//

Phoneshop.nl

Phoneshop.nl discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door afcadehoog afcadehoog 24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud) Crash67 18 juli: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #721  
Oud 27-08-10, 19:05
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door afcadehoog Bekijk bericht
afcadehoog
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, porteerdatum 17sept(nummerbehoud)
Crash67
18 juli: iPhone 4 32GB Black simlockvrij icm vodafone. status: Order in magazijn ,Abo al 1 Maand Aktief

vandaag 27 Aug nog gevraagd levertijd 2 to 4 weken

Laatst gewijzigd door Crash67; 28-08-10 om 01:18. Reden: Toevoeging
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 28-08-10, 00:02
WNDWLCKR WNDWLCKR is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: NOYFB
Berichten: 8
Standaard

Op het lijstje is de langst op een 32GB wachtende Magnitized van 14 juni. Zijn/haar order is klaar voor verzending, whatever that means. Ikzelf heb 2 X 32GBs besteld op 17 juni en mijn orderstatus is vanaf dat moment hetzelfde gebleven: "Wacht op levering: Wacht op levering van Apple iPhone 4 32GB Black".

Hierboven zie ik dat Crash67 zijn/haar 32GB later heeft besteld maar die orderstatus is aangepast naar "Order in magazijn".

De logica hierin ontgaat mij volkomen en ook als ik telefonisch of via mail navraag hierna doe geeft de Phoneshop geen openheid van zaken.
Ik begrijp wel dat zij ook afhankelijk zijn van aanlevering maar dit hele gekloot
was te vermijden geweest als ze zelf niet zulke slechte afspraken hadden gemaakt.

Zulke dingen kunnen gebeuren maar wees daar eerlijk over.
Als bedrijf heb je je gewoon te verantwoorden ook als je fout gegokt hebt.
Intussen staat er al ruim 2 maanden zo'n 800 euro op hun rekening te verstoffen en
rente te vangen en ik ben vast niet de enige dus dat loopt aardig op zo.

Ik twijfel overigens ook sterk aan de door hen in een mailing van 6 augustus uitgesproken verwachting dat alle orders van juni in augustus afgehandeld zullen zijn.

Crash67 schijnt te zijn verteld dat het nog een maand kan duren, dan zitten we al bijna
in oktober.

En was het niet zo dat Vodafone aan het eind van het jaar ook de iPhone4 gaat leveren?
Als ik dat had geweten, zit je ook niet met je omslachtige en tijdrovende gehannes als
je problemen met je toestel hebt en t ding via de Phoneshop helemaal naar Italie en terug moet.

Ik heb gek genoeg nog wel een beetje te doen met de klantenservice van de Phoneshop.
Ze blijven wel geduldig al krijgen ze veel shit over zich heen maar eerlijk is eerlijk, dat hebben ze wel over zichzelf afgeroepen.

We wachten maar weer af.
  #723  
Oud 28-08-10, 01:07
Joxer Joxer is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Standaard

En de free bumper kunnen we tegen die tijd dan ook wel vergeten.
Het wordt tijd dat iemand van de phoneshop aktie onderneemt.

Ik snap er echt helemaal niks van. nog niets eens 10 dagen aan 32Gb/simlockvrij uitgeleverd. En ze zijn echt wel te krijgen.

Maar ze hebben nog een dag of 4.....
  #724  
Oud 28-08-10, 01:09
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WNDWLCKR Bekijk bericht
Op het lijstje is de langst op een 32GB wachtende Magnitized van 14 juni. Zijn/haar order is klaar voor verzending, whatever that means. Ikzelf heb 2 X 32GBs besteld op 17 juni en mijn orderstatus is vanaf dat moment hetzelfde gebleven: "Wacht op levering: Wacht op levering van Apple iPhone 4 32GB Black".

Hierboven zie ik dat Crash67 zijn/haar 32GB later heeft besteld maar die orderstatus is aangepast naar "Order in magazijn".

De logica hierin ontgaat mij volkomen en ook als ik telefonisch of via mail navraag hierna doe geeft de Phoneshop geen openheid van zaken.
Ik begrijp wel dat zij ook afhankelijk zijn van aanlevering maar dit hele gekloot
was te vermijden geweest als ze zelf niet zulke slechte afspraken hadden gemaakt.

Zulke dingen kunnen gebeuren maar wees daar eerlijk over.
Als bedrijf heb je je gewoon te verantwoorden ook als je fout gegokt hebt.
Intussen staat er al ruim 2 maanden zo'n 800 euro op hun rekening te verstoffen en
rente te vangen en ik ben vast niet de enige dus dat loopt aardig op zo.

