Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild Paprio 8 juni 32GB Black in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild
Paprio 8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd Johnnie5 09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd rickert 10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd Nilles 11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd SharpEdgeOne 11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling BT73 12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd Borgqueenx 14 Juni - Order in behandeling bij provider. (doordat ik contract aan deur teken.) magnitized: 14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010 Linkemink 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. N1mber 15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Tharob 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. StealthBlade 15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Onnedgr, 16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple Kaynar 16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug) Chocoladeridder 16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Cynt76 19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - nog niks gekregen/gehoord - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni. Menkhorst 20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.. r03n_d 20 juni: iPhone 4 32GB simlockvrij. Status: in afwachting van levering. Jp2x 20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd. Joxer 21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan. Ribootje 22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. nanneman 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. afcadehoog 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud) Mandarijntje 25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan. geloof6 24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan. Jeroen1995 28 juni, iPhone 4 32GB, Vodafone, wacht op levering harriepopov 1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. SylviaM 2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld Jelte 3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs. markb 3 juli: Apple iPhone 4 32 GB black icm Vodafone. status: Wacht op levering, abonnement al ingegaan Peernij 5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug. Crash67 18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief iphoneuser260989 19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd Wesselbuchers 21 juli 16 gb sim-lock vrij inmiddels geleverd FB (fakkelbrigade?) 23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn ThaDude 31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud) Maddog 6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Sorry maar ik snap er niet zo veel van! Hoe krijg ik die kleuren nou weer terug? Zal me leeftijd wel zijn :-(
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-08-10 om 20:21. |
|
|||
|
|||
Laatste nieuws van de Phoneshop betreffende de 32GBs is dat ze aan het begin en het eind van deze week een niet nader genoemd aantal binnenkrijgen en ze hopen daarmee alle orders van de maand juni weg te werken.
Niets is zeker maar het is in ieder geval hoopgevend. |
|
|||
|
|||
Ik heb er zin in. Hopen dat het ook de waarheid is deze keer.
Dank voor de info. Van wie kwam deze info eigenlijk. Ik heb het inmiddels gelezen op de site van de phoneshop. Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-08-10 om 20:21. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als dat zo is dan is dit de eerste en laatste keer dat ik met de Phoneshop zaken doe.
Een bedrijf dat zich zo in de nesten werkt door enerzijds informatie achter te houden (ik heb middels mail gevraagd naar de lengte van de wachtrij en mijn plek daarin, ik heb nog steeds geen reactie daarop gekregen) en anderzijds te strooien met wisselende informatie. OF ze doen dat met opzet om onduidelijke redenen OF we moeten ons ernstig zorgen gaan maken over de professionaliteit van het bedrijf en de medewerkers. Elke fatsoenlijke zaak onderkent deze vervelende situatie en begint de dag met een personeelsvergaderingetje waarbij iedereen wordt bijgepraat en zo met een eenduidig verhaal naar de klanten kan komen. Zo simpel is het gewoon. Voorlopig wacht ik hoopvol het eind van deze week af. |
|
||||
|
||||
Ze doen geen uitspraak over het aantal wachtenden voor je. Is ergens ook wel te begrijpen.
Waarom de ene medewerker compleet andere berichten de wereld in helpt dan de ander, dat is gewoon op het amateuristische af. Hele slechte PR zo voor je bedrijf. Als je googled op "Phoneshop ervaringen" dan komt dit topic als 2e naar boven. Als een klant een topic als dit lees zal deze zijn/haar telefoon wel ergens anders bestellen. De eerste google-hit is ook niet zo positief. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je was me net voor deze link wou ik er net op zetten. En die medewerker's die daar zitten zijn volgens mij gewoon een ingehuurd call team die echt nergens van afweten en dan maar weer het standaard antwoord 2 tot 3 weken.Nou ik ga maar weer in wacht staan meschien gebeurt er wel een wonder |
|
|||
|
|||
hehe ik laat me nog maar ns hore hier voor t geval jullie me miste haha
zo te horen schiet t nog niet echt op!? en de 16gb is volgens mij ook nie meer egt de snelste levering.. maarja nu is de week weer begonnen vandaag of morge krijge ze weer binnen, dus dat is nog even afwachten! en dit is t enige waar je je aanvast moet houden! volgens mij is er geen enkele waarheid in de telefoontjes.. dat zijn volgens mij zombies die wat altijd n zin op zegge.. mn vriendin gaat m zich waarschijnlijk ook bestellen ze is er ook gek van haha! t is egt zoo n super toestel, wat me wel verbaasde was het gewicht.. maar hier wen je wel aan van de ene kant vind ik t wel prettig want eerst vreesde ik dat ie zich breekbaar aanvoelde maar door dat gewicht zeker niet! ben er zo blij mee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke ik kom er ook maar bij 25 juni iphone 4 bestelt 32gb en ook niks ontvangen elke keer hetzelfde verhaaltje nu word idd weer gezegt deze week we wachten weer af grtz henk
|
|
||||
|
||||
Deze week? Lol XD
De mail die ik had: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door iScorpio; 31-08-10 om 20:20. |
|
|||
|
|||
Ik las net een bericht wat mijn rust niet bepaald ten goede komt.
