's komen later deze week?
toch raar je zou denken dat ze zendingen tegelijk binnenkrijgen jij hebt idd geluk gehad.. nou bevalt ie? is hij wat je ervan verwacht/gehoopt had?? |
|
|||
|
|||
Mijne is ook verstuurd Ik kan alleen de status lijst niet quoten...
|
|
|||
|
|||
@ThaDude
hij is super haha echt waar camera heeel erg tevrede! batterij duur iets minder maar dat maakt me niets uit kzit elke dag achter de computer dus ik dan hang ik m fftjes aan de computer en is t goed! verder qua omgang ja ook super! ik heb mn 16gb 1st gen laatst met tegenzin in de doodskist moete legge haha, daarna ff n lg viewty gehad.. geen probleem opzich je had internet en alles maar op je iphone heb je alles staan, agenda, contacten, email, internet ALLES en nu alles weg maarja nu dus mijn nieuwe lieveling en dat scherm heeeeerlijk vandaag overigens mijn op 26 augustus bestelde GRATIS bumper binnen gekregen verwacht deze week ook nog n hoesje |
|
|||
|
|||
Zojuist nog eens de site van phoneshop gecontroleerd. Wanneer je de Iphone nu opzoekt bij telefoons staat de levertermijn op ca 2 weken in plats van de 6-10 weken. Het lijkt er dus op dat er toch wat schot in de zaak komt! 3 aug een 16GB met Vodafone besteld dus hoop ook snel aan de beurt te zijn!
Nog maar even geduld hebben! |
|
|||
|
|||
Poh ik hoop dat de levering van de 16 Gb niet tot een stop is gekomen, want ze kwamen redelijk kortbij mijn bestelling.
Maar ik meen een paar pagina's terug gelezen te hebben dat er deze week 200 a 300 16 Gb binnen zouden komen. Ik hoopte dat ik daarbij zou zitten... maar ja afwachten maar.... |
|
|||
|
|||
Updaten
@Stealthblade
Je hoeft de lijst niet te quoten, copy en paste werkt ook en dan aanpassen. |
|
|||
|
|||
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild
Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Cynt76 19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni r03n_d 20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: in afwachting van levering. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. afcadehoog 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud) Mandarijntje 25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. Jeroen1995 28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. Crash67 18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief iphoneuser260989 19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd Wesselbuchers 21 juli 16 gb sim-lock vrij inmiddels geleverd FB (fakkelbrigade?) 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn |
|
||||
|
||||
De lijst
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild
Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Cynt76 19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni. L Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni M Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. r03n_d 20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: verstuurd op 01-09-2010. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. afcadehoog 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud) Mandarijntje 25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. Jeroen1995 28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. Crash67 18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief iphoneuser260989 19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd Wesselbuchers 21 juli 16 gb sim-lock vrij inmiddels geleverd FB (fakkelbrigade?) 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn |
|
|||
|
|||
Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Afgehandeld en verzonden - woensdag 1 september 2010. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Cynt76 19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni. L Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni M Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. r03n_d 20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: verstuurd op 01-09-2010. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. afcadehoog 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud) Mandarijntje 25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. Jeroen1995 28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. Crash67 18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief iphoneuser260989 19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd Wesselbuchers 21 juli 16 gb sim-lock vrij inmiddels geleverd FB (fakkelbrigade?) 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn mij even aangepast hopelijk krijg ik hem morgen binnen. zou wel fijn zijn. jammer dat tnt zegt dat er door een storing in een sorteer centrum vertraging kan optreden |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat de iphone eind deze week geleverd krijg aangezien ze dan nog een lading binnen krijgen(toch??), 24 juni besteld.
|
|
|||
|
|||
hmm juli kan dus nog wel 2 weken wachten.. erg raar want hier in de lijst zijn ze al ong 21 juli??? zie onderstaande van hun site
Beste, Is er al iets meer bekend over de behoorlijke levering Iphone's 16gb die jullie deze week verwachten? Kunt u ook aangeven tot welke order datum u deze week denkt uit te leveren? Alvast bedankt voor uw reactie Antwoord phoneshop Er komen deze week nog meerdere 16gbs binnen. De leveringen daarvan lopen prima. We zitten nu op de laatste orders van juni. Deze week waarschijnlijk alle juni orders uitgeleverd. toch weer vreemd als ze al orders van juli hebben uitgeleverd.. echt vaag we zien t weh weer edity hmm vermeodelijk zullen ze doelen op eind juni van de tmobile iphones en de simlock vrije al bij juli? dat zal het wel zijn dan... Laatst gewijzigd door ThaDude; 01-09-10 om 21:11. |
|
|||
|
|||
excuses dat was dus idd antwoord op de tmobile 16 gb's... dus er is nog hoop gezien deze reactie
Ik heb de iPhone 4 16g black op 3 aug besteld icm met vodafone, ordernummer is ***** alvast bedankt en complimenten voor alle klachten afhandelingen antwoord Beste Soprano, De verwachting zal zijn volgende week, of hooguit de week erop. |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die nog wachten. Nu bij vraag en antwoord op Phoneshop.nl:
Alex woensdag 01 september 2010 Tegen het einde van de dag konden jullie laten weten tot hoever (besteldatum) jullie zijn met de 32gbs unlocked? Phoneshop antwoord @AlexBeste Alex, Vandaag zijn we bij tot 22 juni. Er kwam eind van de dag nog een nieuwe zending binnen van onze leverancier. En morgen nog wat en vrijdag nog wat. Zo gaan er elke dag iphones 32gb de deur uit. |
|
|||
|
|||
was weer uit de lijst verdwenen...
[QUOTE=Tharob;551146]8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild
Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: Afgehandeld en verzonden - woensdag 1 september 2010. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Cynt76 19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni. L Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. 1-9-2010 verstuurd- abonnement al ingegaan vanaf 21 juni M Menkhorst 20 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. r03n_d 20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: verstuurd op 01-09-2010. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. afcadehoog 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud) Mandarijntje 25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. Jeroen1995 28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld markb 3 juli apple iphone 4 32GB zwart icm vodafone abonnement al ingegaan Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs. Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. Crash67 18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief iphoneuser260989 19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd Wesselbuchers 21 juli 16 gb sim-lock vrij inmiddels geleverd FB (fakkelbrigade?) 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn Ik was weer op raadselachtige wijze uit de lijst verdwenen... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat was op zich wel logisch, want je had de lijst ge-quote en er vervolgens iets onder geschreven.... Wanneer een volgende de lijst wil quoten kan dat niet. Want alleen de laatst toegevoegde tekst wordt ge-quote...... Dus moet men een paar berichten terug om de lijst te quoten....en dan sta je er niet meer op. Als je de lijst wilt voortzetten, dan alleen de lijst in je bericht zetten, verder niks. Volgens mij is dat het probleem, want ik had het eerst ook. |
|
|||
|
|||
Had een mailtje gestuurd naar Phoneshop en zij vertelde mij dat ze binnen 2 weken m'n iphone zouden toesturen.......ben benieuwd zou wel echt relax zijn....
Het zou betekenen dat ze de verwachte levertijd die ik had bij de bestelling gaan halen (4 tot 6 weken). Wordt wel tijd want heb ondertussen m'n BodyGuardz full body shield en m'n Sena Pouch al thuis liggen.... Ik lijk wel een puber die de protectie in z'n beurs heeft zitten maar geen vriendin heeft om het bij te gebruiken |
|
|||
|
|||
dank je wel!
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|