Ik twijfel overigens ook sterk aan de door hen in een mailing van 6 augustus uitgesproken verwachting dat alle orders van juni in augustus afgehandeld zullen zijn.

Crash67 schijnt te zijn verteld dat het nog een maand kan duren, dan zitten we al bijna
in oktober.

En was het niet zo dat Vodafone aan het eind van het jaar ook de iPhone4 gaat leveren?
Als ik dat had geweten, zit je ook niet met je omslachtige en tijdrovende gehannes als
je problemen met je toestel hebt en t ding via de Phoneshop helemaal naar Italie en terug moet.

Ik heb gek genoeg nog wel een beetje te doen met de klantenservice van de Phoneshop.
Ze blijven wel geduldig al krijgen ze veel shit over zich heen maar eerlijk is eerlijk, dat hebben ze wel over zichzelf afgeroepen.

We wachten maar weer af.

Hallo WNDWLCKR
Ik heb deze vraag gesteld op de side van Phoneshop en toen kreeg ik als antwoord terug 2 tot 4 weken.Het lijk wel of je verplicht ben om 2 maanden te wachten ofzo,ik word er nu al gek van.

Oja en dit staat in mijn laatste mail van Phoneshop
" U ontvangt nog een bevestiging van het magazijn zodra uw order afgehandeld en verzonden is."
Dit betekend toch dat het in het magezijn licht of heb ik het mis en moet je nog een mail krijgen?

Groetjes Crash67
  #725  
Oud 28-08-10, 01:15
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joxer Bekijk bericht
En de free bumper kunnen we tegen die tijd dan ook wel vergeten.
Het wordt tijd dat iemand van de phoneshop aktie onderneemt.

Ik snap er echt helemaal niks van. nog niets eens 10 dagen aan 32Gb/simlockvrij uitgeleverd. En ze zijn echt wel te krijgen.

Maar ze hebben nog een dag of 4.....
Hallo Joxer
Ik denk dat je meschien wel gelijk gaat krijgen dat we de free bumper ook wel op je buik kan schrijven weer 30 euro door je neus geboord,wel apple gewoon verplicht is om iedereen die maar een iphone 4 koopt een bumper te geven hun hebben die antenne fout gemaakt niet wij maar ja dat kost apple weer 175 miljoen aan rubber elastiekjes.
En ook nog suc6 met het eeuwige wachten

Crash67
  #726  
Oud 28-08-10, 01:17
WNDWLCKR WNDWLCKR is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: NOYFB
Berichten: 8
Standaard

Crash67, ik heb net op een dergelijke vraag in een reactie van Phoneshop op hun eigen site gelezen dat als een order in het magazijn ligt die ook nog gewoon wacht op levering van de telefoon. Je bent dan wat opgeschoven in de rij en in de laatste wachtfase.
Echter zegt dat nog niets over de wachttijd, zolang de 32GBs niet binnenkomen kunnen we wachten tot we een ons wegen.
  #727  
Oud 28-08-10, 01:23
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WNDWLCKR Bekijk bericht
Crash67, ik heb net op een dergelijke vraag in een reactie van Phoneshop op hun eigen site gelezen dat als een order in het magazijn ligt die ook nog gewoon wacht op levering van de telefoon. Je bent dan wat opgeschoven in de rij en in de laatste wachtfase.
Echter zegt dat nog niets over de wachttijd, zolang de 32GBs niet binnenkomen kunnen we wachten tot we een ons wegen.
Ja WNDWLCKR het komt allemaal op het zelfde neer WACHTEN
En ik begrijp niet waarvoor er zo weinig 32Gig modelen zijn ?Kan je na gaan als je een 64Gig wil hebben als die er ooit komen.

WNDWLCKR nog bedankt voor je antwoord
  #728  
Oud 28-08-10, 11:23
Peernij's schermafbeelding
Peernij Peernij is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Nistelrode
Berichten: 262
Standaard

Ik snap er zelf ook geen hout van. Als ik andere draadjes lees zijn er in UK en FR zat 32 GB in de verkoop. "Mijn leverancier" ( ja wij hebben 2 ip4) had er maar liefst 11 gekocht in FR!!

Jammer dat de communucatie zeer slecht is.
__________________
iPhone 3G 16GB → iPhone 3GS 16GB → iPad Wi-Fi 32 GB → iPhone 4 16GB → iMac 21" → ATV 2
  #729  
Oud 28-08-10, 11:57
WNDWLCKR WNDWLCKR is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: NOYFB
Berichten: 8
Standaard

In een laatste reactie van de Phoneshop op hun eigen Q&A-pagina staat dat ze begin/midden volgende week weer 32GBs binnen krijgen.