Het gaat over de iPhone 4 en de gewraakte antenneproblemen. Bij de een wat meer/minder dan bij de ander maar het is wel een feit dat deze fabricagefout een smetje op het Appleblazoen is. De free bumper actie loopt tot en met 30 september. Volgens de website [link volgt hieronder] zal Apple na die datum met een gereviseerd model komen, de antenneband zou dan vervangen zijn door een betere. Voor iedereen die al een iP4 heeft zou dat natuurlijk erg zuur zijn temeer omdat daar zoals gebruikelijk door Apple niet van tevoren over bericht wordt. Zou daar wellicht een deel van de vertragingsoorzaak kunnen liggen? Willen ze eerst de voorraad huidige modellen opmaken? Als dat zo is dan heb ik geen zin om een paar weken voor die datum toch nog op de nipper een telefoon met een "probleempje" te krijgen. Voorlopig zijn het geruchten maar waar rook is is vuur en het lijkt me sowieso een kwestie van tijd dat Apple met een verbeterde versie komt. link: Mexican Carrier Executive Claims iPhone 4 Hardware Revision Coming by End of September - Mac Rumors |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goed dit was de eerste en direct ook mijn laatste ervaring met phoneshop, wat een paupers! Eerst adverteren met "wij zijn de eersten die een iphone 4 leveren". Prima, doen dus zou je denken.
Not. Ik heb mijn bestelling gedaan op 25 juni, 32gb icm Vodafone abo. Eerste phoneshop communicatie verliep prima, levertijd 6 tot 10 weken. Mogelijk omstreeks 6 augustus leveren. Weken later de befaamde haha-we-hebben-niet-genoeg-if00ns-gekregen-oeps. Pech dus, weer wachten, nu "eind augustus". Ondertussen is mijn vodafone contract wel gestart. Lekker handig zonder simkaart! Hier mag je dus zelf achter aan bellen, paupers. Semi vriendelijke helpdesk-sjaak snapt een heleboel maar doet erg weinig. Uiteindelijk krijg je de sim opgestuurd in een handgeschreven envelop met geknipt begeleidend papiertje, prachtig. Voelt wel lekker authentiek aan. Nu zou je denken dat eind augustus = 31 augustus. 10 weken levertijd na 25 Juni = 3 september. Ik zal de iphone deze week wel krijgen zou je denken. Vorige week gemaild; na 2 werkdagen nog steeds geen reactie. Dan maar bellen. Weer een helpdesk-sjaak die gefixeerd is op je bestelnummer en niet luistert. Levertijd nog 2-4 weken. Waar je op de lijst staat mogen ze niet roepen. Serieus, ik heb alle begrip voor externe factoren zoals Apple die niets levert. Maar zorg in ****snaam voor een fatsoenlijke helpdesk. Een ontevreden klant GOED helpen door inzicht te geven waar ik sta op die befaamde lijst van hun, dat zou al een heleboel helpen. En zeg gewoon dat je geen flauw idee hebt wanneer je de iphones krijgt van Apple (of van een vrachtwagen vallen in Italië). Het leuke is dat je weinig keuze hebt als je eenmaal de keuze hebt gemaakt om nu de iphone 4 te kopen. Ik neig naar bestelling annuleren maar dan mag je weer opnieuw een wachttraject in. Feestelijk! volgende keer gewoon maar importeren denk ik. Zo! genoeg gezeken...ik ga weer in de wacht-modus! |
|
|||
|
|||
* zucht *
Helemaal mee eens. Is ook mijn ervaring.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi Abonnement Phoneshop.nl | ErikvT | Overige providers Nederland | 17 | 01-07-10 02:54 |
Phoneshop berekeningen | Chocoladeridder | Koopinformatie Nederland | 27 | 20-06-10 18:18 |
Phoneshop | timothyz | Archief | 1 | 16-06-10 00:16 |
Phoneshop.nl Bestelling | Wimpie100 | Koopinformatie Nederland | 6 | 23-12-09 02:12 |
iphone 3g op phoneshop | roytjenoord | Koopinformatie Nederland | 3 | 22-07-09 18:43 |
|
|