[ iPhone 4 kopen vergelijk de prijzen en aanbiedingen. ]
  #730  
Oud 28-08-10, 12:49
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Dan zijn ze dus te laat. Augustus kunnen ze niet meer waar maken. Ben benieuwd met welke "gepaste oplossing" ze zullen komen. Dit hadden ze mij namelijk toegezegd als het weer werd verschoven.
  #731  
Oud 28-08-10, 19:03
jeroen1995 jeroen1995 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Leeuwarden
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Dan zijn ze dus te laat. Augustus kunnen ze niet meer waar maken. Ben benieuwd met welke "gepaste oplossing" ze zullen komen. Dit hadden ze mij namelijk toegezegd als het weer werd verschoven.

@r03n_d

Misschien wel leuk om hier even te laten weten of ze dat ook daadwerkelijk doen.
Hoop dat ze nu echt eens de waarheid vertellen en wij de iPhone komende week geleverd krijgen.
  #732  
Oud 28-08-10, 21:40
Cynt76 Cynt76 is offline
• iOS 8.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 78
Standaard

Mij is verteld dat ik ws met de volgende levering 32gb aan de beurt ben.......besteld op 19 juni. Ws volgende week, zegt men.....

Hopelijk is dat ook zo....
  #733  
Oud 28-08-10, 21:49
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Dan hoop ik dat er tussen jou en mij niemand zit, en ik misschien mee kan liften op de zelfde levering (A)
  #734  
Oud 28-08-10, 23:10
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Ik hoop dat mijn 32Gig daar ook bij zit,en dat er een goede stekker aan zit want ik zie al weer iemand die een engelse versie heeft zonder 220 adaptor kan je weer wachten ,en dat er ook natuurlijk een micro-Sim kaart bij zit want die vergeten ze ook iedere keer.ik heb al gezien dat iemand zijn Micro-Sim zelf bij vodafone heeft gehaald en moet 35 euro betalen.
Nou allemaal suc6 met het eeuwige wachten
  #735  
Oud 28-08-10, 23:16
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Stekker? Zit er een net-adapter bij dan? Valt alweer mee
Heb mijn iPhone en iTouch allebei 2e hands gekocht. Heb nog nooit een net-adapter gehad. Heb er later 1 bijgekocht waarmee ik meteen een usb-verbinding heb met mijn PC. Maar dan wel zo dat hij ook kan opladen zonder dat de pc aan stroom hangt
Heb er zelf geen SIM bij, dus daar kan niks fout gaan bij mij En die adapter.. Ach, als ik die later nog toegestuurd krijg is dat ook goed. De telefoon is krijgt de eerste prioriteit.
  #736  
Oud 29-08-10, 00:12
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Stekker? Zit er een net-adapter bij dan? Valt alweer mee
Heb mijn iPhone en iTouch allebei 2e hands gekocht. Heb nog nooit een net-adapter gehad. Heb er later 1 bijgekocht waarmee ik meteen een usb-verbinding heb met mijn PC. Maar dan wel zo dat hij ook kan opladen zonder dat de pc aan stroom hangt
Heb er zelf geen SIM bij, dus daar kan niks fout gaan bij mij En die adapter.. Ach, als ik die later nog toegestuurd krijg is dat ook goed. De telefoon is krijgt de eerste prioriteit.
Hallo
Ik bedoel geen net-adapter maar een adapter voor de netstroom stekker daar zit een engelse aan dus voor 110 volt.
En inderdaad het belangrijkste is dat we OOIT die telefoon krijgen.
  #737  
Oud 29-08-10, 00:14
r03n_d's schermafbeelding
r03n_d r03n_d is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 151
Standaard

Citaat:
Ik bedoel geen net-adapter maar een adapter voor de netstroom stekker
Volgensmij bedoelden we het zelfde
Volgensmij was het sneller (en goedkoper) geweest om mijn "opa" er een mee te laten nemen vanaf curacao.. Die komt volgende maand weer naar Nederland, en die datum staat wél vast
  #738  
Oud 29-08-10, 02:32
Crash67 Crash67 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door r03n_d Bekijk bericht
Volgensmij bedoelden we het zelfde
Volgensmij was het sneller (en goedkoper) geweest om mijn "opa" er een mee te laten nemen vanaf curacao.. Die komt volgende maand weer naar Nederland, en die datum staat wél vast

Met jou opa heb je wel meer zekerheid als bij phoneshop
  #739  
Oud 30-08-10, 10:52
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Nieuwe ronden nieuwe kansen deze week toch
we zulen zien wat er gaat gebeuren

ik moet trouwens schrijnend bekennen dat ik een verkeerde besteldatum in mijn hoofd en gemeld had; ik logde net even in voor de gein en zag besteldatum 31 Juli ipv 29 juli.. dus ik verander het even in het lijstje

21 juli is afgehandeld betreft de sinlockvrije voda 16 gb.. als ze die deze week binnenkrijgen kan ik er misschien bijzitten (ja ik weet het misschien hou ik mezelf voor de gek hahah)
ben benieuwd

32 gb verhaal is echt een ramp als ze binnenkrijgen zijn het er echt maar 5 of tien volgens mij. maar goed; in shops krijgen ze die aantallen ook binnen
geduld is wel een erg schone zaak momenteel..
maar ik heb geduld, als ik hem maar in goede staat krijg
  #740  
Oud 30-08-10, 10:53
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, dinsdag 10 augustus afgehandeld en verzonden: Toestel geruild

Paprio
8 juni 32GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

Johnnie5
09 juni: iPhone 4 32GB icm Hi. Status: in afwachting van levering Apple, abonnement al ingegaan. = Verstuurd

rickert
10 juni: iPhone 32GB icm Vodafone. Status: Verstuurd

Nilles
11 juni 16GB Black in combinatie met Vodafone, abo al ingegaan, wacht op levering = Verstuurd

SharpEdgeOne
11 juni: iPhone 4 16GB icm T-Mobile. status: Order in behandeling

BT73
12 juni: iPhone 4 32 Gb icm Vodafone. Status: Verstuurd

Borgqueenx
14 Juni - Order in behandeling bij provider.
(doordat ik contract aan deur teken.)

magnitized:
14 juni: iphone 4 32 gb icm t-mobile: Order klaar voor verzending - vrijdag 20 augustus 2010

Linkemink
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

N1mber
15 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Tharob
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

StealthBlade
15 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Onnedgr,
16 Juni: Iphone 4 32GB Icm Niks. Status: Wacht op levering van Apple

Kaynar
16 juni - iPhone 4 16 gb i.c.m. Vodafone: Verzonden en ontvangen! (Anderhalve week terug)

Chocoladeridder
16 juni - iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Cynt76
19 juni - Iphone 4 32gb Vodafone abonnement - nog niks gekregen/gehoord - abonnement al ingegaan vanaf 21 juni.

Menkhorst
20 juni: 2 x iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan..

Jp2x
20 juni: iPhone 4 16 GB icm Vodafone. Status: Verstuurd.

Joxer
21 juni: iPhone 4 32 GB icm Vodafone. Status: in afwachting van levering Apple. Abonnement al ingegaan.

Ribootje
22 juni: Iphone 16gb i.c.m. vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

nanneman
24 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

Mandarijntje
25 juni: iPhone 4 32GB icm vodafone. status: in afwachting van levering van Apple, abonnement al ingegaan.

geloof6
24 juni: iPhone 4 16GB icm vodafone. status: wordt vandaag geleverd, abonnement al ingegaan.

harriepopov
1 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

SylviaM
2 juli: Apple iPhone 4 16GB Black simlockvrij. status: Order geannuleerd op 7 aug, duurt me veel te lang. In plaats daarvan één in de UK besteld

Jelte
3 juli: Apple iPhone 4 16GB Black icm vodafone. status: Verstuurd op 25 augustus. koerier komt morgenmiddag 26 augustus langs.

Peernij
5 juli: iPhone 4 16GB icm vodafone. Status: Verstuurd op 20 aug.

iphoneuser260989
19 juli: iphone 16gb, icm Hi status: geleverd

Wesselbuchers
21 juli 16 gb sim-lock vrij
inmiddels geleverd

FB (fakkelbrigade?)
23 Juli, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM Vodafone, Status: Order in magazijn

ThaDude
31 juli iphone4 16 gb icm vodafone status order in magazijn porteerdatum 12 sept(nummerbehoud)

Maddog
6 Augustus, Iphone 4 16 Gb (zwart) ICM verlenging Vodafone, Status: Order in magazijn

Laatst gewijzigd door ThaDude; 30-08-10 om 11:11.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hi Abonnement Phoneshop.nl ErikvT Overige providers Nederland 17 01-07-10 01:54
Phoneshop berekeningen Chocoladeridder Koopinformatie Nederland 27 20-06-10 17:18
Phoneshop timothyz Archief 1 15-06-10 23:16
Phoneshop.nl Bestelling Wimpie100 Koopinformatie Nederland 6 23-12-09 01:12
iphone 3g op phoneshop roytjenoord Koopinformatie Nederland 3 22-07-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:03.